www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Apr 18, 2024 7:16 am
zoveelste vraag over invoeren waarschijnlijk
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
den stoker
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 9-6-2005
Berichten: 4297
Woonplaats: ham

BerichtGeplaatst: Di Apr 10, 2007 11:00 pm    Onderwerp: zoveelste vraag over invoeren waarschijnlijk Reageer met quote

warschijnlijk volgt hier de zoveelste vraag over iets in te voeren,
ik heb dus zoals sommige al weten een nwe volkswagen (of andere )
gekocht, deze staat in nederland,
ik heb al een wagen uit nederland ingevoerd maar telkens als daily voertuig,
indien je hem hier als oldtimer direct wilt inschrijven moet je normaal geen invoerkeuring doen,
maar moet ik dan ook andere documenten hebben ?
ik zal zowieso hem toch eerst moeten invoeren op de douane, papieren invoeren ?
normaal heb ik toch genoeg aan kentekenbewijs deel 1 en 2,
en een manuele verkoopsovereenkomst, of zijn er nog andere papieren die ik nodig heb ?
en zou ik dan met dat papier al kunnen naar de keuring rijden ?
alle info of verwijzingen naar andere topic's welkom
grts gert
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
VintageSpeed
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 14-7-2005
Berichten: 1382
Woonplaats: Westerlo (B)

BerichtGeplaatst: Di Apr 10, 2007 11:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kentekenbewijs deel I en II en een verkoopsfactuur zijn genoeg voor de douane. Als ge dan voor oldiekeuring gaat krijgt ge een roos formulier een daaraan moet ge de originele buitenlandse papieren bevestigen.

Op het vakje R5 (gelijkvormigheidsnummer) zet ge dan nen hoop 0-en.

Succes.

_________________
62rag & 65split
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
den stoker
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 9-6-2005
Berichten: 4297
Woonplaats: ham

BerichtGeplaatst: Di Apr 10, 2007 11:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

dus met een beetje geluk, zou da allemaal op een dag te kunnen klaren zijn, en op deel 1 of 2, moet daar nergens iets op vermeld zijn dat die is afgeschreven in nederland offe ?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
danimieghem



Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Wo Apr 11, 2007 7:03 am    Onderwerp: Reageer met quote

hij moet bij de RDW zijn uitgeschreven, en dat kost ergens iets van 15 euro of zo d8 ik... Eens je dat hebt, ga je naar de douane met je papierwinkel, betaalt 15 euroCENT en vlamt naar de keuring. Met wat geluk kan je dezelfde dag ook nog naar je verzekeringsagent gaan, en je nummerplaat gaan halen bij de DIV. en dan BOLLEN MET DIE KAR
_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
den stoker
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 9-6-2005
Berichten: 4297
Woonplaats: ham

BerichtGeplaatst: Wo Apr 11, 2007 7:36 am    Onderwerp: Reageer met quote

maar is dat een papier apart, dat hij is uitgeschreven bij de RDW, of staat dat ergens vermeld op kenteken bewijs deel 1 en 2 ?
en voor een o-plaat dien ik mij op de keuring aan te bieden met mijn platen van de gewone wagen zeker ?

grts stoker
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
danimieghem



Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Wo Apr 11, 2007 7:57 am    Onderwerp: Reageer met quote

op de keuring ga je idd best met de papieren van je gewone wagen, maar vergeet je verzekering niet ni te lichten voor je "tijdelijke dekking" hee.
Het is nu al een jaartje of 2 geleden, dus ik ben niet zeker meer, maar ik dacht dat het uischrijven in NL op deel 2 van het kentekenbewijs wordt gestempeld... Of was het nu deel 1 ?

_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
den stoker
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 9-6-2005
Berichten: 4297
Woonplaats: ham

BerichtGeplaatst: Wo Apr 11, 2007 8:01 am    Onderwerp: Reageer met quote

ik weet dat ik ooit dikke problemen gehad heb omdat ik deel 2 mistte, ik heb hem toch kunnen invoeren, keuren, maar op het moment dat ik voor mijn plaat ging begonnen de problemen, de mens waar ik de wagen gekocht had, was aan het scheiden en verhuisde, hij had een privénummer genomen en ik kon hem niet meer contacteren, uiteindelijk heeft da spelleke nog drie maanden geduurt eer ik alles in orde had,daarom dat ik nu zeker wil voorbereid zijn, ik ga deze week ook nog naar de keuring en naar de douane,
want ik ga me geen twee keer stoten aan de zelfde steen, heheheh, niet dat ik een ezel ben, maar een verwittigd man is er 2 waard he,
alvast bedankt voor de uitleg !
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
theVWbarn
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor



Geregistreerd op: 3-10-2004
Berichten: 6292
Woonplaats: Hulst

BerichtGeplaatst: Wo Apr 11, 2007 10:42 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik wil gerust helpen zunne Gertjen !!!

Geeft me via pb het telefoonnummer van de verkoper is svp
Ik bel die op en zeg hem wat dienen mens moet doen

_________________
Meer info en foto's contacteer ons via thevwbarn@outlook.com of via Facebook: https://www.facebook.com/pages/The-VW-Barn/215074978668921?ref=hl
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
den stoker
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 9-6-2005
Berichten: 4297
Woonplaats: ham

BerichtGeplaatst: Wo Apr 11, 2007 10:47 am    Onderwerp: Reageer met quote

aha, da is goed maatje, hij ging vandaag es bellen naar rdw, en als hij het kon ging hij vandaag nog papieren reeds in orde brengen,
zijne telefoon heb ik niet, alleen emailadres,mar als het niet lukt zal ik het zeker vragen aan hem en je met hem in contact brengen,
alvast bedankt !
en klopt het dat ik eigenlijk alleen maar deel 1 en deel 2 nodig heb, en dan een geschreven overeenkomst, als die uitgeschreven is waar kan ik dat aan zien doppie ? staat dat op kentekenbewijs deel 2 ? of is dat een apart papier ?
grts stoker
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
theVWbarn
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor



Geregistreerd op: 3-10-2004
Berichten: 6292
Woonplaats: Hulst

BerichtGeplaatst: Wo Apr 11, 2007 10:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ge hebt 1 en 2 en een overschrijvingsbewijs / kopie deel III nodig

deze moeten worden afgestempeld doorhet RDW. Deze delen tezamen met een verkoopovereenkomst en een exportpapier moet ge bij de douane overhandigen om vignet 705 te verkrijgen

_________________
Meer info en foto's contacteer ons via thevwbarn@outlook.com of via Facebook: https://www.facebook.com/pages/The-VW-Barn/215074978668921?ref=hl
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group