www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 8:09 pm
Boxerke : Ik heb de mijne nog niet ontvangen

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bloemme



Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 3356
Woonplaats: 3071 Erps-Kwerps

BerichtGeplaatst: Do Sep 23, 2004 6:17 pm    Onderwerp: Boxerke : Ik heb de mijne nog niet ontvangen Reageer met quote

Hoi , ik wou weten of er nog personen zijn die hun boxerke nog niet ontvangen hebben zoals ik !

Ik wacht ongeduldig af maar iedere avond blijkt de brieven bus vol te zitten met rommel of rekeningen en geen boxerke te zien !

Ben ik alleen of zijn er nog personen die ongeduldig beginnen te worden

_________________
Yves -Steffy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Doc*181
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 3-1-2004
Berichten: 3652
Woonplaats: Kluisbergen

BerichtGeplaatst: Do Sep 23, 2004 6:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb de mijne vorige week vrijdag ontvangen.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
busje
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 23-12-2003
Berichten: 959
Woonplaats: buggenhout

BerichtGeplaatst: Do Sep 23, 2004 7:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

heb de mijnen ook vorige week ontvangen.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
De Lays
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 7-2-2004
Berichten: 2244
Woonplaats: Lubbeek - VLB

BerichtGeplaatst: Do Sep 23, 2004 7:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ge moet op tijd tussen die rekeneningen en andere rommel nekeer zien dat er geen tussenzit van de keverclub..... Confused

Als ge die ni betaalt krijgde geen boxertje Laughing

Ik heb het mijn alvast ook ontvangen..... Wink


Oval beetle-greetz Exclamation

_________________
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
Bart Fouquaert
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker



Geregistreerd op: 4-2-2004
Berichten: 132

BerichtGeplaatst: Vr Sep 24, 2004 7:25 am    Onderwerp: Boxerke Reageer met quote

Wij krijgen normaal een Boxerke omdat we een VW-club zijn (De Hagelandse Kevervrienden). Ons ledenblad versturen wij ook naar alle VW-clubs in Belgiƫ en we krijgen ook hun ledenblad toegestuurd om elkaars leden op de hoogte te kunnen houden van de activiteiten.
Wij hebben Boxerke ook (nog) niet gekregen. Ben van Holsbeek. Is dus bij jou in de buurt. Zou het aan de Leuvense "facteurs" liggen?
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
geert
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker



Geregistreerd op: 4-1-2004
Berichten: 113

BerichtGeplaatst: Vr Sep 24, 2004 8:09 am    Onderwerp: Reageer met quote

Heb de mijne toch ook al ontvangen; verleden week of de week daarvoor.Weet het ni meer.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Gertje Weg
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 96
Geregistreerd op: 7-1-2004
Berichten: 1966
Woonplaats: MOORSLEDE

BerichtGeplaatst: Vr Sep 24, 2004 9:05 am    Onderwerp: Reageer met quote

Heb de mijne ook ontvangen : eerst een omslag met foldertjes en flyers, enkele dagen nadien het boxerke en nog enkele dagen later het boxerke van het bis-abonnement van mijn dochter
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
vwpatje
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 13-12-2003
Berichten: 1002
Woonplaats: wuustwezel

BerichtGeplaatst: Vr Sep 24, 2004 11:49 am    Onderwerp: Reageer met quote

Gertje Weg schreef:
Heb de mijne ook ontvangen : eerst een omslag met foldertjes en flyers, enkele dagen nadien het boxerke en nog enkele dagen later het boxerke van het bis-abonnement van mijn dochter



bij mij precies hetzelfde, alle' behalve da van da bis-abonnement Wink

greetz
patje

_________________
T4 engine@bus
MEMBER OF THE JUPTEAM
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
bloemme



Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 3356
Woonplaats: 3071 Erps-Kwerps

BerichtGeplaatst: Vr Sep 24, 2004 4:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nog steeds niet , ik hoop toch van volgende week hem te hebben , want als de site hier plat ligt , dan zou ik eens tijd hebben om hem te lezen .

En nu vooral mee onze reclame erin !!

_________________
Yves -Steffy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group