www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 27, 2024 10:23 pm
Aankoop van een kever
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Imhoff




Geregistreerd op: 19-10-2004
Berichten: 47
Woonplaats: gent

BerichtGeplaatst: Di Okt 19, 2004 6:07 pm    Onderwerp: Aankoop van een kever Reageer met quote

Yo iedereen,

Ik ben dus al geruime tijd van plan mij een kever aan te schaffen. mijn bedoeling was een kevertje te kopen dat in goede staat verkeerd en er dan een zwardere motor in te steken zoals vb een porsche motor. Nu ik heb onlangs een schitterende kever gezien, waarvan 7jaar geleden de carroserie helemaal vernieuwd is geweest alsook gezandstraald(echt sjiek gedaan) ook nieuwe rempompen ingestoken en nieuwe veringen.

Die kever staat nu al 7jaar stil in een garage onder een doek. Enkel het interieur moet nog wat opgeknapt worden, maar alle originele stukken zijn er nog.
dit kevertje uit '58-'59 beschikt over een 1300 motorke en dus ook nog een 6V batterij

Nu vraag ik mij af of deze wagen wel zijn 3000€ waard is en wat mijn extra kosten zouden zijn om er een nieuw of occasie motor in steken die ietwat krachtiger is(kheb nogal zware voet).
Mocht mij iemand wat advies geven of richtprijs zou ik die zeer dankbaar zijn.

Mvg,
Anthony
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Beetleke




Geregistreerd op: 14-3-2004
Berichten: 21
Woonplaats: Kortrijk

BerichtGeplaatst: Di Okt 19, 2004 6:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

zeven jaar stilstaan zal Keverke uiteraard geen goed gedaan hebben... Very Happy

als de kever echt zo in orde is, valt die 3.000 euro best wel mee...

met monteren van porsche motoren, in een kever, heb ik geen ervaring.... Question


aircooled greetz

_________________
68'er standaard Kever........
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
huggy bear
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 3-6-2004
Berichten: 679
Woonplaats: Aalst

BerichtGeplaatst: Di Okt 19, 2004 7:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ga er naar kijken met iemand die er iets van kent, als hij werkelijk nog goed in orde is (maar zoiets kan niemand beoordelen van achter een computer) is 3000€ volgens mij zelfs goedkoop.

In deze topic http://www.vwkeverclub.be/forum/viewtopic.php?t=3240 staat er een moteur te koop waar ge uwe voet mee kunt trainen Shocked Very Happy Very Happy

Kijk ook eens op deze site voor zaken waar je op moet letten: http://www1.tip.nl/~t053978/vwkopen.html

Ik hoop dat je spoedig een degelijke kever vind.

VW Greetz,
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
65erke
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 11-5-2004
Berichten: 2494
Woonplaats: tienen

BerichtGeplaatst: Di Okt 19, 2004 10:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

als ge ne zware moteur wilt steke hou er dan wel rekening mee da trommelremmen ni gemaakt zen voor 100pk ofzo stil te zette he ... ale ja vind da vrij belangrijk
pk's steke is ni moeilijk hehe derest ook he...
greettzzzz
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
cox911
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 21-12-2003
Berichten: 471
Woonplaats: huizingen

BerichtGeplaatst: Wo Okt 20, 2004 8:06 pm    Onderwerp: porsche moteurke Reageer met quote

dus ge zou der een porsche moteurke willen insteken...

ne 4 cilinder porsche da past, maar is ni zo simpel te vinden en is zeer kostelijk in onderdelen.. als er ooit iet kapot is..

ne 6 cilinder... ja dan moogde gaan snijden in u carrosserie....en extra bevestigingspunten maken

dus als ge echt zoiets wilt, zouk nen andere kever zoeken en van 0 beginnen... om zo iets mooi en krachtig te maken..

fotoke van porsche moteur in kever bijgevoegd. ( heb zelf mee aangewerkt....)

_________________
flat 4 power..
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
spaardingske
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 3225
Woonplaats: Booischot

BerichtGeplaatst: Wo Okt 20, 2004 8:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

precies een 1200tje Laughing lolz

( brutte motor echt waar volges mij moet da serieus gaan Shocked )

_________________
'59 Standard
Fastback'70
Golf iv (daily)
Panel '64
Golf 2 '87

Victoria Vicky "64
Victoria v-fix sport "39
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
cox911
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 21-12-2003
Berichten: 471
Woonplaats: huizingen

BerichtGeplaatst: Wo Okt 20, 2004 8:18 pm    Onderwerp: porsche-cox Reageer met quote

amai nog ni da da gaat...

is alé was nen 2.2 met 205pk. in eerste en twee moogde ni te neig trekken anders doede ne weeling!! Very Happy mja.. om da wa te verminderen hebben we de porsche boite ( ja porsche boite ingestoken voor betere prestaties é ) zo ver mogelijk naar het midden toe gebracht...

nu ligt er een originele 2.7 rs klaar om te monteren goed voor 250pk of meer.....

vwgreetzzz

_________________
flat 4 power..
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
spaardingske
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 3225
Woonplaats: Booischot

BerichtGeplaatst: Wo Okt 20, 2004 8:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

beestig Cool
_________________
'59 Standard
Fastback'70
Golf iv (daily)
Panel '64
Golf 2 '87

Victoria Vicky "64
Victoria v-fix sport "39
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
B52man
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 24-12-2003
Berichten: 1450
Woonplaats: Dendermonde

BerichtGeplaatst: Wo Okt 20, 2004 8:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Shocked holy f**k, niet te doen, is da dan met een o-plaat, of voor nen Kever die niet voor de baan bedoeld is?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Hellraiser
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 26-1-2004
Berichten: 1402
Woonplaats: Sint-Niklaas

BerichtGeplaatst: Do Okt 21, 2004 9:04 am    Onderwerp: Reageer met quote

O-plaat eh, principe blijft behouden, ne 4-cilinder boxer...
(in geval van een van de lichtere porsche-blokskes) Razz
Dus normaal gezien geen problemen voor oldtimer-keuring... Cool

Greetzzzz Cool

_________________
Don't take life too seriously...no one gets out alive anyway.

Porsche 911 Targa bouwpakketje Smile
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group