www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Apr 25, 2024 3:10 pm
motorkap vast
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bugboy




Geregistreerd op: 27-12-2004
Berichten: 49
Woonplaats: Grimbergen

BerichtGeplaatst: Di Mei 29, 2007 11:35 am    Onderwerp: motorkap vast Reageer met quote

hey iedereen
heb een probleem
heb namelijk mij kevertje laten spuiten en hem terug in elkaar gestoken maar bij het ineen steken van de voorste motorkap is de kap in het slot geklikt en had hem nog niet afgesteld nu is het probleem dat ik hem niet meer openkrijg heeft iemand een idee hoe ik deze zou kunnen openkrijgen?
want wil een paar meetings nog doen maar aangezien dat mijn ruitenwissermotor het intussen ook al heeft begeven is dat een groot probleem
als iemand mij kan helpen graag
alvast bedankt
kristof

_________________
y adore my beetle just the way he is
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
aircooled
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 30-8-2006
Berichten: 691
Woonplaats: Zelzate

BerichtGeplaatst: Di Mei 29, 2007 12:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

heb gehoord dat dit bij kevers van na 68 het kofferslot kapot slijpen wordt.
Dan kan je deze openen en nieuwe op monteren, helaas geen andere mogelijkheid...

Succes

Grtzzz
Bart

_________________
Gemini 2

"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you."

www.bartstevenselektro.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Jippie
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 29-11-2004
Berichten: 412
Woonplaats: Lier

BerichtGeplaatst: Di Mei 29, 2007 12:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Inderdaad: ge moet uw handvat op twee plaatsen doorslijpen en dan kunt ge het slot openen. jammer...
_________________
1979 T2
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
danimieghem



Leeftijd: 72
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Di Mei 29, 2007 1:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

veilig hee, zo een kevertje !!!
_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
frederick
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 23-5-2005
Berichten: 970
Woonplaats: Beerzel

BerichtGeplaatst: Di Mei 29, 2007 1:51 pm    Onderwerp: Re: motorkap vast Reageer met quote

bugboy schreef:
hey iedereen

want wil een paar meetings nog doen maar aangezien dat mijn ruitenwissermotor het intussen ook al heeft begeven is dat een groot probleem
kristof


Zo'n ruitewisser meeneme dat je gebruikt om de ruite af te vegen als je ze kuist!
Da werkt ook en gekunt met regen weer de baan op! Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
danimieghem



Leeftijd: 72
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Di Mei 29, 2007 2:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kan je niet langs onder, achter de voorjupe, met een stuk staaldraad met haakje aan, gaan peuteren en zo het slot los trekken ?

Dat is in elk geval een stuk minder werk dan slijpen , en ook goedkoper .

_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Herbie53
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 7-1-2004
Berichten: 5072
Woonplaats: 9340 lede ovl

BerichtGeplaatst: Di Mei 29, 2007 4:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

de voorste motorkap noemen ze bij ne kever gewoon weg het kofferdeksel want de motorkap bij nen kever staat van achter

zit uw karton der al in in uw handschoenkastje misch dat je anders langs dioe weg aan uw slot geraakt om het te openen langs binnen of via de radio opening?

_________________
1302LS cabrio 1970
T2b 1977
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
nr 11



Leeftijd: 76
Geregistreerd op: 8-2-2004
Berichten: 775
Woonplaats: putte

BerichtGeplaatst: Di Mei 29, 2007 5:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als ge uw plaatje achter het reservewiel nog nie gemonteerd hebt, en indien het reservewiel niet in de koffer steekt, kunt ge via daar peuteren.

Altijd geleerd om uw voorzorgen te nemen. Wat u overkomen is, gebeurt nogal frequent.

Anders inderdaad de klink doorslijpen en zo losdraaien.



stef
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
molliemathieu
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 35
Geregistreerd op: 22-11-2005
Berichten: 299
Woonplaats: bissegem

BerichtGeplaatst: Di Mei 29, 2007 6:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb ook gehad dat mijn koffer in het slot zat maar wat ik had was dat ik mijn slot kon openen vanuit mijn handschoenvak

jammer dat da nog nie afgesteld was ook
dan he ik mijn handschoenvak gebroken en achteraf terug gepolyestert

probleem is wel dak het slot heb geforceerd met er eerst hard aan te trekken en mijn koffer is open maar sluit nie meer iedereen kan alles uit mijn koffer halen als hij staat geparkeerd

maar nu heb ik een contact op mijn alarm geplaatst alarmke gaat wel af nu

maar slot moet worden vervangen ze

dus moraal van het verhaal niet aan trekken maar op een "normaal" manier proberen te openen mss langs het handschoenvak openen

_________________
VW Bug adapted set up car
Orange and loud ==> Mollie's Bug

A Bug Doesn't leak, A Bug Mark's His Field
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
wimpie
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 72
Geregistreerd op: 26-1-2004
Berichten: 8991
Woonplaats: Hoogerheide N.L.

BerichtGeplaatst: Wo Mei 30, 2007 7:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heb je al geprobeerd om aan de onderste punt van de klep te trekken. Rolling Eyes
Ik heb wel eens meegemaakt dat ik dacht dat het slot niet werkte,maar dat achteraf bleek dat de klep aan de bevestigingsrand voor het rubber bleef steken.
Dus iemand in de dashbordvak het handeltje naar beneden laten drukken en iemand anders aan de kleppunt laten trekken Exclamation
Wimpie.

_________________
Water is om in te zwemmen en gas is om op te koken.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group