www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Zo Mei 12, 2024 5:54 am
huwelijk Limburg

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Huwelijken - Vraag Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
racing-53




Geregistreerd op: 17-11-2007
Berichten: 4
Woonplaats: Lanaken

BerichtGeplaatst: Za Nov 17, 2007 1:25 pm    Onderwerp: huwelijk Limburg Reageer met quote

hallo,

We zijn op zoek naar volkswagen busjes en vw kevers voor ons huwelijk op 08/08/2008.
We hebben al één kever maar dat is natuurlijk niet genoeg he. Wink
het zal allemaal doorgaan in Lanaken en omstreken.
DUS als er zijn in Limburg die ons kunnen helpen, wil je ons dan een mail sturen met wat foto's en wat je ervoor vraagt.

Serge.thijsen@telenet.be

Groetjes,
een hopeloos op zoek bruidje Smile
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
kever70



Leeftijd: 5
Geregistreerd op: 28-9-2007
Berichten: 81
Woonplaats: zwevegem

BerichtGeplaatst: Do Nov 22, 2007 2:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hallo ik heb zelf ook kever en als je meer fotto willen zien kan via johan.delgat@telenet.be vragen en met beste groeten
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
soundcar
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 16-4-2007
Berichten: 159
Woonplaats: Aalst

BerichtGeplaatst: Do Nov 22, 2007 5:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

www.jennesteam.da.ru
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
aircooled_4_ever



Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 17-5-2007
Berichten: 80
Woonplaats: Opglabbeek

BerichtGeplaatst: Wo Jan 16, 2008 9:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sergeke,

Nu zie ik uw advertentie wel laat.
Mijne Euro viel redelijk laat bij het zien van je nick.
Als je nog wat zoekt sta ik altijd voor je klaar.
Eventueel kan ik nog wel enkele keverkes zorgen.

Groeten,

Peter

_________________


Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
diky



Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 3-11-2004
Berichten: 45
Woonplaats: hasselt

BerichtGeplaatst: Wo Feb 13, 2008 9:04 pm    Onderwerp: trouw Reageer met quote

Wij zitten aan de kanten van gruitrode en zijn met drie auto's . Eventueel kunnen we eens kijken wat jullie verwachten want er is nog niet zo heel veel reactie. Hat probleem bij 1 wagen is de instapbaarheid, maar kan evnetueel wel een zetel uit de wagen halen en dan zal ik dit weekend eens bespreken met de anderen of we dan kunnen en wat ze er voor willen. Ik denk dat als we de benzine eruit krijgen en wat pintjes dat we wel kunnen. Kan eventueel ook nog eens vragen aan iets minder bekenden , die hebben een kever cabrio. Dus mocht het lukken heb je 2 dichte, een type 3 en eventueel nog een 1 dichte kever en cabrio. Zal er dit weekend eens achter horen. en als het lukt zal ik dan eventjes foto's doorzenden.
_________________
a joy to the eyes, and fun to drive.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Huwelijken - Vraag Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group