www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 27, 2024 8:35 am
VW kever bruin-beige

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Huwelijken - Aanbod Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
keverinnetje
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 18-1-2005
Berichten: 131
Woonplaats: vremde (antwerpen)

BerichtGeplaatst: Wo Jul 23, 2008 7:27 pm    Onderwerp: VW kever bruin-beige Reageer met quote

Wenst u een originele kever te huren voor u trouw, verjaardag of ander feest. Laat me dit met dan gerust weten via mail tinagrafisch@hotmail.com
_________________
68er met bangelijke tweekleuren lak
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Lies J



Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 6-8-2010
Berichten: 20
Woonplaats: Leuven

BerichtGeplaatst: Di Aug 10, 2010 2:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo,

Ik ben op zoek naar een Kever te huur op zondag 29/08 zonder bestuurder...
Mijn vriend is een enorme Kever fan maar heeft er op dit moment zelf geen meer, daarom wilde ik hem als verjaardagscadeau (35J) een dagje met een Kever geven. De bedoeling zou zijn om de Haspengouwroute te rijden die normaal gereden werd door Herbietours, toerisme Haspengouw(+/-70KM). Het gaat hier dus om rustige baantjes geschikt voor Kevers. Aangezien Herbietours zelf geen kevers meer te huur kunnen aanbieden zoek ik dus een Kever voor 1 dag, zonder chauffeur. Ikzelf ben van regio Leuven maar waar we de Kever zouden kunnen ophalen speelt op zich niet echt een rol.

Kan jij me helpen om het perfecte verjaardagscadeau waar te maken?

Prijs over een te komen, waarborg is geen probleem.

Hopend op je snelle reactie!
Groeten!

Lies
email op lies.janssens123@telenet.be
Ps je kan mijn post ook vinden op Huwelijken – Vraag
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
blue73



Leeftijd: 35
Geregistreerd op: 20-3-2008
Berichten: 18
Woonplaats: Anzegem

BerichtGeplaatst: Di Dec 03, 2013 1:10 am    Onderwerp: Reageer met quote

geachte voor 14 dec 2013 zoek ik nog 2 kevers voor een trouw de rit gaat van waregem naar lochristi en het hele gebeuren duurt 5 u voor de kosten betalen we 120€ geïnteresseerd laat maar horen op mail vall_88@telenet.be
_________________
how low can you go
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Huwelijken - Aanbod Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group