www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Apr 25, 2024 6:28 am
Goed nieuws ivm de keuring
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
JHC
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 4-1-2004
Berichten: 1476

BerichtGeplaatst: Wo Okt 13, 2004 9:13 am    Onderwerp: Goed nieuws ivm de keuring Reageer met quote

Ben zonet eens met de stationschef gaan praten in de keuring en die wist me te vertellen dat de garageplaat zever voor oldtimers niet telt, je mag je oldtimer dus gaan keuren (enkel voor oldtimerkeuring) met de nummerplaat van een ander ingeschreven voertuig, maak gewoon dat je de papieren van dit voertuig ook bij hebt.
Nog leuker nieuws is dat wanneer je voor oldtimerkeuring gaat met een ingevoerd voertuig er geen keuring met demontage nodig is, dus gewoon naar de douane met uw papieren om in te voeren, met al deze papieren naar de keuring en je wagen wordt gekeurd en je kan hem nog dezelfde dag inschrijven en je platen ophalen Smile

Een heel stuk makkellijker voor ons allemaal Cool
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Martenni
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 29
Geregistreerd op: 17-1-2004
Berichten: 813
Woonplaats: Kalmthout

BerichtGeplaatst: Wo Okt 13, 2004 9:16 am    Onderwerp: Reageer met quote

Yeah, goed nieuws idd.

(off-topic : moet uw onderschirft nu niet aangepast worden Wink )
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
JHC
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 4-1-2004
Berichten: 1476

BerichtGeplaatst: Wo Okt 13, 2004 9:18 am    Onderwerp: Reageer met quote

idd dude Cool

Is bij deze gebeurd Very Happy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
spaardingske
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 3225
Woonplaats: Booischot

BerichtGeplaatst: Wo Okt 13, 2004 6:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

zalig , as er nu nog zo iets komt ver Oldtimerkes da enkele jare buite gebruik zijn , gewoon naar de control mee andere plakke kunne gaan ver dagelijkse inschrijving en ik zijn happy Laughing
_________________
'59 Standard
Fastback'70
Golf iv (daily)
Panel '64
Golf 2 '87

Victoria Vicky "64
Victoria v-fix sport "39
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
zotte kever
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 1-2-2004
Berichten: 1012
Woonplaats: Walenweg 164, 9600 Ronse

BerichtGeplaatst: Wo Okt 13, 2004 6:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hopelijk weten ze dit in elk keuringsstation van belgie Evil or Very Mad

Ik vrees ervoor maar we zien of horen het wel he.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Guy
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 22-5-2004
Berichten: 1218
Woonplaats: 9120 Beveren-Waas

BerichtGeplaatst: Wo Okt 13, 2004 6:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik hoop dat het echt zo is maar ik denk dat die stationschef zijn les niet goed geleerd heeft of kent
(allemaal daar naartoe Laughing ),
ik ben zelf op de keuring terug naar huis gestuurd omdat ik geen correcte plaat had en dat was ook voor oldtimerkeuring .
Ik heb naar een paar keuringstations gebeld om te vragen of ik met andere plaat kon komen en overal NEE !!LAATST INGESCHREVEN PLAAT OF HANDELAARSPLAAT ,hangt daar ook zo uit bij de keuring .
Heb eens gezien of er een uitzondering is gemaakt op deze regel voor oldtimers maar kan die helaas nergens vinden op de site van www.GOCA.be
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
jaymz
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 11-1-2004
Berichten: 136
Woonplaats: Lichtervelde

BerichtGeplaatst: Wo Okt 13, 2004 7:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

is dikke zever, zolang reglement niet verandert via GOCA, verandert er niets. Is niet omdat 1 stationschef het doet, dat het daarom correct is he. Ik denk niet dat het de bedoeling is foute info te verspreiden of mensen valse hoop te geven.
je mag dit soort info enkel maar geloven eens het op www.goca.be staat, vroeger niet, hoe fijn ik dit ook zou gevonden hebben
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
JHC
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 4-1-2004
Berichten: 1476

BerichtGeplaatst: Wo Okt 13, 2004 8:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zever of niet, vrijdagmorgen ga ik een 63' oldtimerkeuren met de platen van mijn Dodge erop. De stationschef zal het wel weten en zei dat het pas veranderd was door de vele aanvragen en dat het enkel geld voor oldtimers.

De GOCA site zal wel niet tijdig worden aangepast.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Busje komt zo!
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 74
Geregistreerd op: 21-3-2004
Berichten: 2388

BerichtGeplaatst: Wo Okt 13, 2004 8:52 pm    Onderwerp: .. Reageer met quote

Go ahead JHC, 't zou maar niet meer dan normaal zijn dat ze zo'n kl*teregel aanpassen, succes ermee Wink
Pirre
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
kever3
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 1216
Woonplaats: Berchem

BerichtGeplaatst: Wo Okt 13, 2004 9:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

heb mijn 181 laten keuren met de nummerplaten van mijn kever en dat was geen enkel probleem. Een auto wordt gekeurd met de platen die erop staan en al de nodige papieren. Papieren niet in orde dan krijg je problemen maar zolang dat deze juist zijn (van de platen op het te keuren voertuig) gaat het van zelf.
_________________
de man die het wiel uitvond was een...........
de man die de andere drie uitvond een genie!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group