www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Mrt 29, 2024 8:21 am
OPGEPAST voor fraude via je advertenties
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Site Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Doka071
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 23-8-2006
Berichten: 3929
Woonplaats: Bilzen

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 16, 2011 6:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ja k geloof der ook geen klote van
alhoewel m der wel ne telnr bij had gedaan

maar heb het al gewist
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Keverke1302
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 33
Geregistreerd op: 5-6-2011
Berichten: 117
Woonplaats: Leuven

BerichtGeplaatst: Zo Dec 25, 2011 6:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

oei dat is ernstig
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Yahoo messenger MSN messenger Ads
Driesel



Leeftijd: 104
Geregistreerd op: 30-1-2007
Berichten: 71

BerichtGeplaatst: Vr Jan 20, 2012 3:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

In de rubriek vd advertenties is iemand onder de naam german_folks ah adverteren.

De persoon die erachter zit is wellicht niet geheel te vertrouwen. Op de samba is er ook al sprake van geweest. Ik had hem een mailtje gestuurd om enkele foto's omtrent een item dat hij verkoopt, zijn emailadres komt overeen met de persoon waarvan sprake op het the samba-forum.

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?p=4476924

Opletten als je er zaken mee wil doen!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
Sancho
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 8-4-2004
Berichten: 2409
Woonplaats: Mechelen

BerichtGeplaatst: Vr Jan 20, 2012 4:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Driesel schreef:
In de rubriek vd advertenties is iemand onder de naam german_folks ah adverteren.

De persoon die erachter zit is wellicht niet geheel te vertrouwen. Op de samba is er ook al sprake van geweest. Ik had hem een mailtje gestuurd om enkele foto's omtrent een item dat hij verkoopt, zijn emailadres komt overeen met de persoon waarvan sprake op het the samba-forum.

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?p=4476924

Opletten als je er zaken mee wil doen!


thxs ik update zijn topics...

_________________
Op zoek naar een splitbus??? check ==>Aircooled Import
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
beestje
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 98
Geregistreerd op: 14-11-2004
Berichten: 6566
Woonplaats: Vl Brabant

BerichtGeplaatst: Vr Jan 20, 2012 6:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kan je dat niet ineens eraf halen Sancho, als hij de mensen bedriegt ?

om ellende te voorkomen...

_________________
het leven is als een dames slip !
kort & vol verrassingen !
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
aircooled
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 30-8-2006
Berichten: 691
Woonplaats: Zelzate

BerichtGeplaatst: Vr Jan 20, 2012 7:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

beestje schreef:
kan je dat niet ineens eraf halen Sancho, als hij de mensen bedriegt ?

om ellende te voorkomen...


Ik heb de topic op the samba doorgenomen en deel dezelfde mening. Ads wissen en gebruiker bannen...

_________________
Gemini 2

"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you."

www.bartstevenselektro.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Sancho
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 8-4-2004
Berichten: 2409
Woonplaats: Mechelen

BerichtGeplaatst: Vr Jan 20, 2012 8:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

zou het graag doen maar ik heb alleen "modskillz" over sommige delen van het forum
aan advertenties en gebruikers kan ik niets doen
dus als ge nog ads ziet van hem, effe helpen en zoiets erbij posten Smile

_________________
Op zoek naar een splitbus??? check ==>Aircooled Import
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Wannabeetle



Leeftijd: 30
Geregistreerd op: 10-8-2011
Berichten: 66
Woonplaats: Zottegem

BerichtGeplaatst: Do Jun 28, 2012 9:38 am    Onderwerp: Reageer met quote

Interessante topic. Zelf nog geen problemen mee gehad, maar weet nu waarop te letten. tnx
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Ordo
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 11-1-2010
Berichten: 2
Woonplaats: North-Holland

BerichtGeplaatst: Zo Okt 20, 2013 11:48 am    Onderwerp: Reageer met quote

Vorig weekend een deal gemaakt omtrent een set velgen die hier op de site "werden" aangeboden, zou afgelopen vrijdag een adres krijgen om deze gisteren (Zaterdag) af te komen halen. (ik zou van Noord-Holland naar Belgiƫ rijden)

Geen mail gekregen van deze persoon (actief lid op dit forum) afgelopen vrijdag en na diverse emails en berichten op dit forum gestuurd te hebben, helemaal geen reactie en/of antwoord meer terug gehad, terwijl deze gebruiker gewoon vrolijk verder post op dit forum.

Ik had helaas geen tel.nummer van deze persoon, dus verder contact is niet mogelijk.

Maar aangezien deze persoon zelf aangaf een adres te sturen en beschikbaar te zijn afgelopen Zaterdag, ga ik er vanuit dat deze persoon de velgen in kwestie nooit heeft gehad om te verhandelen, of deze velgen gewoon zonder verdere communicatie naar mij toe, door heeft verkocht.

Ik geef deze persoon voor alsnog kans om zich persoonlijk naar mij te verklaren, anders noem ik deze heer volledig bij gebruikersnaam en naam, met de melding dat deze heer zich niet aan zijn afspraken houd.

_________________
it doesn't matter who you are, it's what you drive, who cares who you are anyway...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Ads
Peter_
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie



Geregistreerd op: 20-11-2012
Berichten: 1114
Woonplaats: Brugge

BerichtGeplaatst: Di Okt 22, 2013 3:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ordo schreef:
Vorig weekend een deal gemaakt omtrent een set velgen die hier op de site "werden" aangeboden, zou afgelopen vrijdag een adres krijgen om deze gisteren (Zaterdag) af te komen halen. (ik zou van Noord-Holland naar Belgiƫ rijden)

Geen mail gekregen van deze persoon (actief lid op dit forum) afgelopen vrijdag en na diverse emails en berichten op dit forum gestuurd te hebben, helemaal geen reactie en/of antwoord meer terug gehad, terwijl deze gebruiker gewoon vrolijk verder post op dit forum.

Ik had helaas geen tel.nummer van deze persoon, dus verder contact is niet mogelijk.

Maar aangezien deze persoon zelf aangaf een adres te sturen en beschikbaar te zijn afgelopen Zaterdag, ga ik er vanuit dat deze persoon de velgen in kwestie nooit heeft gehad om te verhandelen, of deze velgen gewoon zonder verdere communicatie naar mij toe, door heeft verkocht.

Ik geef deze persoon voor alsnog kans om zich persoonlijk naar mij te verklaren, anders noem ik deze heer volledig bij gebruikersnaam en naam, met de melding dat deze heer zich niet aan zijn afspraken houd.


En? Ondertussen in contact kunnen komen met de persoon in kwestie? Hopelijk misverstand want krijg het schijt van dergelijke praktijken! In mijn gaval was 't nen Ollander, na enkele maanden nog steeds geen reactie... Adverteert wel rustig verder, bastard!

Succes!
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Site Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Volgende
Pagina 12 van 14

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group