www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Apr 19, 2024 7:07 pm
voorste binnenvleugels kever 1963

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
firefighter
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 16-10-2004
Berichten: 1495
Woonplaats: schoten

BerichtGeplaatst: Za Okt 16, 2004 5:14 pm    Onderwerp: voorste binnenvleugels kever 1963 Reageer met quote

ik zoek de voorste binnenvleugels beide kanten voor kever 1963.
Weet er iemand mss of die in goeie namaak bestaan.
graag een seintje.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
tempie
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 15-12-2003
Berichten: 748
Woonplaats: Elversele

BerichtGeplaatst: Za Okt 16, 2004 5:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

de binnenspatborden, onder de spatborden?
Denk dat dit niet echt in deftige repro bestaat...
Kijk ook even op mijn site wat je moet doen om deze
binnen spatborden te vervangen...is niet simpel!!

Cool

_________________
Assumption is the mother of all major fuckups.
Type 115 - 1955 Smile

Kristof

Visit the Standard Oval and Split group!!

VW Standard Oval And Split
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
firefighter
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 16-10-2004
Berichten: 1495
Woonplaats: schoten

BerichtGeplaatst: Za Okt 16, 2004 6:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

jaja, het zijn de binnenvleugels waar de spatborden tegen gevezen zijn.
Ik heb da ooit bij mijn '74er gedaan en onlangs bij mijne '58er en altijd zonder probs, mor tis idd geen simpel klusje.
gene namaak denk je? da,s shit. weet jij mss of die in NOS duur zijn?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
JHC
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 4-1-2004
Berichten: 1476

BerichtGeplaatst: Za Okt 16, 2004 9:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb de 60' van Tempie gelast en voor dat NOS stuk gezorgd, heb er één moeten laten komen uit de UK, totale prijs met verzending was een 370 euro als ik me goed herriner, dat van Tempie was wel voor een vroege 60' met kleine benzinetank zoals een 56' ovaal, dus dit model is voor jou 63' niet bruikbaar.

Worden wel heel wat moeilijker te vinden, en neen er zijn geen repro's voor die correct zijn, 63' is wel reeds met de platte liggende benzine tank maar de voorkant van die repro stukken schelen veel.
Je moet de bumpersteunen en plaats waar deze opstaan volledig veranderen wil je dat het er goed uitziet, repro voorkanten (dus zijkanten van reservewielbak) inlassen voor pre 68' kever is een mogelijkheid, maar in het rechtse stuk zit je nog steeds met de opening voor de benzineklep van post 67' modellen.
Al bij al moet je dus heel wat verschillende stukken samenlassen om tot een goed geheel te komen, zal altijd zijn sporen nalaten.

Als je wil help ik je wel deze NOS stukken zoeken.

Mvg,
Peter.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
firefighter
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 16-10-2004
Berichten: 1495
Woonplaats: schoten

BerichtGeplaatst: Zo Okt 17, 2004 12:56 am    Onderwerp: Reageer met quote

ik dacht al wel dat dat niet in repro te vinden zou zijn, ik heb destijds hetzelfde probleem ook al gehad met mijn '58 maar daar moest ik er slechts één van hebben. BBT heeft me dat toen kunnen leveren maar koste me wel €800. Liggen knoeien met allerlei stukjes van vleugels aan mekaar te liggen breien zie ik niet zitten dus... . Het is nu wel zo dat ook deze keer BBT me kan helpen maar want zij hebben er nog genoeg van liggen maar wel tegen € 500/stuk en vind het toch een beetje duur worden zo.
Ik zou het erg waarderen moest je me een seintje geven moest je er een tegen komen natuurlijk naargelang de prijs. Haast is er zeker niet bij want er word pas volgend jaar gestart met de restauratie .Alvast erg bedankt op voorhand en tot hoors dan !!

Vriendelijke groet

peter
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
tempie
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 15-12-2003
Berichten: 748
Woonplaats: Elversele

BerichtGeplaatst: Zo Okt 17, 2004 9:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

als ik me ni vergis heeft de fiftyfucker dit voor een 61 nog liggen, ik vermoed dat dit hetzelfde model is? Hoor eens bij hem...
_________________
Assumption is the mother of all major fuckups.
Type 115 - 1955 Smile

Kristof

Visit the Standard Oval and Split group!!

VW Standard Oval And Split
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
firefighter
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 16-10-2004
Berichten: 1495
Woonplaats: schoten

BerichtGeplaatst: Zo Okt 17, 2004 10:52 am    Onderwerp: Reageer met quote

zal eens bij hem horen. thx
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
firefighter
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 16-10-2004
Berichten: 1495
Woonplaats: schoten

BerichtGeplaatst: Zo Okt 17, 2004 12:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

tempie, voorvleugels blijken verkocht Sad mss wel binnen en paar weken komplete neus van '63 .mss meer geluk dan Razz
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
tempie
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 15-12-2003
Berichten: 748
Woonplaats: Elversele

BerichtGeplaatst: Zo Okt 17, 2004 12:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ok, zal wel iets laten weten moest ik ook zoiets vinden...het wordt wel moeilijker...zoals JHC ook zei...het mijne moest ook van engeland komen...
_________________
Assumption is the mother of all major fuckups.
Type 115 - 1955 Smile

Kristof

Visit the Standard Oval and Split group!!

VW Standard Oval And Split
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group