www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 27, 2024 3:25 am
kleur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
J.G.
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 4-2-2004
Berichten: 713
Woonplaats: Diest

BerichtGeplaatst: Ma Sep 06, 2004 6:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

blauw zou niet misstaan, als je nog de originele kleuren van porsche nog kunt laten maken. Blauwe 356's zie je niet veel. Het zijn meestal rode, zwarte of zilvere.
_________________

www.carsthestars.be
Vw Luchtpomper member
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
daverke
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 27-7-2004
Berichten: 634
Woonplaats: lochristi

BerichtGeplaatst: Ma Sep 06, 2004 6:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik denk ook voor een twee-kleuren lak: geel met witte flanken ofwel een ganze blauwe Cool
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
J.G.
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 4-2-2004
Berichten: 713
Woonplaats: Diest

BerichtGeplaatst: Ma Sep 06, 2004 7:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

dit is ook geen mis kleurtje
_________________

www.carsthestars.be
Vw Luchtpomper member
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Gertje Weg
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 91
Geregistreerd op: 7-1-2004
Berichten: 1966
Woonplaats: MOORSLEDE

BerichtGeplaatst: Ma Sep 06, 2004 10:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb er maanden over gedaan om te beslissen in welke kleur ik mijn kever wilde. Ik heb lang getwijfeld of ik een originele kleur dan wel een andere wilde gebruiken. Uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt en gekozen voor een diep donkerblauw metallic. -DOnkerblauw, vooral omdat ik vond dat de chroom daar mooi op uitkomt. Ik heb dat gecombineerd met een beige interieur en ik ben heel tevreden over het resultaat, ook als is het een ROVER-kleur. Uiteindelijk moet je kiezen voor origineel of niet en dan moet je bekijken wat je van het eindresultaat verwacht : wat JIJ graag ziet, wat waardevol is, wat past bij zijn leeftijd,.... ???
Maar vergeet niet : wat jij mooi vindt, kan een ander spuugelelijk vinden. On ne discute pas les goûts et les couleurs.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
binocle
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker



Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 172

BerichtGeplaatst: Ma Sep 06, 2004 11:59 pm    Onderwerp: kleur Reageer met quote

restaureren betekent ,de wagen in een zo origineel mogelijke staat brengen,de kleur is hierbij een van de belangrijkste factoren,ook hieraan herken je de leeftijd van een wagen,ik moet nog altijd de eerste wagen tegenkomen die mooier is met een niet originele kleur,over smaken kan men twisten maar je zet toch ook geen olifantlichten op een bril,voor porsche geldt dit nog meer dan voor vw omdat ook de waarde v/d wagen hierdoor bepaald wordt.voor de kleuren zie hier:http://members.aol.com/DerWhite/DerWhites356colorcharts.html
_________________
Gas,gras or ass,
nobody rides for free!
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
spaardingske
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 3225
Woonplaats: Booischot

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2004 12:05 am    Onderwerp: Re: kleur Reageer met quote

binocle schreef:
over smaken kan men twisten maar je zet toch ook geen olifantlichten op een bril,


bwa ge weet da ni he , wie weet is da nog ferm Laughing

_________________
'59 Standard
Fastback'70
Golf iv (daily)
Panel '64
Golf 2 '87

Victoria Vicky "64
Victoria v-fix sport "39
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Gertje Weg
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 91
Geregistreerd op: 7-1-2004
Berichten: 1966
Woonplaats: MOORSLEDE

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2004 5:59 pm    Onderwerp: Re: kleur Reageer met quote

spaarkevertje71 schreef:
binocle schreef:
over smaken kan men twisten maar je zet toch ook geen olifantlichten op een bril,


bwa ge weet da ni he , wie weet is da nog ferm Laughing


Niet doen !
Don't even think about it.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
B52man
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 24-12-2003
Berichten: 1450
Woonplaats: Dendermonde

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2004 8:29 pm    Onderwerp: Re: kleur Reageer met quote

spaarkevertje71 schreef:
binocle schreef:
over smaken kan men twisten maar je zet toch ook geen olifantlichten op een bril,


bwa ge weet da ni he , wie weet is da nog ferm Laughing
Gij solliciteert toch echt voor een pak rammel eh Twisted Evil
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Busje komt zo!
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 84
Geregistreerd op: 21-3-2004
Berichten: 2388

BerichtGeplaatst: Wo Sep 08, 2004 7:55 am    Onderwerp: Binocle Reageer met quote

Waar heb je die foto van die 356 vandaan, ben jij momenteel ene aan het restaureren ???
Grtzz,
Pete
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
spaardingske
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 3225
Woonplaats: Booischot

BerichtGeplaatst: Wo Sep 08, 2004 9:14 am    Onderwerp: Re: kleur Reageer met quote

B52man schreef:
spaarkevertje71 schreef:
binocle schreef:
over smaken kan men twisten maar je zet toch ook geen olifantlichten op een bril,


bwa ge weet da ni he , wie weet is da nog ferm Laughing
Gij solliciteert toch echt voor een pak rammel eh Twisted Evil


whahaha lol !
geloof mij moestk ne bril hebbe kzou hem ni verkrachte , ma da zal der toch nooit van kome Laughing

_________________
'59 Standard
Fastback'70
Golf iv (daily)
Panel '64
Golf 2 '87

Victoria Vicky "64
Victoria v-fix sport "39
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group