www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Zo Apr 28, 2024 3:26 pm
Plaatselijk zandstralen
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Gereedschappen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
koerspiloot
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 17-11-2005
Berichten: 1874
Woonplaats: Bellegem

BerichtGeplaatst: Di Jul 24, 2007 9:19 am    Onderwerp: Plaatselijk zandstralen Reageer met quote

Hier eens wat info vragen, mss dat iemand mij kan helpen:

Enkele onderdelen van mijn bus (raamrandjes van mijn 'nieuwe' neus , enkele gootrandjes van mijn 'nieuw' dak & een paar roeste plekken op de koplamp-steunplaat) zijn hier en daar wat crispy.

Aangezien het dus om plaatselijke roest gaat, wil ik de volledige onderdelen niet binnenbrengen bij de straler, maar zou ik het liever zelf doen...

Ik weet dat er zo'n pistool op de markt is met een reservoir voor het straalzand en een soort van koker (enkele cm diameter) dat je tegen het plaatwerk kan aanduwen. Daarin (in de koker) vliegt het zand dan tegen je plaatwerk aan, en kan je mooi een klein plekje roest behandelen zonder dat je achteraf werk hebt om het zand overal op te kuisen. Dit lijkt me heel handig om zo mijn raamrandjes hier en daar aan te pakken,en dan kan ik het zelf thuis doen. En het kan later altijd wel es van pas komen

Iemand enig idee waar ik zo'n pistool kan kopen. Wat kost dit ongeveer en welke compressor heb je minimum nodig. (Ik heb gene zware compressor,maar ik vind het niet erg als ik er wat langer over doe en dat ie sneller aanslaat)

_________________
Facebook:
Oldtimer service bvba matthias verhelle

own projects:
55 190 SL Mercedes
55 Pre A 356 Porsche
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
danimieghem



Leeftijd: 87
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Di Jul 24, 2007 9:46 am    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb zo een pistool .... het is momenteel wel in bruikleen bij Jurgen (HuggyBear)
Dat werkt redelijk goed voor kleine plekjes of voor randjes (met de speciale opzetstukken)

Ik vermoed dat je dit bedoelt ???

http://www.justoffbase.co.uk/Air-Sandblasting-Gun-Kit-30427-Draper-4289;jsessionid=ac112b2a1f43932b968cc4484e049e89c3aefebc52cf.e3eSbNyQc3mLe34Pa38Ta38Na3f0?sc=9&category=626

_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
jjmcbass



Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 23-8-2006
Berichten: 33
Woonplaats: Oosterzele

BerichtGeplaatst: Di Jul 24, 2007 9:49 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ook verkrijgbaar bij Rustbuster Wink
_________________
I'm a rookie, what's your excuse?
1974 T2b Westy - Type IV 1795cc - twin solex
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
koerspiloot
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 17-11-2005
Berichten: 1874
Woonplaats: Bellegem

BerichtGeplaatst: Di Jul 24, 2007 9:57 am    Onderwerp: Reageer met quote

danimieghem schreef:
ik heb zo een pistool .... het is momenteel wel in bruikleen bij Jurgen (HuggyBear)
Dat werkt redelijk goed voor kleine plekjes of voor randjes (met de speciale opzetstukken)

Ik vermoed dat je dit bedoelt ???

http://www.justoffbase.co.uk/Air-Sandblasting-Gun-Kit-30427-Draper-4289;jsessionid=ac112b2a1f43932b968cc4484e049e89c3aefebc52cf.e3eSbNyQc3mLe34Pa38Ta38Na3f0?sc=9&category=626


Jep jep!

da is wat ik zoek! Smile
Thx dany

@jjmcbass: weet je ook een winkel in belgie waar ze dit verkopen? Want blijkbaar is rustbuster gestopt met verzending naar belgie Sad

_________________
Facebook:
Oldtimer service bvba matthias verhelle

own projects:
55 190 SL Mercedes
55 Pre A 356 Porsche
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
danimieghem



Leeftijd: 87
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Di Jul 24, 2007 10:16 am    Onderwerp: Reageer met quote

voor mijn part mag je het mijne gerust eens lenen... neem es contact op met Jurgen, of wil je dat ik het hem zelf vraag ?

Ik heb het gebruikt met een compressorke van den Aldi, met een vat van 25 liter. 8 Bar is wel nodig, en het kleine vat zorgt er wel voor dat je regelmatig stopt Smile

_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
65erke
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 11-5-2004
Berichten: 2494
Woonplaats: tienen

BerichtGeplaatst: Di Jul 24, 2007 3:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb ook onlangs eentje gekocht heeft 120euro gekost
en heb der ne compresseur voor me e vatje van 100l en da geeft 11bar
da ga goe Cool

_________________
'67 Splash sunroof
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
bartdn



Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 14-2-2007
Berichten: 33
Woonplaats: sinaai-waas

BerichtGeplaatst: Do Jul 26, 2007 8:34 am    Onderwerp: Reageer met quote

waar kan men zo een zandstraal pistool kopen hier in belgie , en waar kan men het zand kopen als het op is
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
KaMa
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 16-7-2006
Berichten: 464
Woonplaats: Lokeren

BerichtGeplaatst: Do Jul 26, 2007 3:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Lo-auto in Lochristi heeft dat wel denk ik ,en straalzand hebben ze ook.
Heb vorige week geinformeerd voor straalzand daar...was iets van een kleine 60€ voor 25kg.

grtzz

_________________

http://splitbusnation.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
ide
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie



Geregistreerd op: 16-5-2005
Berichten: 1031

BerichtGeplaatst: Do Jul 26, 2007 4:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Informeer eens bij Matthys in Deerlijk. Ze hebben daar verschillende apparatuur voor te zandstralen. En het zand hebben ze daar ook.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
65erke
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 11-5-2004
Berichten: 2494
Woonplaats: tienen

BerichtGeplaatst: Do Jul 26, 2007 4:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik zen da van mij bij nicover gaan hale kheb 25euro voor ne zak van 25kilo betaald
_________________
'67 Splash sunroof
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Gereedschappen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group