www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mei 09, 2024 12:22 am
herbie 53 mod van advertenties ???
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    www.flat4free.com forum index -> Site Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

herbie 53 als mod voor de advertenties?
ja
44%
 44%  [ 33 ]
neen
55%
 55%  [ 41 ]
Totaal aantal stemmen : 74

Auteur Bericht
danimieghem



Leeftijd: -13
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Di Okt 16, 2007 10:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

SloMo schreef:
en als ge echt mondeling ambras wilt maken. TRY ME!!


DEAL !
Ik krijg al schrik.... zie dat ge begint te slaan, dan ben ik zeker bang Embarassed

_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Wijcky
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 30-7-2007
Berichten: 1697
Woonplaats: Reet

BerichtGeplaatst: Di Okt 16, 2007 10:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mannekes mannekes toch... Kom is nen avond ni online en da gaat hier ineens van 7 pagina's naar 13 waar eigenlijk geen kloten op staat...

Bij deze wil ik mij dus officieel verontschuldigen voor het starten van gans deze zever (vooral aan de mensen die hier komen voor de juiste bedoelingen <-- Wijcky gaat weer bakken commentaar over zich krijgen omdat mensen zich aangevallen voelen Very Happy ), wat een advertentie toch niet allemaal teweeg kan brengen.

@Wim: Gij bent er natuurlijk wel goe bij gevaren he, ge hebt er een modschap bij. Wink

Als ik dan toch nog ff ontopic gaan. Ik heb om eerlijk te zijn ook neen gestemt (Wim, ni persoonlijk!). Dit was eigenlijk ni echt tegen het feit of de Wim nu mod mocht worden of nie... Het was vooral tegen het feit dat ik vind dat er op andere plaatsen meer mods, of meer echt actieve mods moeten komen. Vooral het onderscheid tussen VW Lounge en Algemeen vind ik eigenlijk zeer klein aan het worden. Misschien moeten daar wel eens deftige regels worden opgestelt wat waar mag gepost worden.

Ook het feit van off topic gaan, moet in mijn ogen veel sneller worden opgevolgt. Gewoon eerst ff reageren dat er terug ontopic moet gegaan worden en daarna ineen dicht met die topic. Zo is het op andere fora en da werkt daar perfect.

En wat die neen stemmen betreft. Ik kan de Wim in 1 van zijn posts daar wel in volgen. Er zijn veel mensen die dezen topic is open doen en maar stemmen. Ze hebben dan nog ni de ballen om dervoor uit te komen da ze effectief neen gestemt hebben en waarom. Da noem ik pas triestig. En het was misschien inderdaad verkeerd van der ne poll voor open te doen, da zal ik ni tegen spreken...

Bij deze wil ik de Wim dus veel succes wensen met zijn modschap (alleen vinnek toch da ge het in de verkeerde secties doet Wink ).

_________________
MEMBER OF THE VINTAGE WAASLAND CREW
Visit our site @ www.vintagewaasland.be
Visit our new blog @ http://blog.vintagewaasland.be
Garage : VW 1300 Kever 1971 - VW Spijlbus 1966

ViWa Show&Cruise Editie 8 - 23 & 24/09/2016
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
SloMo
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie



Geregistreerd op: 24-4-2005
Berichten: 1283
Woonplaats: kampenhout

BerichtGeplaatst: Di Okt 16, 2007 10:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

danimieghem schreef:
SloMo schreef:
en als ge echt mondeling ambras wilt maken. TRY ME!!


DEAL !
Ik krijg al schrik.... zie dat ge begint te slaan, dan ben ik zeker bang Embarassed



te goei lezen he dani Exclamation Exclamation
anders is er helemaal geen plezier aan Laughing Laughing

tsss Rolling Eyes


kunnen we dan nu terug on topic, want we wijken af. ging hier toch over democratie nee Mr. Green

_________________


Laatst aangepast door SloMo op Di Okt 16, 2007 10:53 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
danimieghem



Leeftijd: -13
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Di Okt 16, 2007 10:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb volmondig JA gestemd, om de simpele reden dat ik Wim intussen al een poosje persoonlijk ken en het nen toffe kerel is, die zich inzet voor zijn hobby.
Voor mijn part mag hij inderdaad ook mod worden in andere secties, zoals lounge , algemeen.... Hij is misschien niet altijd een woorden-goochelaar, maar is tenminste eerlijk, wat niet van iedereen kan gezegd worden. Geen persoonlijke aanval naar iemand specifiek, maar wie het schoentje past, .... Mr. Green

Gaan met die banaan, Herbie53

_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
air-mike
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 3-2-2004
Berichten: 1204
Woonplaats: Hoeselt

BerichtGeplaatst: Wo Okt 17, 2007 8:10 am    Onderwerp: Reageer met quote

weet ge nog op pagina 1,

air-mike schreef:
niks op tegen, maar een poll voor u eigen opstarten kan alleen maar fout lopen volgens mij.......


yes,yes,yes ik wist het. Nog niet sluiten we zijn pas begonnen. Twisted Evil Twisted Evil

_________________
1965 vw bug convertible
1966 T1 microbus
1983 T3 westfalia joker
1981 911 SC Targa

https://www.facebook.com/retrotrouwvervoer

Fuchs & WheelS
https://www.facebook.com/pages/Fuchs-wheels/929673853712862
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Sancho
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 8-4-2004
Berichten: 2409
Woonplaats: Mechelen

BerichtGeplaatst: Wo Okt 17, 2007 8:43 am    Onderwerp: Reageer met quote

allez tis mooi geweest!
en nu iedereen terug naar de TMF chat Wink

_________________
Op zoek naar een splitbus??? check ==>Aircooled Import
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    www.flat4free.com forum index -> Site Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Pagina 13 van 13

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group