www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 20, 2024 2:24 am
INVOER VANUIT USA
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
busje
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 23-12-2003
Berichten: 959
Woonplaats: buggenhout

BerichtGeplaatst: Zo Sep 19, 2004 3:08 pm    Onderwerp: INVOER VANUIT USA Reageer met quote

Heeft er iemand reeds ervaring met invoer vanuit de USA. Meer bepaald wat betreft het verschepen,dedouaneren van voertuigen?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
keverzot
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 28-3-2004
Berichten: 1599
Woonplaats: Nijlen

BerichtGeplaatst: Zo Sep 19, 2004 3:22 pm    Onderwerp: re Reageer met quote

busje komt zo is de juiste man die heeft al meer auto's ingevoerd uit Bush land
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
zotte kever
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 1-2-2004
Berichten: 1012
Woonplaats: Walenweg 164, 9600 Ronse

BerichtGeplaatst: Zo Sep 19, 2004 3:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

JHC die zal dat ook wel weten denk ik.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Busje komt zo!
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 21-3-2004
Berichten: 2388

BerichtGeplaatst: Ma Sep 20, 2004 5:50 am    Onderwerp: .. Reageer met quote

Ook hier weer, je mag me steeds bellen op 04.72.86.72.72
Ik ben momenteel weer ene aan het verschepen en heb nog plaats over, dus als t moet, laat je maar iets horen hé
Pete Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
air-mike
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 3-2-2004
Berichten: 1204
Woonplaats: Hoeselt

BerichtGeplaatst: Ma Sep 20, 2004 5:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hey busje,
waar vind ge die in amerika, koopt ge die op e-bay heb je een site van een bedrijf waar ge die koopt.
Wie kan je vertrouwen om de wagens te laten verschepen en is het waar dat je 36 procent invoer taxen moet betalen?
Veel vragen, maar toch al bedankt voor de hulp.

groetjes,

_________________
1965 vw bug convertible
1966 T1 microbus
1983 T3 westfalia joker
1981 911 SC Targa

https://www.facebook.com/retrotrouwvervoer

Fuchs & WheelS
https://www.facebook.com/pages/Fuchs-wheels/929673853712862
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
busje
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 23-12-2003
Berichten: 959
Woonplaats: buggenhout

BerichtGeplaatst: Ma Sep 20, 2004 5:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

air mike, is voor mij ook maar een aftasten, was er zelf niet vanop de hoogte van die 36% invoertaks. Misschien kan "busje komt zo" daar iets meer van zeggen, deze heeft blijkbaar al wat ervaring met invoer vanuit USA.
Was gaan zien op de ebay en vond dat er daar toch nog interessanten bussen te koop aan een nogal schappelijke prijs ( nie allemaal, zijn er ook bij die zeer hoog gequoteerd staan).
Had eveneens graag geweten wat kost het verschepen, waarschijnlijk ook afhankelijk van waar in de USA dit dient te gebeuren, zijn voor mij ook openstaande vragen.
Wens eerst goed geinformeerd te zijn wat betreft dit alles aleer me in zo'n zaken te storten, want nie goed ge gaat zomaar nie eens over en weer naar de USA.
Hopelijk door dit alles op het forum te plaatsen krijgen we een beter op dit alles.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
daverke
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 27-7-2004
Berichten: 634
Woonplaats: lochristi

BerichtGeplaatst: Ma Sep 20, 2004 6:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

bij mij is er garagist die vroeger nog dikwijls naar amerika ging voor onderdelen en auto's . hij heeft nog altijd 2 oude jaguars en een ford pick-up uit 1950 tekoop Cool . ik kan je misschien het adres geven als je wil, hij zal wel nog weten hoe dat moet.hij heeft trouwens onze t3 weer op de baan gekregen Cool Cool Cool Cool
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
busje
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 23-12-2003
Berichten: 959
Woonplaats: buggenhout

BerichtGeplaatst: Ma Sep 20, 2004 6:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

daverke, laat adres maar komen, kan eventueel nog van pas komen, doch koop geen waterkoelers (brrrrrrrrrrr:-))))))))). Just keep it aircooled.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
daverke
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 27-7-2004
Berichten: 634
Woonplaats: lochristi

BerichtGeplaatst: Ma Sep 20, 2004 7:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

busje schreef:
daverke, laat adres maar komen, kan eventueel nog van pas komen, doch koop geen waterkoelers (brrrrrrrrrrr:-))))))))). Just keep it aircooled.


aircooled rulezzzzzzzzzzzzzz Very Happy Very Happy i know Very Happy Very Happy . maar we hebben onze T3 nu al zooooo lang dat ik hem niet wil wegdoen Cool Cool

die garagist noemt Gabriël De Coninck en zijn garage is in beervelde op de dendermondsesteenweg (een beetje voor de brug over de e-17 als ge van gent komt). ge kunt nie missen, zijn parking staat vol met kapotte auto's en hier en daar een oldtimer der tussen. het wel een zeer goeie garagist Cool Razz
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
busje
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 23-12-2003
Berichten: 959
Woonplaats: buggenhout

BerichtGeplaatst: Ma Sep 20, 2004 7:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

daverke, thx
keep on rolling cool.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group