www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Ma Mei 13, 2024 6:10 pm
papieren vinden?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
cox911
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 21-12-2003
Berichten: 471
Woonplaats: huizingen

BerichtGeplaatst: Wo Dec 08, 2004 10:32 pm    Onderwerp: shop Reageer met quote

volksrepairs, ligt da ni in de buurt? kweet dat in nederland is ma waar.. das daar ewa groot dusja, der zijn er ngo ze in de buurt van de grens, ma hun namen, moet anders is kijken bij links --> vw shops
_________________
flat 4 power..
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
vwg3c
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 6-12-2004
Berichten: 194
Woonplaats: Wuustwezel

BerichtGeplaatst: Do Dec 09, 2004 8:56 am    Onderwerp: Reageer met quote

ok gevonden in linkdatabase
Kieken dak ben.

Heb mai gestuurd om prijzen te vragen
zullen eens vergelijken.

grtzzzz
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
vwpatje
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 13-12-2003
Berichten: 1002
Woonplaats: wuustwezel

BerichtGeplaatst: Ma Dec 13, 2004 1:37 am    Onderwerp: Reageer met quote

JHC schreef:
Interessante discussie maar in het geval van een T2b staat het nummer idd op de balk achter de motor en dit is een zwakke plek om weg te roesten die balk, ik heb er al zo eentje gemaakt en was genoodzaakt om de balk te vervangen en zodoende het chassisnr te verlassen in het nieuwe stuk.
Pleeg ik hiermee nu fraude????

Denkt dat ge het bij een oldtimer moet anders zien, als het de moeite is om iets te redden ga er dan voor en tenslotte heb je beide voertuigen (de sloper en de goeie nu spijtig genoeg met verloren gegaan papieren) gekocht met eventueel aankoopfactuur.

Hoeveel BMW'kes in accident worden er niet vermaakt? Ja mensen, chassis nummer staat op de veerpoot en wordt dus vaak vervangen, ook weer fraude dus???
Laat de mensen doen wat ze zelf goedvinden, tenslotte hebben ze niets gestolen en laat de broekschijters dan maar goede auto's afbreken die al 40 jaar op stal staan maar geen papieren meer hebben, ge kunt ze mss afbreken en de stukken gebruiken om nen snotrottten met papieren volledig op te bouwen uit de stukken, maar dan hebt ge eigenlijk ook fraude gepleegd daar ge alles rond het chassisnr hebt vervangen Cool



groot gelijk, Ik kreeg ook al negatieve commentaar op men berichtje om de nummers over te lassen. Heb het berichtje verwijderd, maar wil nog even reageren.

Problemen op de controle, zoek je bij een oldtimer zelf. Als je een echte liefhebber bent van je wagentje, wil je daar ook het beste voor.
Als je je dan laat vangen op de controle, omdat ze iets vinden wat niet in orde is, is dit een teken dat je als liefhebber, je herstelling of restauratie NIET GOED tot zen eind gebracht hebt.

Ben op dat vlak een perfectionist. Maar de financiele middelen moeten er ook zijn natuurlijk.

Als je een kever oplapt door gaten te vullen met plamuur, de geroeste bodem vol te spuiten met 2mm rutex en dergelijke, ben je volgens mij verkeerd bezig.

Als je nu nummers last in een gestolen voertuig, dan ben illegaal bezig, maar nummers overzetten van twee voertuigen, waar je aankoopbewijzen van hebt omdat de ene beter is dan de andere, of omdat je andere papieren zoek geraakt zijn in de lange periode van stilstand. is dat illegaal? Ik zou informeren ofdat het voertuig als gestolen opgegeven is en/of deze ooit ingeschreven was in belgie.
Meer kun je niet doen hier in dit landje, waar alles rond papierwerk draait.

Afbreken, vind ik als liefhebber een al te groot verlies.

