www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Wo Mei 29, 2024 10:01 pm
afgelopen advertenties verwijderen!?!?!?!
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Site Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
peke



Leeftijd: 94
Geregistreerd op: 20-9-2006
Berichten: 3278
Woonplaats: wenduine (de haan)

BerichtGeplaatst: Za Mrt 24, 2007 10:48 pm    Onderwerp: afgelopen advertenties verwijderen!?!?!?! Reageer met quote

Ik weet niet of er nog zijn die er zo over denken, maar is het mogelijk om de gesloten (verkochte, afgeronde verkopen) advertenties te verwijderen AUB?
Ik heb onlangs eens de volledige advertentie lijst doorlopen pffffff het zijn er heel wat, maar wat mij opviel is dat er zeer veel tussenzitten die al een hele poos geleden gesloten zijn wegens verkocht, en die staan hier nog op. Ik zie daar eigenlijk het nut niet van in. Kan dit eventueel niet door de mods en of de verkoper verwijderd worden, na pakweg een tweetal dagen na verkoop ? Is maar een idee, die in principe nog enkele pagina's zou uitsparen ook volgens mijn besc....mening

_________________
Céad mile fàilte at https://www.westcoastbugs.com/ grtz peter
member WCB


Laatst aangepast door peke op Zo Mrt 25, 2007 8:29 am, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Doka071
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 23-8-2006
Berichten: 3929
Woonplaats: Bilzen

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 25, 2007 12:21 am    Onderwerp: Reageer met quote

Een advertentie kan zeker verwijdert worden door de verkoper allee ik doe dat toch altijd kwestie van een beetje plaats te maken op de server Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
peke



Leeftijd: 94
Geregistreerd op: 20-9-2006
Berichten: 3278
Woonplaats: wenduine (de haan)

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 25, 2007 4:03 am    Onderwerp: Reageer met quote

Doka, eigenlijk weet ik wel dat je dit kan hoor heb er zelf al eentje staan gehad en nadien gewist, maar twas meer als hint voor diegenen die ze laten staan, ik weet dat er nog zijn die mijn mening delen daarover, daarom heb ik het er hier maar eens opgezet, ondertussen al 100 pagina's met advert. ben eens benieuwd hoeveel paginas er zouden wegvallen moesten die verkochte gewist worden. heb bij de laatste 20 paginas al 22 verkochte ads. zien staan en dit zijn dan nog enkel deze die het er bovenaan opzetten, er zijn er zelfs tussen die het niet wijzigen, lees je de ad. en bij het laatste bericht staat dan verkocht Evil or Very Mad
_________________
Céad mile fàilte at https://www.westcoastbugs.com/ grtz peter
member WCB
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
bloemme



Leeftijd: 54
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 3356
Woonplaats: 3071 Erps-Kwerps

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 25, 2007 7:58 am    Onderwerp: Reageer met quote

inderdaad verwijderen ! en persoonlijk vindt ik dat indien de mods ze sluiten deze ze onmiddelijk moeten verwijderd worden !

waarom ze erop laten staan ?

_________________
Yves -Steffy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
peke



Leeftijd: 94
Geregistreerd op: 20-9-2006
Berichten: 3278
Woonplaats: wenduine (de haan)

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 25, 2007 8:07 am    Onderwerp: Reageer met quote

heb even de titel aangepast, zal misschien meer opvallen voor de betreffende personen

en heb ondertussen gezien dat herbie53 al bezig is met op enkele afgelopen ads een hint te geven om ze te wissen, das een braven hé, amai als hij overal hetzelfde zal typen, hij zal werk hebben Rolling Eyes thx Wim

_________________
Céad mile fàilte at https://www.westcoastbugs.com/ grtz peter
member WCB
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Guy
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 22-5-2004
Berichten: 1218
Woonplaats: 9120 Beveren-Waas

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 25, 2007 8:26 am    Onderwerp: Reageer met quote

geen slecht gedacht peke , als er iets van mijn advertenties verkocht is dan laat ik dat een dag of 2 staan met de vermelding van VERKOCHT of SOLD
en dan verwijder ik zelf de advertentie.

Iedere verkoper kan zijn eigen advertentie trouwens verwijderen door gewoon in de rechter bovenhoek op het kruisje te klikken ...
ik denk dat er veel mensen dit mss niet weten Confused

Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
bloemme



Leeftijd: 54
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 3356
Woonplaats: 3071 Erps-Kwerps

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 25, 2007 8:42 am    Onderwerp: Reageer met quote

inderdaad guy , maar spijtig doen er veel te weinig dat !

en dan zijn het ook meestal die nog dat het meest ontevreden zijn wanneer er problemen zijn mee de site

_________________
Yves -Steffy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
CarCleaner
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 10-1-2005
Berichten: 1364
Woonplaats: Bornem

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 25, 2007 8:55 am    Onderwerp: Reageer met quote

Da is iets waar ik mij ook aan erger !!Ik laat da meestal staan tot het afgehaald is en dan verwijder ik da !!!

Kunnen de Mods da nie verwijderen na een PM aan de adverteerder ??
Of is da onbegonnen werk ??


Grtzzz Patrick

_________________
CarCleaner !!
www.carcleaner.be online !!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
bloemme



Leeftijd: 54
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 3356
Woonplaats: 3071 Erps-Kwerps

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 25, 2007 9:54 am    Onderwerp: Reageer met quote

denk dat het gewoon aan de adverteerders is om het zelf te bewijzen ,

en niet een kwestie van het werk naar de mods door te schuiven !

Alleen degene die reeds gesloten zijn , vermoed ik dat enkel nog de mods kunnen verwijderen .

_________________
Yves -Steffy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
beestje
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 99
Geregistreerd op: 14-11-2004
Berichten: 6566
Woonplaats: Vl Brabant

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 25, 2007 10:03 am    Onderwerp: Reageer met quote

ewel ik wist het niet !
dus bij deze heb ik alles opgekuist (gewist)..Wink

_________________
het leven is als een dames slip !
kort & vol verrassingen !
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Site Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group