www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Di Mei 21, 2024 6:06 pm
Zekeringen & motor

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
buffaloPhil




Geregistreerd op: 7-1-2004
Berichten: 15

BerichtGeplaatst: Di Jan 20, 2004 10:21 am    Onderwerp: Zekeringen & motor Reageer met quote

Yow guys (and dolls?) Wink

ik heb sinds begin december de aanschaf van een kevertje "geriskeerd" (een 1302 van 1972) en zit nog met een aantal probleempjes die zouden moeten opgelost worden....
Vooreerst dit : een aantal weken geleden heb ik een radio laten installeren (+boxen) in da karreke en toen ik ermee naar huis reed ('t was al donker) heb ik gemerkt dat achterlichten toutcourt nie meer werkten evenals de dimlichten vooraan ! Ook het daschbordlichtje werkt nie meer; als ik het technische boekje erbij haal kan ik inderdaad constateren dat er drie zekeringen zijn waar deze verlichtingen op aangesloten zijn ! M'n eerste vraag nu Wink : zou het voldoende zijn deze zekeringen te vervangen en waar kan ik deze nog bekomen (in een VW garage?) of moet ik weer helemaal naar Sint Job rijden (BBT) ik woon nl. in Lokeren.
M'n tweede vraag dan : het starten van de wagen is helemaal geen probleem, maar als ik er een tijdje mee gereden heb, laat ons zeggen een twintigtal kilometers, dan heeft de motor de neiging om stil te vallen en dus héél onregelmatig te draaien en begint het rode lichtje tussen de kilometerteller te branden ! Zou dit de accu kunnen zijn of zijn er nog andere mogelijke problemen hierdoor !?
M'n derde vraag dan : midden onderaan de wagen is de remvloeistof beginnen lekken waardoor de remmen nu bijna nie meer 'pakken"....zou de remleiding gebroken zijn en zo ja, wat zijn de kosten hieraan verbonden....!?

Ik weet het, het is een hele boterham.....

alvast iedereen bedankt die gaat reageren op m'n mail.....

the New Kever Freak
philippe
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
lucas
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 65
Geregistreerd op: 27-12-2003
Berichten: 2359
Woonplaats: Oostende

BerichtGeplaatst: Di Jan 20, 2004 3:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo!

Vraag 1: de zekeringen zijn nog te vinden in de eerste de beste autopartswinkel
Vraag 2: je motor moet afgesteld worden (carbu/verdeler-aansteker)
Vraag 3: is er nog remvloeistof in de bak? Ben-je zeker dat remvloeistof is? als er lekken zijn, is dat meestal aan de hoofdremcilinder, de trommesl of de schijven.

Nu, gezien je kennis in autotechniek Wink zou ik toch een serieus onderhoud laten doen door een ervaren garagist...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
buffaloPhil




Geregistreerd op: 7-1-2004
Berichten: 15

BerichtGeplaatst: Wo Jan 21, 2004 8:27 am    Onderwerp: Reageer met quote

halllooooooo

niemand anders die hier nog zijn mening kwijt wil of kan !?

mvg
philippe
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group