www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 20, 2024 7:26 am
merktekens in voorruit T2ab

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gertje Weg
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 56
Geregistreerd op: 7-1-2004
Berichten: 1966
Woonplaats: MOORSLEDE

BerichtGeplaatst: Ma Sep 20, 2004 10:04 pm    Onderwerp: merktekens in voorruit T2ab Reageer met quote

Mijn Westfalia 73 (overgangsmodel) had een getinte voorruit. Helaas was daar een barst in. Ik had er wel een voorruit bijgekregen bij de verkoop. De gebarsten ruit is inmiddels verwijderd, de sponning opgekuist en nu wilde ik die andere ruit daar insteken met een nieuwe rubber. Ik stelde vast dat die ruit uit Frankrijk komt (de wagen eigenlijk ook, nadat hij vanuit Canada ingevoerd werd). De merktekens in het glas zijn : 'Triplex XXX toughened'
Weet iemand of er normen zijn waaraan een voorruit moet voldoen voor de keuring en of deze ruit door die keuring kan geraken ?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
vwpatje
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 13-12-2003
Berichten: 1002
Woonplaats: wuustwezel

BerichtGeplaatst: Ma Sep 20, 2004 10:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Is deze hard getind?, zoniet maakt het op de controle niets uit volgens mij.
Met die triple (ook goe bierke) bedoelen ze volgens mij het aantal glaslagen. meestal 2 of meerdere.

greetz
patje

_________________
T4 engine@bus
MEMBER OF THE JUPTEAM
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Gertje Weg
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 56
Geregistreerd op: 7-1-2004
Berichten: 1966
Woonplaats: MOORSLEDE

BerichtGeplaatst: Ma Sep 20, 2004 10:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De ruit die ik er wil insteken is NIET getint. Wat dat betreft zijn geen problemen te voorzien. Alleen vroeg ik me af of er een bepaald symbool, merkteken of tekst nodig was op een voorruit waardoor die goedgekeurd is.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
de-roze-kever-oilsjt



Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 20-6-2004
Berichten: 5627
Woonplaats: Geraardsbergen 4ever

BerichtGeplaatst: Wo Sep 22, 2004 7:23 am    Onderwerp: Reageer met quote

ik denk ni da ze op de schouwing zo intelligent zijn zenne... zeg gewoon da die ruit er altijd al ingezeten heeft, en the case is closed Laughing
_________________
my VW is really a pregnant rollerskate !!!

a dirty mind is a terrible thing to waste...


rij al 33 jaar met deze kever...
www.delrue.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
fastfred
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 335
Woonplaats: ninove

BerichtGeplaatst: Wo Sep 22, 2004 11:57 am    Onderwerp: kijk eens op Reageer met quote

kijk eens op www.xxx.com anders

Wink

_________________
EUROPEAN BUG IN 5 op 28/29/30 JUNI 2013 !
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Gertje Weg
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 56
Geregistreerd op: 7-1-2004
Berichten: 1966
Woonplaats: MOORSLEDE

BerichtGeplaatst: Wo Sep 22, 2004 8:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Goe gedacht ! Als het forum straks weer plat ligt, kan ik daar mijn tijd op doorbrengen... Laughing
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group