_________________
T4 engine@bus
MEMBER OF THE JUPTEAM
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
zelensis61




Geregistreerd op: 14-1-2004
Berichten: 135

BerichtGeplaatst: Di Dec 14, 2004 9:43 pm    Onderwerp: papieren kwijt , veel spijt! Reageer met quote

Maurice zegt: een verwittigd man is er twee waard.

Nog een tip voor de liefhebbers van omgekatte voertuigen .
Enkel de invoerder heeft de toelating om een Chassisnummer te herslaan. Deze leveren dan een attest af die dat staaft.
Dit attest blijft bij het voertuig voor de rest van zijn dagen.

Nu komt het:
Als je op de keuring of een politiecontrole de pech hebt om gesnapt te worden en ze stellen vast dat er een ander chassisnummerken ingezet is dan hebt ge het vlaggen :
Gij moogt nog afkomen bij de flikken met te zeggen
dat de originele bus afgebroken is waar de papieren vandaan komen ,
dat die snotrot was ,
dat de huidige bus geen papieren meer had en of niet meer konden worden gevonden, etc etc...
Dit is niet ondenkbaar dat het uitkomt : De flikken worden ook slimmer en ze lezen ook forums en surfen ook wel eens.
En ik spreek van ondervinding als ik zeg dat sommige van die gasten verdomd goed weten waar ze moeten op letten als ze controle doen.

DUS : Hoe ga je in hemelsnaam voor de rechtbank gaan vertellen dat uwen bus, waar nu een ander nummer in staat, niet gestolen is.
Gaat ge zeggen dat ge het zelf hebt gedaan, Neen want dan hangt ge.
Gaat ge zeggen dat pier of pol dat gedaan heeft , neen want dan hangt ge alletwee en spreekt Pier of Pol niet meer tegen U .

Ge kunt dan ook niet meer aantonen welke nummer hij voorheen had gezien de oude nummer weg is.
Dus kunt ge ook niet zeggen dat die bus, waar de nummer uit is, effectief die bus is welke gij gekocht hebt zonder papieren. Dus blijft de bus in beslag tot de werkelijke identiteit gekend is ........

Ik ken momenteel iemand die met zo een busje in zijn garage staat . Die staat er al een jaar denk ik en dikke problemen want de bus is in het buitenland gestolen.

Voor de rechter ga je zowieso verschijnen wegens valsheid in geschrifte gezien een ingeslagen uniek VIN zo wordt omschreven in de wet .

Voor de gasten die zonder papieren zitten van een oude kever : spreek eens met de douane en ziet dat ge een geboortebewijs hebt van WOLFSBURG. Voor bussen weet ik niet of dit telt.

Vraag bij WOLFSBURG wanneer uw wagen gebouwd werd en waar geleverd- zoek die locatie op: meestal hoofdinvoerder. Die kan misschien zeggen waar de auto geleverd is . Die weet misschien aan wie ze die verkocht hebben - Die weet misschien nog een naam of nummerplaat-
En ge zijt weer vertrokken.

Ik heb het zelf jaren geleden gedaan voor een SPlit bus en dat ging goed : Na 6 eigenaars in gans het land had ik de juiste welke nog een foto had met de originele plaat. Via die plaat wisten ze bij kantersteen te zeggen dat ik juist zat en werd er een rood formulier afgeleverd;
het heeft mij wel 3 maand gekost .

Einde verhaal voor mij.
Het is te hopen dat er binnen x maand geen bericht op te lezen is :
HELP mijn bus is in beslag genomen en ik krijg hem niet meer terug.

Daag.

_________________
ZELENSIS, made in ZELE, Belgium between 1958 and 1962,
25 body's made in Polyester on a VW platform.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
no_mans_land



Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 21-8-2004
Berichten: 90
Woonplaats: heist-op-den-berg

BerichtGeplaatst: Di Dec 14, 2004 9:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kun je niet gewoon de papieren aan vragen bij VW?
_________________
MVG Dave

projectje stopgezet...
https://photobucket.com/albums/v420/no_mans_land/

komt iets anders in de plaats...
maar blijven VW trouw... (=
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group