www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Zo Mei 05, 2024 12:21 am
pascal's 76-er
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 13, 14, 15  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
_Pascal_
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 16-9-2006
Berichten: 1509
Woonplaats: Tessenderlo

BerichtGeplaatst: Zo Okt 19, 2008 7:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ahja daar ken ik eigenlijk niets van, geef mij maar carroseriewerk Smile (ben al blij als ik hem in zijn achteruit krijg). Maar deze morgen start hij gelukkig nog.

ik ben vandaag beetje (veel) onbedacht te werk gegaan. Ik meende die verlaagde vooras te vervangen, man dat ding is zwaar kreeg het bijna niet in mijn eentje vanuit mijn tuin naar de oprit gedragen
Maar dan begonnen de stommiteiten: voorkant omhoog, tank eruit (beetje benzine afgelaten want zat veel te vol), twee bouten naar carroserie los, stuurstang los. Toen wou ik dus de remleiding lossen maar deze kreeg ik niet los. Dus beliste ik dan maar hem volledig te laten steken en in het wiel los te maken.

Maar dan besefte ik mijn eerste stoeme fout: in alle goede moed vergeten de wielbouten beetje te lossen... echt loemp maarja dus wagen terug omlaag.

Toen de tweede stoeme fout: ik had helemaal gene sleutel om de wielbouten los te draaien hier thuis...

Dus dan toch maar de moed opgegeven en de wagen zo dwars over de twee opritten laten staan (kan namelijk niet eens meer sturen)... den opel moet maar verderop in de straat staan

heb dan maar de bumpertjes liggen opblinken (dit lukte gelukkig wel goed) maar monteren ging dan ook weer niet omdat ik geen boutjes in huis had...

dinsdag begin ik er opnieuw aan, hopelijk gaat het dan beter...

Goede les geleerd: als dit achter de rug is werk ik nooit meer hier thuis in baal... al mijn gerief ligt 90km verder bij de 64-er

_________________
What doesn't kill you makes you smaller. ~Super Mario

1964 kever ragtop
1965 1500S square
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
bugske1300
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 7-7-2008
Berichten: 4605
Woonplaats: neerpelt

BerichtGeplaatst: Ma Okt 20, 2008 9:40 am    Onderwerp: Reageer met quote

je kan de wagen toch sturen, door gewoon het wiel te draaien in de richting da je wil, zo zwaar is da nie! Mr. Green
_________________
surfbugske, resto cal look '73!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
_Pascal_
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 16-9-2006
Berichten: 1509
Woonplaats: Tessenderlo

BerichtGeplaatst: Ma Okt 20, 2008 9:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ja dat werkt wel een beetje maar om hier tussen de twee muurtjes uit te manouvreren ga ik toch niet aan beginnen hier in mijn eentje...
morgen remleiding en snelheidsmeter los (hoop dat ik dan alles heb) en vrijdag neem ik een dag verlof om dan op die drie dagen de as vervangen te krijgen... (heb een ruime buffer genomen dat hij volgende week ZEKER af is)

_________________
What doesn't kill you makes you smaller. ~Super Mario

1964 kever ragtop
1965 1500S square
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
bugske1300
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 7-7-2008
Berichten: 4605
Woonplaats: neerpelt

BerichtGeplaatst: Di Okt 21, 2008 8:35 am    Onderwerp: Reageer met quote

da zal wel lukken maat! komt goed, vind het wel vet bakske, kleurstelling is echt vet!!
_________________
surfbugske, resto cal look '73!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
_Pascal_
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 16-9-2006
Berichten: 1509
Woonplaats: Tessenderlo

BerichtGeplaatst: Za Okt 25, 2008 9:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ok vandaag 10 uur aan een stuk gewerkt en fotos getrokken van voor en na eens kijken wie het verschil ziet...
ben wel trots op mezelf maar ga morgen toch serieus in mijne rug en spieren voelen wat ik gedaan heb.... begin er nooit meer in mijn eentje aan

_________________
What doesn't kill you makes you smaller. ~Super Mario

1964 kever ragtop
1965 1500S square
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
bugske1300
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 7-7-2008
Berichten: 4605
Woonplaats: neerpelt

BerichtGeplaatst: Za Okt 25, 2008 9:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

goeie, heb je de fuseekogels goed losgekregen??!!
_________________
surfbugske, resto cal look '73!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
_Pascal_
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 16-9-2006
Berichten: 1509
Woonplaats: Tessenderlo

BerichtGeplaatst: Za Okt 25, 2008 9:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

had gisteren ook al geprobeerd maar had deze tool niet... heb dus moeten opgeven en gewacht op nieuwe levering van de autoshop
_________________
What doesn't kill you makes you smaller. ~Super Mario

1964 kever ragtop
1965 1500S square
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
bugske1300
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 7-7-2008
Berichten: 4605
Woonplaats: neerpelt

BerichtGeplaatst: Za Okt 25, 2008 9:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

da is iets gemakkelijks!
_________________
surfbugske, resto cal look '73!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
_Pascal_
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 16-9-2006
Berichten: 1509
Woonplaats: Tessenderlo

BerichtGeplaatst: Za Okt 25, 2008 9:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

inderdaad eens ik die had viel het nog wel mee... de ene as eraf ging toen eigenlijk heel snel... de volgende erop daarentegen was echt afzien
_________________
What doesn't kill you makes you smaller. ~Super Mario

1964 kever ragtop
1965 1500S square
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
_Pascal_
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 16-9-2006
Berichten: 1509
Woonplaats: Tessenderlo

BerichtGeplaatst: Vr Dec 05, 2008 1:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

vandaag eindelijk bij de keuring geraakt... mocht direct al buiten rijden... had geen invoerbewijs van de douane... ik dacht dat dat voor oldtimer keuring niet nodig was ... rookie mistake

auto deed het goed alleen op de terugweg een keertje als ik rustig 50 aan het rijden was opeens motor stil (tijdens het rijden). Eventjes aan de kant gaan staan de motor ffkes bekeken (alles leek in orde), terug gestart en tot thuis gereden. Best raar eigenlijk.

_________________
What doesn't kill you makes you smaller. ~Super Mario

1964 kever ragtop
1965 1500S square
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 2 van 15

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group