Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
xstijnx
Geregistreerd op: 4-1-2004 Berichten: 74
|
Geplaatst: Ma Jan 26, 2004 9:24 pm Onderwerp: |
|
|
ok, thnx! _________________ you are what you fight for |
|
Naar boven |
|
|
xstijnx
Geregistreerd op: 4-1-2004 Berichten: 74
|
Geplaatst: Do Feb 05, 2004 8:43 pm Onderwerp: |
|
|
borseltje zijn vervangen. ze waren idd redelijk ewa afgesleten (pakt dat er +/- 1/4 weg was). aanvankelijk leek 't spel in orde. enkele keren goe gas gegeven, maar geen brandend lampke.
later op den dag vertrek ik, 'k ben nog geen 500m verder of het is weer van da. met dat verschil dat het nu nog groffer is.
nog even 'the facts': bij draaien op ralenti is er geen probleem (ttz, het lampke brandt niet). de eerste 2Ã 300 m van m'n rit is alles in orde. vanaf dan brant het lampke steeds harder en harder naarmate is meer gas geef. de metingen over de accu lijken normaal.
sorry da'k er zo over blijf memmen... _________________ you are what you fight for |
|
Naar boven |
|
|
bertdelanote
Leeftijd: 39 Geregistreerd op: 22-2-2004 Berichten: 149
Woonplaats: Ieper
|
Geplaatst: Zo Feb 22, 2004 6:48 pm Onderwerp: |
|
|
het ligt volgens mij meer dan zeker aan de regelaar methode om te controleren is de batterij loskoppelen en meten op de regelaar hoeveel spanning hij afgeeft als je onder de 13 volt zit is het hoogstwaarschijnlijk de regelaart contactje voor het lampje zal ook wel doorgebrand zijn vandaar dat het niet brand
groeten bert |
|
Naar boven |
|
|
|
|