www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Di Apr 23, 2024 7:37 pm
dubbele schuifdeur bus

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
azcar



Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 1-3-2004
Berichten: 93
Woonplaats: hamme

BerichtGeplaatst: Vr Sep 17, 2004 8:52 pm    Onderwerp: dubbele schuifdeur bus Reageer met quote

'k heb aan mijn T2b busken (type bestelwagen) zowel langs de passagierskant als langs de kant van de bestuurder een schuifdeur, eerder deze week wist m'n mij te vertellen dat dit een zeldzaamheid is. klopt dit??? zijn er nog mensen met dit type bus met deze optie??

groeten, azcar
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
busdriver
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 14-12-2003
Berichten: 1308
Woonplaats: blankenberge

BerichtGeplaatst: Vr Sep 17, 2004 8:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

die zie je idd niet veel.een vriend van mij heeft er net ook 1 gekocht maar heel veel heb ik ze nog niet tegengekomen.

mvg busdriver

_________________
'72 bus
op tijd een sloopbus
www.fototreffen.be

PROUD TO BE A DOCKER!!!!!!!!!!
https://users.edpnet.be/busdriver/
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
cabrio 75
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 21-12-2003
Berichten: 630

BerichtGeplaatst: Vr Sep 17, 2004 9:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

zijn vrij zeldzaam ja , stond je busken niet te koop verleden jaar op de beurs in Temse , je was er ook mee in Zottegem denk ik , in Temse heb ik die bus willen kopen maar omdat die geen 30 jaar oud was heb ik die koop dan niet gedaan
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
azcar



Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 1-3-2004
Berichten: 93
Woonplaats: hamme

BerichtGeplaatst: Vr Sep 17, 2004 10:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

inderdaad d'as die van in temse, 'k was er ook mee in zottegem ja, 'k denk zelfs dat ik naast jou geparkeerd stond. en 30 jaar zal hij wel worden hé Wink
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
cabrio 75
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 21-12-2003
Berichten: 630

BerichtGeplaatst: Vr Sep 17, 2004 10:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

klopt je stond juist naast mijn cabrio , ik had ook echt interesse om die te kopen
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group