www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Ma Mei 20, 2024 2:51 pm
Zeer slecht nieuws
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
keverinnetje
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 18-1-2005
Berichten: 131
Woonplaats: vremde (antwerpen)

BerichtGeplaatst: Za Feb 09, 2008 10:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Innige deelneming en sterkte aan de familie en vrienden.
_________________
68er met bangelijke tweekleuren lak
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Roestie
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 20-7-2006
Berichten: 1822
Woonplaats: Morkhoven CITY

BerichtGeplaatst: Zo Feb 10, 2008 10:14 am    Onderwerp: Reageer met quote

Dit is de tekst die gemaakt is door de beste vrienden van kris.

Kris Leysen in memoriam. °25-12-1974 + 02-02-2008

Kriske, makker, bugbrother,…….

Hoe lang kenden we mekaar? 20 jaar? Het kan misschien nog wel wa langer zijn! 20 jaar is ne langen tijd, maar nog zoveel, o zo veel te kort!
Toen ik zaterdag van de Rikky telefoon kreeg, toen stopte mijne wereld efkes met draaien! Dit kon ni waar zijn, mocht ni waar zijn……
Ongeloof…. Onmacht…. Woede…. Ik kan het ni beschrijven! Niemand van ons!
In onze schooltijd scheidden onze wegen al is efkes, maar toen da we de schoolbroek definitief aan den haak hadde gehangen kwamen we mekaar terug tegen in de Rue Neuve tussen pot en pint! Dieje pot en pint werd al snel gecombineerd me is goe gaan eten me heel den hoop!
Ik heb in mijn leven al veel uitdagingen aangegaan, maar dees briefke schrijven was toch wel het moeilijkste waar ik ooit aan begonnen ben!

- Kriske, ik weet nog….., da ge zo ergens half december is zei: “Fille, zoals ge me altij noemde, me kerstmis… Cinécafe, makker komt af, we gaan wa sjampoeter kraken……. Meer flesse sjampoeter gekuist dan da we me volk waren…..” Man, man, zat da we waren…. Zulke feestjes hebbe we geregeld herhaald…. In Hertals, In de Ardennen op weekend, aan de zee op weekend…..
Dan vroegen ze ons, as we weer is een fleske neut besteld hadden of we iet te vieren hadden? Dan antwoordden we “ het is zaterdag, is da ni goe genoeg?” Pancho Villa, baby boomers en Time is on my side….. Het zal diegenen da erbij waren zeker bekend in de oren klinken……
Feesten, eten, drinken, leven als ne Bourgondiër,da was ons lang leven! Door de week keihard werken, en int weekend alle remmen los

- Kriske, ik weet nog….. Op ne gegeve moment, ne vrijdagavond, verveelden we ons… We beslote om is naar Hasselt te bollen, naar de Grensland Racingshow. Daar zag ik zo ne kit om ne buggy te maken, en toen zei ik tegen u da ik da al van in mijne kindertijd wilde. Ge keek opzij, en antwoordde, “Da meende ni? Ikken ok!” We namen daar op dieje stand een folderke mee, reden nor huis, begonne gelak ne zot rond te belle nor iedereen da misschien in de verste verte wel ne buggy wist staan en een goei 2 maand later hadde we allebei nen buggy….. Man, man, waar we daarmee later nog allemaal gezeten hebben, en wa we daarmee meegemaakt hebben…. Ni te beschrijven!

- Kriske, ik weet nog….. , hoe we als 2 handige harry’s daar dan ok nog is zelf aan begonne te vijzen en te prutsen, enkel geholpen door ne werkplaatshandboek….. We hebbe is aan uw freins ligge prutse da we uiteindelijk, allebei zo zwart as ne moor, toch mor no de Gert gebeld hebben me de vraag om ons please, please te komen helpen…. Dieje hebbe we eigelijk geregeld mutte bellen! Ik hoor het u nog zeggen “ Hey bugbrother, stoor ik? Gij? Gij stoorde NOOIT! Ni bij mij, ni bij de Gert, bij niemand denk….

- Kriske, ik weet nog…., eind 2004, me uwe verjaardag, iedereen van den hoop moest wel ergens naartoe, gij ook eerst naar familie! De traditie van uwe verjaardag te viere werd verbroken! Na het familiefeestje sprong ik en Elly nog binnen bij u, iets later was de Gert en Sofie der ook! Ge waart de koning te rijk, de vrienden die Konden komen, waren gekomen! Zo voelde gij u goe! De familie kwam op de eerste plaats, dan het werk en de vrienden, maar me één van de drie waarde eigelijk altij wel bezig!


- Kriske, ik weet nog…… De gert had ondertussen ok ne buggy gekocht, en da was het begin van VW Team Cool Running! Volkswagen was voor u uitgegroeid van een hobby, een tijdverdrijf, tot een passie! Den Davy en nog enkele anderen geraakten ook gebeten door het VW virus en kochten ok nen aircooled VW!

- Kriske, ik weet nog……. VW team Cool Running moest en zou bekend worden! Er werden plannen gesmeed voor een meeting! Uiteindelijk werd da op zaterdagavond een fuif in de Rue Neuve, gevolgd door de eigelijke meeting op zondag! Smorgens, na een paar uur uw bedgezien te hebben, opstellen in de regen….. Maar de meeting was er, en het was geslaagd en werd de daaropvolgende jaren herhaald! Ik was ondertusse beginne crossen en we zagen mekaar weer wa minder, maar als we mekaar zagen was het net zoals vroeger, altijdlachen en zwanzen, en plezier maken!

