www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Ma Jun 17, 2024 4:44 am
L@ST CALL FOR EUROPEAN BUGIN !
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Binnenland Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
fastfred
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 335
Woonplaats: ninove

BerichtGeplaatst: Za Jun 02, 2007 4:53 pm    Onderwerp: L@ST CALL FOR EUROPEAN BUGIN ! Reageer met quote

wow, we zijn al juni, nu is het nog een goei vier weken, en we staan allemaal met een koele chimay in ons pollen naar de races aan het kijken ! ik doe deze post omdat ik toch nog enkele dingen kwijt wou die ik jullie niet allemaal personnlijk kwijt kan, en dus via dit mega forum aan jullie wil laten weten ...

ik vernam onlangs dat er nogal wat misverstanden zijn omtrend de eerste EBI, dus ... hier een kleine correctie:

MISVERSTAND 1: er is geen plaats meer op de camping.
FOUT NATUURLIJK ! ik heb vandaag nog plaats geboekt op een camping in chimay, de lijst van bevoeggde personen is verkrijgbaar via onze website www.europeanbugin.com

MISVERSTAND 2: we mogen niet komen, want we zijn niet ingeschreven in de show and shine! FOUT NATUURLIJK ! elke aircooled ride is van HARTE WELKOM, en zal zeker de toegang krijgen tot het evenement !!! bus, kever, karmann, type 3 in alle maten en vormen, staten en waarden, gerestaureerd of in rat, YOU ARE WELCOME !

verder vraag ik aan iedereen indien ze nog vragen hebben, welke dan ook deze aan mij te adresseren op info@europeanbugin.com . ik zal ze met plezier antwoorden. en ik weet dat er veel van jullie mijne gsm nummer hebben ook ... dus als ge efkes wilt een babbelke doen, no stress, ik ben aan den andere kant van uwe gsm, en zal met plezier antwoorden op uw vragen !

verder wens ik jullie nog veel voorbarige voorbereidingswerken aan jullie rides zodat jullie met velen en zonder problemen tot in chimay geraken (en terug!) (en brengen jullie je goed humeur, en niet te vergeten het zonnetje mee ?)

cya
ffred

_________________
EUROPEAN BUG IN 5 op 28/29/30 JUNI 2013 !
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Turtle001
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 8-2-2004
Berichten: 797
Woonplaats: Grimbergen

BerichtGeplaatst: Zo Jun 03, 2007 7:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

go go go bug in!
_________________
... 59er early cal look... sold...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
aircooled mutten
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 15-9-2005
Berichten: 335
Woonplaats: sint-rita (damme)

BerichtGeplaatst: Zo Jun 03, 2007 10:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

we komen er ook aan ze
_________________


COYOTE AIRCRUISERZ
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
raey
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 13-10-2006
Berichten: 3309
Woonplaats: stabroek

BerichtGeplaatst: Zo Jun 03, 2007 10:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik kom ook af
(spytig genoeg zonder kever
wegens tydgebrek voor resto)

vw greetz raey

stabroek

_________________
vw aircooled lover till the end !!!!!!

ovaal 56 ragtop

1300kever '73

apal auki
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Guy
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 22-5-2004
Berichten: 1218
Woonplaats: 9120 Beveren-Waas

BerichtGeplaatst: Ma Jun 04, 2007 3:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

de voorverkoop weekend tickets zijn die enkel nog te verkrijgen bij CSP-SHOP of nog ergens anders ?
Want bij CSP komt er 10,62€ bij voor de verzendkosten en da vind ik wa overdreven Confused
thnx,
Guy
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
ide
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie



Geregistreerd op: 16-5-2005
Berichten: 1031

BerichtGeplaatst: Ma Jun 04, 2007 5:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Moet je een ticket kopen op voorhand of zijn die dan veel goedkoper misschien?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Guy
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 22-5-2004
Berichten: 1218
Woonplaats: 9120 Beveren-Waas

BerichtGeplaatst: Ma Jun 04, 2007 5:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ide schreef:
Moet je een ticket kopen op voorhand of zijn die dan veel goedkoper misschien?

Dat hoeft niet maar je bespaart wel wa tijd ,
prijs voorverkoop of aan de kassa is hetzelfde 15€ voor 1dag of 30€ voor het weekend Wink
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
wingerke
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 13
Geregistreerd op: 24-1-2006
Berichten: 839
Woonplaats: halle (bij brussel)

BerichtGeplaatst: Ma Jun 04, 2007 5:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dus men kan enkel de zondag ook binnenrijden met de kever zonder vooraf iets te rezerveren ??En toch nog binnen komen op het domein met de kever , of sta je dan buiten ergens in nen verlaten hoek ?

patrick
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
SloMo
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie



Geregistreerd op: 24-4-2005
Berichten: 1283
Woonplaats: kampenhout

BerichtGeplaatst: Ma Jun 04, 2007 10:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Guy schreef:
de voorverkoop weekend tickets zijn die enkel nog te verkrijgen bij CSP-SHOP of nog ergens anders ?
Want bij CSP komt er 10,62€ bij voor de verzendkosten en da vind ik wa overdreven Confused
thnx,
Guy


heb dezelfde vraag, of die nergens hier te koop zijn.
want zou ze ook liefst in presale hebben

_________________
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
Sancho
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 8-4-2004
Berichten: 2409
Woonplaats: Mechelen

BerichtGeplaatst: Di Jun 05, 2007 7:45 am    Onderwerp: Reageer met quote

ik dacht bij PAT
_________________
Op zoek naar een splitbus??? check ==>Aircooled Import
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Binnenland Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group