www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 7:24 pm
Amerikaanse pinkers
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
cabrio 75
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 21-12-2003
Berichten: 630

BerichtGeplaatst: Zo Sep 12, 2004 7:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hoe zit het nu met de Krabelli kever ? tegen wanneer komt die de baan op ?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
B52man
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 24-12-2003
Berichten: 1450
Woonplaats: Dendermonde

BerichtGeplaatst: Zo Sep 12, 2004 7:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dat ik het zelf wist :blijt: :blijt: ik ben nog altijd op mijn gelijkvormigheidsattest aan het wachten, als ik dat heb zal het niet lang meer duren.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
De Lays
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 7-2-2004
Berichten: 2244
Woonplaats: Lubbeek - VLB

BerichtGeplaatst: Zo Sep 12, 2004 8:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

dus met andere woorden, pijlpinkers is toegestaan, ge moet er geen bijplaatsen op de gardeboe??? Smile
_________________
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
beetlejuice
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 22-12-2003
Berichten: 581

BerichtGeplaatst: Ma Sep 13, 2004 10:41 am    Onderwerp: Reageer met quote

De Lays schreef:
dus met andere woorden, pijlpinkers is toegestaan, ge moet er geen bijplaatsen op de gardeboe??? Smile

wettelijk gezien zijn pijlpinkers toegestaan vóór 15 juni '68 dus... je hoeft niets te veranderen...
Die pijlpinkers moeten ofwel in en uitklappen ofwel uitgeklapt blijven staan maar dan moet er een constant een licht in branden Wink
maar of het veilig is Confused ... de mensen zijn niet meer gewoon van op die plaats naar een knipperlicht te kijken hè Rolling Eyes
een oplossing is dat je "amerikaanse achterlichtunits" (gebruikt van aug '55 tot juli '60 op de amerikaanse uitvoeringen) zoekt. Die hebben ongeveer dezelfde vorm als de jouwe, maar er zit een ander binnenwerk in zodat de standlichten, het remlicht én het knipperlicht achter dat 1ne glaasje zitten Shocked en vooraan kan je een knipperlicht onderaan in het koplamphuis aanbrengen... dan ben je toch al iets veiliger t.o.v. andere weggebruikers Rolling Eyes

ivm dat mistlicht, het moet op minstens 25cm van de grond staan dus onder het spatbord laten uitkomen zal geen optie zijn zeker Twisted Evil ...
voor de rest weet ik ook niet direct een oplossing, tenzij je dat voor je achterruit mag plaatsen (dus langs de binnenkant zoals een 3de-remlicht) de max plaatsingshoogte is 120cm en als je er maar 1 plaatst moet het ofwel in het midden van het achteraanzicht staan ofwel links van het midden Wink
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
De Lays
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 7-2-2004
Berichten: 2244
Woonplaats: Lubbeek - VLB

BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2004 3:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

thx he beetlejuice voor het beknopte antwoord, als ik moest beslissen om ooit toch de kever in te schrijven voor dagelijks gebruik, dan weet ik toch al wa gedaan nu Smile

En i.v.m die achterste lichten, hebde daar ne foto van, of zien die er vanbuiten exact hetzelfde uit, ik kan beter al eens uitkijken naar zo'n modellekes Cool . tis altijd veiliger op die manier, en ge moet nikske bijplaatsen ofzo, das positief Rolling Eyes

_________________
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
Sancho
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 8-4-2004
Berichten: 2409
Woonplaats: Mechelen

BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2004 4:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

op keversite is er al eens een topic geweest om remlichten te laten meeknipperen
kwestie dat sommigen hun pijlpinkers niet al te veilig vinden...

http://www.keversite.com/forum/viewtopic.php?t=2731&highlight=aanwijzers

hupla de link Wink

greetz

_________________
Op zoek naar een splitbus??? check ==>Aircooled Import
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Sancho
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 8-4-2004
Berichten: 2409
Woonplaats: Mechelen

BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2004 4:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

op keversite is er al eens een topic geweest om remlichten te laten meeknipperen
kwestie dat sommigen hun pijlpinkers niet al te veilig vinden...

http://www.keversite.com/forum/viewtopic.php?t=2731&highlight=aanwijzers

hupla de link Wink

greetz

_________________
Op zoek naar een splitbus??? check ==>Aircooled Import
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group