Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
B52man Flat4Free Junkie
Leeftijd: 47 Geregistreerd op: 24-12-2003 Berichten: 1450
|
Geplaatst: Vr Sep 03, 2004 7:41 pm Onderwerp: Paintball |
|
|
't Is nen keer iets anders eh, zondag 12 september gaan we met nen hoop gaan paintballen, geinteresseerd? http://users.telenet.be/B52man daar is alle info te vinden en kunt ge inschrijven.
Greetz
B52man |
|
Naar boven |
|
|
geert Flat4Free Rakker
|
Geplaatst: Vr Sep 03, 2004 7:47 pm Onderwerp: |
|
|
Als ik kon kging direct mee.
Heb da ooit gedaan voor mijnen vrijgezellenavond, in Durbuy, waar ze zone reclame van maken Adventure.
Het toffe was dat het om 1 uur s'nachts was, da was de max.
Behalve toen ik da apepak moest aandoen en moest vluchten voor 25 man, kan u verzekeren, de blauwe plekken waren navenant.
Toch zou ik het direct terug doen. |
|
Naar boven |
|
|
cabrio 75 Flat4Free Verslaafde
|
Geplaatst: Vr Sep 03, 2004 8:51 pm Onderwerp: |
|
|
ik kan niet , ben vandaag voor de 3 de keer bompa geworden en dat weekend wil de familie bijeen zijn thuis met de pasgeborene maar veel plezier daar
|
|
Naar boven |
|
|
spaardingske Flat4Free Junkie
Leeftijd: 39 Geregistreerd op: 1-4-2004 Berichten: 3225
|
Geplaatst: Vr Sep 03, 2004 9:44 pm Onderwerp: |
|
|
ja en ik ga ook ni mee , juist gedaan mee het schooleke en as werkzoekende jeugd spaar ik liever wa eurokes ver de kever _________________ '59 Standard
Fastback'70
Golf iv (daily)
Panel '64
Golf 2 '87
Victoria Vicky "64
Victoria v-fix sport "39 |
|
Naar boven |
|
|
bloemme
Leeftijd: 54 Geregistreerd op: 16-12-2003 Berichten: 3356
|
Geplaatst: Za Sep 04, 2004 7:35 am Onderwerp: |
|
|
@ cabrio75 : Proficiat hé voor bompa , Oma en de gelukkige ouders hé
En waar moesten we weer zijn voor de suikerboontjes ?
Wat is de naam ?
Hoeveel in gewicht en cm vragen ze hier ook nog ?Jongen of Meisje ?
En als goede Bompa heb je toch al een miniatuurtje van een kevertje kado gedaan , hoop ik hé !!!!! _________________ Yves -Steffy |
|
Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Za Sep 04, 2004 9:41 am Onderwerp: |
|
|
eerst 2 kleindochters en nu eindelijk een kleinzzoon , de naam is RUNE en het gewicht is 3,6 kg , de lengte vergeten te vragen |
|
Naar boven |
|
|
bloemme
Leeftijd: 54 Geregistreerd op: 16-12-2003 Berichten: 3356
|
Geplaatst: Za Sep 04, 2004 9:47 am Onderwerp: |
|
|
nu dat Rune al geboren is , heb je geen excuus meer om niet mee te gaan naar vw euro ? _________________ Yves -Steffy |
|
Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Za Sep 04, 2004 9:55 am Onderwerp: |
|
|
naar vw euro ga ik niet gaan , ik ben vierkant tegen die hoge inkomprijzen , zeg nu zelf voor ons tweekes moet ik 68 euro betalen voor 2 dagen en dan nog eens 50 liter nafte verstoken met de t2 , neen ze den deze zien ze daar nie ik ga er niet naartoe , ik koop liever iets anders mee dat geld , en voor de treffens van 2005 blijf ik er bij " te duur is niet meer komen " zo simpel is dat |
|
Naar boven |
|
|
beetlejuice Flat4Free Verslaafde
|
Geplaatst: Za Sep 04, 2004 5:11 pm Onderwerp: |
|
|
cabrio 75 schreef: | naar vw euro ga ik niet gaan , ik ben vierkant tegen die hoge inkomprijzen , zeg nu zelf voor ons tweekes moet ik 68 euro betalen voor 2 dagen en dan nog eens 50 liter nafte verstoken met de t2 , neen ze den deze zien ze daar nie ik ga er niet naartoe , ik koop liever iets anders mee dat geld , en voor de treffens van 2005 blijf ik er bij " te duur is niet meer komen " zo simpel is dat |
@ Peter: ik ga wss nie meegaan
@ Benny: ten 1ste) proficiat van hieruit met uw uitgebreide kroost en dat er nog veel mogen volgen
en ten 2de) ge zijt denk ik nog één van de enige die VW-euro te duur vind (van ons groepje toch al zeker )... Keverzot had er de volgende uitleg op: " als ge met de kids nen dag naar è pretpark gaat dan kost u dat al zeker evenveel, en dan zijde maar een dagske weggeweest en hier is't een heel weekend" met goeie accomodatie enzo (nie gelijk in Spa )...
OK ieder z'n mening daarover ma ge moet dan nie elke keer 't zelfde herhalen hè (dat het 68euro is voor 2 enzo ) wij gaan ons daar goe amuseren en we zullen wa fotokes trekken voor u zodat ge da ginder ook eens kunt zien
'k ben het wel eens met jou dat 10 euro voor enkele uurkes op een 1-daagse meeting overdreven is en dat is ook m'n motto voor 2005, maar een meerdaags treffen mag wel wa meer zijn hè
PS: 'tis te hopen dat er op de uitspraken van de keverzot geen auteursrechten staan zenne, anders ga mij dat hier een noot kosten
PPS: sorry voor de "topicvervuiling B52man" |
|
Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Za Sep 04, 2004 6:44 pm Onderwerp: |
|
|
beetlejuiche ;
ik herhaal het steeds maar dat vw euro te duur is , ik ben eens benieuwd hoeveel mensen van de ganse groep er BETALEND naar vw euro zal gaan voor 2 dagen , weinig zeker weten en .............jij gaat ginder van de woensdag al staan om wat te helpen om ............geen inkom of niks te moeten betalen omdat je wat gaat helpen , ik verzeker je dat 68 euro veel geld is voor een werkende mens , in jou geval is het wat anders he |
|
Naar boven |
|
|
|
|