www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Apr 19, 2024 12:46 pm
Zeer belangrijk voor elke ontimerfraek!!!!!Allemaal lezen!!!
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Bartje
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker



Geregistreerd op: 8-1-2004
Berichten: 204
Woonplaats: Berlaar (VL)

BerichtGeplaatst: Wo Okt 13, 2004 9:39 pm    Onderwerp: Zeer belangrijk voor elke ontimerfraek!!!!!Allemaal lezen!!! Reageer met quote

Hallo
Nu was er gisteren iemand bij ons en die wist mij te vertelen dat er vanaf 1 januarie een nieuwe wet komt:
Als een vortuig 5 jaar niet naar de keuring is geweest( dus geen plaat heeft en dus niet ingeschreven) kan deze nooit meer op de baan gebracht worden.!! Crying or Very sad en dus waardelos.... Crying or Very sad Dus als ge al 6 jaar nen oltimer heb staan die ge op gemakske zijt aan het restaurene, stop dan maar want het is hopeloos of haast u om voor januarie naar de keuring te gaan. De wagen moet niet goedgekeurt zijn maar gewoon geregistreerd dat hij nog bestaat. Dus om de 5 jaar naar de keuring met een z-plaat, want een gewone mag niemeer....
Ik heb dit gisteren gehoort maar ga zeker nog eens navragen en er meer proberen over te weten te komen, want iedereen kan natuurlijk zoiets zeggen maar hij wist da van het keuren me een andere plaat dan die van de vorige eigenaar ook 1 maand opvorand. Zodus mss zal die wet er wel echt komen...... Confused Confused Confused Confused Confused Confused Confused Confused Confused Confused Confused Confused Confused Confused Confused Confused Confused Confused
Ik zal daar zeker nog achter horen en ik hoop nog steeds dat hij mij goed liggen heeft maar denk dat de regering daar wel toe in staat is.....

VWT3Groeten
Bart
Lets hoop...... Confused
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
spaardingske
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 3225
Woonplaats: Booischot

BerichtGeplaatst: Wo Okt 13, 2004 9:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

waaaaat Shocked Shocked Shocked Shocked , mijne kever is al uitgeschreven vanaf 1991 :s dus ga iere nog vodde krijge die zal nooit tege januari af zijn Crying or Very sad

Ik hoop da het ne joke is

_________________
'59 Standard
Fastback'70
Golf iv (daily)
Panel '64
Golf 2 '87

Victoria Vicky "64
Victoria v-fix sport "39
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Bartje
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker



Geregistreerd op: 8-1-2004
Berichten: 204
Woonplaats: Berlaar (VL)

BerichtGeplaatst: Wo Okt 13, 2004 9:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo
Ik ken er ook enen die er zo 7 al een paar jaar (langer dan 5) heeft staan.
Wa moet dieje gaan beginne??????
Maar zal zeker verderzoeken voor meer over te weten.Dus als iemand iets meer weet laat het dan weten...

VWT3Groeten
Bart

_________________
MVG
Bart3 wisselstukken
NIEUW: www.BarT3.be !!!!!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
beetlejuice
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 22-12-2003
Berichten: 581

BerichtGeplaatst: Wo Okt 13, 2004 9:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ze vinnen hier in den Belgique d'één goei mop na de andere uit zenne Crying or Very sad
allé hopelijk is't een mop Evil or Very Mad
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
spaardingske
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 3225
Woonplaats: Booischot

BerichtGeplaatst: Wo Okt 13, 2004 9:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

in het slechtste geval as da zou kloppe moet kik hem vanzodra mijn chassis klaar is , tijdelijk inmekaar steken en oldtimer gaan keuren ofzo ... en dan verder restaurere Confused
_________________
'59 Standard
Fastback'70
Golf iv (daily)
Panel '64
Golf 2 '87

Victoria Vicky "64
Victoria v-fix sport "39
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
beetlejuice
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 22-12-2003
Berichten: 581

BerichtGeplaatst: Wo Okt 13, 2004 10:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

spaarkevertje71 schreef:
in het slechtste geval as da zou kloppe moet kik hem vanzodra mijn chassis klaar is , tijdelijk inmekaar steken en oldtimer gaan keuren ofzo ... en dan verder restaurere Confused

jawadde ze doen ne mens nogal toeren doen hè met hun domme wetten Evil or Very Mad

ma 't zou wel nekeer kunnen kloppen dat dat zou veranderen... want in NL is er ook al zo een systeem hè... ma dan veel beter geregeld dan hier in ons apenlandje Crying or Very sad
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Gertje Weg
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 7-1-2004
Berichten: 1966
Woonplaats: MOORSLEDE

BerichtGeplaatst: Wo Okt 13, 2004 10:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Slik Shocked Shocked Shocked
De mijne is uit roulatie sedert 1985 en heeft nog zijn vroegere schouwingskaart (zo'n groene kaart)
Informeer eens verder en hou ons op de hoogte !!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
coolzie
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 10-1-2004
Berichten: 317

BerichtGeplaatst: Wo Okt 13, 2004 10:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mijnen 1303 staat ook al 10 jaar stil . Dat zal wel weer een fabeltje zijn hoor Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Westy73
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 15-12-2003
Berichten: 2704
Woonplaats: WOB-city

BerichtGeplaatst: Do Okt 14, 2004 6:54 am    Onderwerp: KEURING Reageer met quote

Ik geloof er niet veel van zulle....

Da hadden ze dan al lang aangekondigd.
Ze hebben u blaaskes wijsgemaakt.

Het is wel zo dat er iets gewijzigd is voor moto's vanaf juni.

In de nieuwsbrieven van de BFOV stond in ieder geval niets.

Dus, volgens mij hebben ze u goed bij u kl****(eurpotloden)........

Westy
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Busje komt zo!
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 21-3-2004
Berichten: 2388

BerichtGeplaatst: Do Okt 14, 2004 7:23 am    Onderwerp: .. Reageer met quote

Als je de berichten leest over de ervaringen van JHC de jongste tijd op de keuring, denk ik dat het idd dikke zever is ....

Al dat gespeculeer is voor niks goed, de feiten das het enige dat telt, .. Twisted Evil

BkZ
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group