www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Mei 18, 2024 8:27 pm
keuring classic car ensurance
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sancho
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 8-4-2004
Berichten: 2409
Woonplaats: Mechelen

BerichtGeplaatst: Ma Okt 18, 2004 1:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

of elk jaar heeft deze gast gewoon wat werk.
verstelbare vooras opt hoogste zetten,
wieltjes vervangen door de originele
bumpers terugsteken,
moterkapje ook
en met wat pech moet hij ook de achterkant omhoogzetten...

Met wat hulp dus 1dag werk voor de keuring
1dag werk erna om hem terug goed te zetten

_________________
Op zoek naar een splitbus??? check ==>Aircooled Import
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
spaardingske
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 3225
Woonplaats: Booischot

BerichtGeplaatst: Ma Okt 18, 2004 5:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

die bumpers moete der toch ni op ver de control ?
_________________
'59 Standard
Fastback'70
Golf iv (daily)
Panel '64
Golf 2 '87

Victoria Vicky "64
Victoria v-fix sport "39
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Guy
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 22-5-2004
Berichten: 1218
Woonplaats: 9120 Beveren-Waas

BerichtGeplaatst: Ma Okt 18, 2004 6:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dit papiertje heb ik altijd bij me want ik heb ook een O-plaat voorlopig nog en een Classic car insurance via de Keverclub.
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
B52man
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 24-12-2003
Berichten: 1450
Woonplaats: Dendermonde

BerichtGeplaatst: Ma Okt 18, 2004 9:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, maar gelijk der al gezegd geweest is, tis niet omdat de verzekering het verzekerd, dat het wettelijk mag. Ik heb dat ook gezegd dat dat voor mijn verzekering in orde was, daarmee ben ik der uiteindelijk met een verwittiging vanaf gekomen, maar ik had evengoed een boete aan mijn broek gehad.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
aircooled dude
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 54
Geregistreerd op: 4-2-2004
Berichten: 190
Woonplaats: Hechtel, Limburg

BerichtGeplaatst: Wo Okt 20, 2004 9:31 pm    Onderwerp: klopt Reageer met quote

wat b52man zegt klopt. Een kameraad van mij heeft ook een oldtimer (tis wel een amerikaanse bak) ma swat die heeft ook die classic car dinges, en heeft wel een proces gehad nochtans zei de verzekering dat het hij orde was. Maar de politie antwoordde: De verzekering maakt niet de wetten en pattat 175 eurokes aan de broek. Gewoon omdat hij snachts reed.
_________________
Bezoek ook http://rbairbrush.startje.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
cabrio 75
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 21-12-2003
Berichten: 630

BerichtGeplaatst: Wo Okt 20, 2004 9:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

175 euro amai da is al eens de moeite om na te denken over het gebruik van een O plaat als het niet mag , laten staan zou ik zeggen en het probleem is da de flikken het zéér goed weten wat mag en niet anders zouden ze geen 175 euro boete opleggen
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Guy
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 22-5-2004
Berichten: 1218
Woonplaats: 9120 Beveren-Waas

BerichtGeplaatst: Wo Okt 20, 2004 10:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

klopt zeker voor de wet ben je dan niet in orde als je niet aan de beperkingen houd en kan je dus een boete kosten ,maar verzekerd ben je wel met deze classic c.i.
En zoals ik al zei rij ik voorlopig nog met een O-plaat en ik ben eens bij mijn verzekeringsagent gaan horen en omdat we 2 wagens hebben kan ik de 3de aan -50% van het normaal tarief verzekeren als dagelijks voertuig dus om voor volledig in orde te zijn en zonder beperkingen zou ik voor +-150€ per jaar met een normale plaat +keuring kunnen rijden waar en wanneer ikzelf wil . Dus mijn keuze is gemaakt en na de winter ga ik hem terug laten inschrijven als dagelijks voertuig.
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Pierrewietkever
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 22-11-2004
Berichten: 401
Woonplaats: Deerlijk

BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2004 3:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dag vw-ers,

Ik ben zelf (allé mijnen auto) als classic-car verzekerd. Bij mijn verzekering (DVV) krijg je als oldtimer 70 % korting op het normale tarief, als Classic-car krijg je MAAR 60 %. Een 10% verschil op een verzekering van een 1200-autootje. Wie kan rekenen weet dat het verschil maar heel klein is. Door de jaarlijkse keuring ben je zeker als er iets gebeurt. Stel je voor dat je een ongeval hebt en de tegen partij begint te twisten over het in orde zijn van je oldtimer (het zou niet de eerste keer zijn). Met uw keuringsbewijs kunnen ze het ongeval dan in ieder geval niet daaraan wijten.

Groeten

_________________
VW1200 1974 Lofotengroen -Saris Speedy 1969 Ivoorwit
VW T2B- HIGHROOF 1978 Oldtimermeeting Deerlijk
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
pix912
Webmaster
Webmaster


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 1-11-2003
Berichten: 1031
Woonplaats: Oostende

BerichtGeplaatst: Ma Nov 29, 2004 1:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@PIERREWIETKEVER: Wat zijn de voorwaarden voor een Classic-Car verzekering bij DVV ? Moet je ook een tweede wagen voor dagelijks gebruik bij hen verzekerd hebben, zaols dit bij Ethias het geval is ?


Piet
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
danimieghem



Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Ma Nov 29, 2004 1:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb ook een DVV classic car verzekering. Kost met jaarlijks 158 euro daar waar een oldtimer verzekering bij zelfde firma 110 euro was. Ongeveer de helft duurder dus, maar nog altijd betaalbaar.

Ze "vragen" wel dat je ook andere verzekeringen bij hen hebt. Ik heb zelf voor dagelijks gebruik een firmawagen, dus dat ging al niet. Ik heb wel een brandverzekering, familiale en motoverzekering bij die mannen dus het was geen enkel probleem.

Voorlopig heb ik nog een O-plaat maar misschien gaat dat volgend jaar veranderen als de cabrio "af" is... De verzekering blijft dan dezelfde (classic car 24/7 dekking zonder beperking) maar dan moet hij wel elk jaar naar de keuring. In mijn geval zou dat betekenen elk jaar de wielen eens vervangen door standaard wielkes, en nadien de Mangels er weer op met brede lage sloefen

_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group