www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Apr 19, 2024 2:33 pm
iemand met een splitje die 300eurokes wilt verdienen?

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sancho
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 8-4-2004
Berichten: 2409
Woonplaats: Mechelen

BerichtGeplaatst: Di Sep 28, 2004 8:12 pm    Onderwerp: iemand met een splitje die 300eurokes wilt verdienen? Reageer met quote

dees tegengekomen op oldtimersweb:

Ik ben een prof. fotograaf die voor een skimerk dringend een volkswagenbusje moet hebben die als achtergrond dient voor modellen. Busje moet leuk en retro uitzien.Deze fotoshoot is echter erg dringend en zal woensdag 29 september in Genk plaats vinden. Er is 300 Euro ter beschikking.Contacteer me indien je een oplossing weet. Marcel Engelen 0475/661428

Thx

swel morgen al, maar missch kan er iemand wel...
doet er u profijt mee hé mannen Wink

Greetz,
Tanguy

_________________
Op zoek naar een splitbus??? check ==>Aircooled Import
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Doc*181
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 3-1-2004
Berichten: 3652
Woonplaats: Kluisbergen

BerichtGeplaatst: Di Sep 28, 2004 8:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

'k ga rap met mijn autoke tegen de muur rijden, enkele keren over en 't weer (kwestie van er toch een bolleke van te maken) en met zwarte verf een streep op mijn achterruit trekken....


Zou de fotograaf het doorhebben? Mr. Green




Toch wel leuk...je wagentje als topmodel laten werken. De laatste tijd zie je niet anders meer, veel veeweetjes in de reclamewereld Twisted Evil
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Doc*181
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 3-1-2004
Berichten: 3652
Woonplaats: Kluisbergen

BerichtGeplaatst: Di Sep 28, 2004 8:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

PJ-181 schreef:
'k ga rap met mijn autoke tegen de muur rijden, enkele keren over en 't weer (kwestie van er toch een bolleke van te maken) en met zwarte verf een streep op mijn achterruit trekken....


Zou de fotograaf het doorhebben? Mr. Green




Toch wel leuk...je wagentje als topmodel laten werken. De laatste tijd zie je niet anders meer, veel veeweetjes in de reclamewereld Twisted Evil


edit...oops mislezen, ze zoeken een splitje, had bril gelezen. Nu ja, dan trek ik gewoon een streep op mijn voorruit. Embarassed
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
spaardingske
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 3225
Woonplaats: Booischot

BerichtGeplaatst: Di Sep 28, 2004 8:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

PJ-181 schreef:


De laatste tijd zie je niet anders meer, veel veeweetjes in de reclamewereld Twisted Evil


idd , maar goe ook , wie weet zet het meer mensen aan om ze te gaan restaurere Wink

_________________
'59 Standard
Fastback'70
Golf iv (daily)
Panel '64
Golf 2 '87

Victoria Vicky "64
Victoria v-fix sport "39
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Busje komt zo!
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 21-3-2004
Berichten: 2388

BerichtGeplaatst: Wo Sep 29, 2004 7:50 am    Onderwerp: Fried busser Reageer met quote

Geen zorgen jongens, de Fried busser is die 300 euro aan't opstrijken Cool .
300 euro voor met zijn buske nen helen dag tussen de knappe grieten Shocked te zitten, ............'t is nen sjanseur Exclamation
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Vintage




Geregistreerd op: 21-4-2004
Berichten: 10

BerichtGeplaatst: Wo Sep 29, 2004 10:33 am    Onderwerp: Reageer met quote

spaarkevertje71 schreef:
PJ-181 schreef:


De laatste tijd zie je niet anders meer, veel veeweetjes in de reclamewereld Twisted Evil


idd , maar goe ook , wie weet zet het meer mensen aan om ze te gaan restaurere Wink


Is inderdaad een echte rage geworden!!

Of dat zo'n goede zaak is Confused
Iedereen denkt dat hem nu goud in zijn handen heeft...voor de echte liefhebbers die nog een projectje zoeken zijn het moeilijke allé DURE tijden Twisted Evil

Grtz,
A
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
daverke
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 27-7-2004
Berichten: 634
Woonplaats: lochristi

BerichtGeplaatst: Wo Sep 29, 2004 6:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Beetle 1303 schreef:


Is inderdaad een echte rage geworden!!

Of dat zo'n goede zaak is Confused
Iedereen denkt dat hem nu goud in zijn handen heeft...voor de echte liefhebbers die nog een projectje zoeken zijn het moeilijke allé DURE tijden Twisted Evil

Grtz,
A


daar had ik nog niet aangedacht Confused je zou wel eens gelijk kunnen hebben Sad want de onderdelen schieten soms eens als paddestoelen uit de grond, maar ze zijn ook serieus duur geworden met pakweg 10 jaar geleden Rolling Eyes Rolling Eyes
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
busje
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 23-12-2003
Berichten: 959
Woonplaats: buggenhout

BerichtGeplaatst: Wo Sep 29, 2004 6:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

klopt door al die reklame, zullen de koele wagentjes in waarde stijgen, wat niet wil zeggen dat de liefhebbers van de deze wagens zich daar ook aan dienen te begeven. Want zo gaat men bekomen dat restaureren van de geliefde luchtgekoelde wagens nog enkel voor de kapitalisten gaat weggelegd zijn. Ge hoeft maar eens rond te kijken wat men nu soms als durft te vragen voor bepaalde onderdelen. Evil or Very Mad
Exclamation Daarom vind ik dat het ons (leden van de vw club) plicht om dergelijke praktijken tegen te gaan, en zelf daar waar we kunnen stukken onderling dienen te verkopen en / of te ruilen en dit aan eerlijke prijzen, kan enkel maar ten goede komen aan onze luchtgekoelde en diepbeminde wagens.
Wink
Onze wagens werden destijds gebouwd voor het VOLK, laat ons de herkomst en doel van deze wagens niet verloochenen. Smile
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
daverke
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 27-7-2004
Berichten: 634
Woonplaats: lochristi

BerichtGeplaatst: Wo Sep 29, 2004 6:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

dat vind ik nu eens goed gesproken zie Cool Cool ben er volledig mee eens Razz
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Vintage




Geregistreerd op: 21-4-2004
Berichten: 10

BerichtGeplaatst: Do Sep 30, 2004 6:50 am    Onderwerp: Reageer met quote

busje schreef:

Onze wagens werden destijds gebouwd voor het VOLK, laat ons de herkomst en doel van deze wagens niet verloochenen. Smile


@ busje: een heel mooie gedachte; laat ons hopen dat ook de andere LIEFhebbers er ook zo over denken zodat onze passie nog lang mag duren Wink

Grtz,
A
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group