www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mei 23, 2024 4:50 am
kan iemand helpen?

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
kristofvdh




Geregistreerd op: 1-2-2004
Berichten: 5
Woonplaats: Schilde

BerichtGeplaatst: Zo Feb 01, 2004 4:30 pm    Onderwerp: kan iemand helpen? Reageer met quote

Ik heb een VW kever 1300 uit 1972. Het probleem waar ik nu mee te kampen zit is dat mijn motor mooi ronddraait maar dat ik geen power meer heb, hij trekt niet meer op en eens in vierde versnelling doet hij haast niets meer en gaat mijn snelheid zelfs achteruit. Als hij koud staat sputterd hij ook af en toe. Eens warm gaat het allemaal wel wat beter maar is er nog steeds niet de kracht die ik vroeger wel had. Ik vind het probleem niet echt. Ik heb mijn bougies reeds nagekeken en die zijn allen in orde. Kan iemand mij hier een beetje verder mee helpen????
Alvast bedankt, Kristof
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Humby
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 13-12-2003
Berichten: 1873
Woonplaats: Hemiksem

BerichtGeplaatst: Zo Feb 01, 2004 4:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zou je compressie eens laten meten en laat meteen een lektest uitvoeren ook. Hiermee weet je al heel wat van je motortje.
Is alles ook goed afgesteld, zoals je ontsteking en je carburateur?

Aircooled greetz,

Humby Cool
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
B52man
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 24-12-2003
Berichten: 1450
Woonplaats: Dendermonde

BerichtGeplaatst: Zo Feb 01, 2004 11:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zit dus met hetzelfde probleem, sinds wanneer heb je dit? (wat is er toen aan de Kever veranderd?) Bij mij was het nadat ik hem binnengedaan had in de garage om er een originele luchtfilter te laten opzetten ipv zo nen chromen camenbert. Het sputteren is opgelost maar met het verlies aan kracht zit ik nog steeds... Sad

Als je iets vindt, laat je het dan weten?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
ratbak
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 14-12-2003
Berichten: 1053
Woonplaats: zoersel

BerichtGeplaatst: Ma Feb 02, 2004 2:50 am    Onderwerp: Reageer met quote

hierse,iemand uit schilde..
ik ben van st-antonius,kom eens langs,ik ben mekanieker en kan je probleem misschien snel vinden..
indien intresse,stuur maar een pm..
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group