www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Apr 26, 2024 7:56 pm
pascal's 76-er
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
_Pascal_
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 16-9-2006
Berichten: 1509
Woonplaats: Tessenderlo

BerichtGeplaatst: Wo Apr 08, 2009 5:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik zal het eens testen door er met de hamer op te slaan terwijl iemand probeert te starten als hij dan wel ineens doet zal het de starter wel zijn.

Maar ik heb nog al problemen gehad met die starter. Ze waren een tijdje weg maar nu is het ineens nog erger en doet hij het nooit meer.

_________________
What doesn't kill you makes you smaller. ~Super Mario

1964 kever ragtop
1965 1500S square
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
bugske1300
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 7-7-2008
Berichten: 4605
Woonplaats: neerpelt

BerichtGeplaatst: Wo Apr 08, 2009 5:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ja maar als hij zo veer dood is dan kan het goed zijn dat hij met de hamer ook nie meer gaat he! kijk ook nog maar eens naar de bekabeling op de starter, door er bij mij eens op te tikken had ik er een draad af getikt,!!
_________________
surfbugske, resto cal look '73!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
vancleeboy
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 77
Geregistreerd op: 20-8-2008
Berichten: 1063
Woonplaats: Smeermaas

BerichtGeplaatst: Wo Apr 08, 2009 9:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hoi Pascal,terug v/d partij,dat is geleden van januari.Zijn er ook enkele foto's,of is er weinig veranderd?
_________________
FB: VancleeBrothers
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
_Pascal_
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 16-9-2006
Berichten: 1509
Woonplaats: Tessenderlo

BerichtGeplaatst: Di Aug 11, 2009 9:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hier al een tijdje niets meer gepost, de wagen heeft even te koop gestaan maar het blijkbaar echt geen goed moment om te verkopen was nogthans een koopje maarja... heb hem dan maar zelf gehouden en volledig in orde gezet.
Eerst een serieuse sleutelavond gehad waarbij de uitlaat is vervangen de olie is vervangen, de ontsteking is geregeld, nieuwe bougies en nog een aantal dingen die ik me al niet meer kan herinneren daarbij ook eens alles goed bekeken en het zag er goed uit:


Vorige keer met andere uitlaat te zetten waren er blijkbaar 2 studs afgebroken bij cilinder 3... dit hadden we niet gezien maar hoorden we achteraf wel... wat bleek nu, ik had een tweedehandse 1300/1600 uitlaat gekocht ipv 1200... wsch wist de verkoper het niet. Dus dan maar een nieuwe uitlaat gekocht, 2 nieuwe studs en al de dichtingen en motor eruit gehaald





moest uitgeboord worden en opnieuw draad in getapt... beetje een klote werkje, begonnen met zeer fijne boortjes en steeds groter gegaan... kan niet tellen hoeveen boortjes er zijn afgebroken






et voila, direct ook de remmen nagekeken en al de remblokjes eens vervangen (begon vooraan iets te piepen) en een paar kleine plekjes met oppervlakte roest bijgewerkt

Bolt nu weer echt super en heb er ook al veel van genoten (onder andere drive-in movie)

Volgende werkjes zijn de kleppen regelen en boite-olie verversen.
Ik heb ondertussen ook een stel nieuwe deuren op oog maar moet deze nog gaan halen.

_________________
What doesn't kill you makes you smaller. ~Super Mario

1964 kever ragtop
1965 1500S square
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
vancleeboy
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 77
Geregistreerd op: 20-8-2008
Berichten: 1063
Woonplaats: Smeermaas

BerichtGeplaatst: Di Aug 11, 2009 10:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

alé Pascal,dan hebt gij uw bezigheid gehadzo te zien!!!
_________________
FB: VancleeBrothers
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
_Pascal_
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 16-9-2006
Berichten: 1509
Woonplaats: Tessenderlo

BerichtGeplaatst: Di Aug 11, 2009 10:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ja niet alles op ene dag gedaan hoor maar ik was helaas gestopt met het updaten van mijn resto topics hier want lang niet alles wat er aan de wagen is veranderd staat hier op.
Nu ik had eigenlijk liever nog wat meer aan mijne 64-er gedaan (dat is ook de reden waarom deze te koop stond).

_________________
What doesn't kill you makes you smaller. ~Super Mario

1964 kever ragtop
1965 1500S square
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
vedettje
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 33
Geregistreerd op: 3-8-2008
Berichten: 144
Woonplaats: Waregem

BerichtGeplaatst: Ma Aug 17, 2009 1:48 am    Onderwerp: Reageer met quote

Keep on going man!
Goe bezig!

grtz vedett.

_________________
Almost my own vw bug...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
yourt



Leeftijd: 75
Geregistreerd op: 7-3-2007
Berichten: 1634
Woonplaats: Boechout

BerichtGeplaatst: Do Jan 21, 2010 4:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

heb ik die nu terug te koop zien staan op zoekertjesweb?
_________________
T1 1971 cabrio (Duitsland)
T1 1968 1200 spaarkever (België)
papieren '65er Kever, 2 extra D-blokskes en nog een CU of twee. Vroeger: T3 1989 1.6 TD camper (Duitsland), T3 1980 2.0 CU camper (Nederland), '61er 1200 (Zweden)'65er 1200, '68er 1300,...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
_Pascal_
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 16-9-2006
Berichten: 1509
Woonplaats: Tessenderlo

BerichtGeplaatst: Do Jan 21, 2010 7:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Niet terug, blijft gewoon te koop staan terwijl ik er wat meetings mee doe. Als hij nog niet weg is tegen dat mijn 64-er af is wordt deze op punt gezet en vervolgens wordt hij mijn dagelijkse voor om en rond het dorp.
_________________
What doesn't kill you makes you smaller. ~Super Mario

1964 kever ragtop
1965 1500S square
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
yourt



Leeftijd: 75
Geregistreerd op: 7-3-2007
Berichten: 1634
Woonplaats: Boechout

BerichtGeplaatst: Do Jan 28, 2010 1:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

_Pascal_ schreef:
Niet terug, blijft gewoon te koop staan terwijl ik er wat meetings mee doe. Als hij nog niet weg is tegen dat mijn 64-er af is wordt deze op punt gezet en vervolgens wordt hij mijn dagelijkse voor om en rond het dorp.

Tja... ik heb er al twee. ga morgen mijn projectje eindelijk afhalen (werd weer eens wat verschoven met dat sneeuw- en vriesweer). Op de meetings bordje erop, en als ge 't ni erg vindt om hem te houden, moet ge 'm ni bijna gratis wegdoen hé.

Zolang ge'm maar ni laat wegrotten in een donker kot, want da's zonde. Auto's zijn gemaakt om te rijden, en alleen enkele uitzonderingen en voorbeelden horen thuis in een museum!

_________________
T1 1971 cabrio (Duitsland)
T1 1968 1200 spaarkever (België)
papieren '65er Kever, 2 extra D-blokskes en nog een CU of twee. Vroeger: T3 1989 1.6 TD camper (Duitsland), T3 1980 2.0 CU camper (Nederland), '61er 1200 (Zweden)'65er 1200, '68er 1300,...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Volgende
Pagina 13 van 15

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group