- Kriske, ik weet nog….. Op een oudejaarsfeestje bij u thuis, toen zei ik tegen U “ Makker, ge moet mekaar ni elken dag zien om te weten wa ge aan mekaar hebt, en om maten te zijn! Da stom onnozel zinneke deed ons allebei goe, en zal mij eeuwig bijblijven!

- Kriske, ik weet, ge zat nog vol plannen, ge had een bus bijgekocht, ge kocht onlangs nog ne porche om op te knappen! Elke week op stap me den Davy, Christel, Elly, de Corre, Inneke…. As er te feesten of te lachen was, stonde nog altij op de eerste rij! De Lander, uw petekindje da was uwe God….. Ging de Lander op vakantie, dan nam hij jou mee. Een weekendje naar Spanje, samen met Lander en Alexander, Anne en Danny, Sophie en Gert. Ze konden je immers geen 14 dagen missen. De eerste woorden die je daar zei “Pffff, hoe warm is dat hier nu….” Staan in het geheugen van Gert en Danny gegrift.
Uitstapje naar Disneyland Parijs, …. niet zonder onze Kris.
Ze zullen waarschijnlijk nog uitstapjes maken en wees er maar zeker van, Kris, jij zal bij hen zijn.
Op stap met Gert en Danny, alleen met de mannen. Daar kon je zo van genieten. Een goeie babbel, onbetaalbaar.
Je was thuis bij hen. Op elk moment van de dag kon je binnenvallen en elke keer waren ze blij je te zien. Die momenten zullen ze missen.
Als je belde, kwam er steevast de vraag, “hoe ist met onze lander?” Die vraag zullen ze missen.
Jij hebt ervoor gezorgd dat hun huis met veel gelach werd gebouwd. Het zal hen steeds aan jou doen denken. Je was er altijd om te helpen, je wist zo vaak een oplossing voor een volgend probleem.
Er zullen waarschijnlijk nog problemen hun weg kruisen, en wees er maar zeker van, Kris, jij zal bij hen zijn als ze zoeken naar de oplossing….
Lander krijgt een broertje, wie zorgt er voor een warme welkom, jij Kris… samen met je beste vriend. En bij elke verjaardag zal ook jij erbij zijn.
Want je zit in hun hart voor altijd.

- Kriske, ik kan nog uuuuuuren en dagen doorgaan me vertellen, maar ik ga ermee stoppen! In naam van ons allemaal : één ding is zeker, wa gaan je zeker missen!

FRIENDS FOREVER, No matter what !

_________________
Luchtgekoelde groeten,
Serge
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
flitser01
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 23-1-2006
Berichten: 467
Woonplaats: zandhoven

BerichtGeplaatst: Zo Feb 10, 2008 10:42 am    Onderwerp: Reageer met quote

ja we zullen u missen kris
kheb net nog uw pb gelezen over uw porsche 914
waar jij aan mij de vraag stelde welke kleur ik had
en dat jij hoopte dat den uwe tussen dit en enkele jaren rijklaar zou zijn
spijtig , ik had er graag een 914 rijder in de buurt bijgehad

_________________
"engine in the back , water to the river"
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
friekske
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 28-2-2005
Berichten: 3370
Woonplaats: laakdal

BerichtGeplaatst: Zo Feb 10, 2008 11:07 am    Onderwerp: Reageer met quote

RESPECT voor zo ne toffe gast!
_________________
http://www.apalclub.be/
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
WobStar
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 16-9-2005
Berichten: 2245
Woonplaats: Brecht (2960)

BerichtGeplaatst: Zo Feb 10, 2008 6:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Prachtige tekst
_________________
VW is the way,retro VW is ALL the way!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
den stoker
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 9-6-2005
Berichten: 4297
Woonplaats: ham

BerichtGeplaatst: Zo Feb 10, 2008 8:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ja serge, dit is 1 van de teksten waar er een traan over mijn wang rolde in de kerk, en de krop in de keel volgde als vanzelfsprekend !
twas toch nen toffe pé de kris he,
man man, we gaan je missen maat !!!!!!!!!!
grts stoker
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Jaapie
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 16-8-2004
Berichten: 109
Woonplaats: Herentals

BerichtGeplaatst: Zo Feb 10, 2008 8:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Kan er iemand die tekst per e-mail doorsturen om op te slagen op harde schijf,het lukt nie langs deze weg!!

Thanks, a aircooled friend off kris

Davy.Jacobs4@telenet.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
de-roze-kever-oilsjt



Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 20-6-2004
Berichten: 5627
Woonplaats: Geraardsbergen 4ever

BerichtGeplaatst: Ma Feb 11, 2008 2:01 am    Onderwerp: Reageer met quote

schoone tekst, da laat je sprakeloos alleen in deze koude nacht...
op het werk Sad Sad Sad terwijl het buiten vriest

het leven is toch veel te kort en onrechtvaardig Mr. Green

_________________
my VW is really a pregnant rollerskate !!!

a dirty mind is a terrible thing to waste...


rij al 33 jaar met deze kever...
www.delrue.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
markske



Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 15-7-2007
Berichten: 3818
Woonplaats: westmeerbeek

BerichtGeplaatst: Ma Feb 11, 2008 8:15 am    Onderwerp: Reageer met quote

Jaapie schreef:
Kan er iemand die tekst per e-mail doorsturen om op te slagen op harde schijf,het lukt nie langs deze weg!!

Thanks, a aircooled friend off kris

Davy.Jacobs4@telenet.be

check mail Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Roestie
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 20-7-2006
Berichten: 1822
Woonplaats: Morkhoven CITY

BerichtGeplaatst: Ma Feb 11, 2008 11:48 am    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb hem ook doorgestuurd
_________________
Luchtgekoelde groeten,
Serge
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Volgende
Pagina 13 van 15

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group