www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 27, 2024 10:54 pm
vraag ivm rondtrip amerika
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Reisverslagen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
$trakke
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 9-2-2008
Berichten: 435
Woonplaats: wortel

BerichtGeplaatst: Za Jun 13, 2009 4:36 am    Onderwerp: vraag ivm rondtrip amerika Reageer met quote

is er hier op het forum die ooit is gaan rondtrekken in amerikz?
want ik wil volgend jaar 3weken amerika gaan doen.
ik zou willen vertrekken in new york zo naar florida maar weet iegenlijk niet hoe ik het moet aanpakken.
kan je zoiets doen via het reisbureau? of moet je dat zelf doen?

_________________
have no fear de STRAKKE is here!!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
the bugmen



Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 23-11-2005
Berichten: 33
Woonplaats: gent

BerichtGeplaatst: Zo Jun 14, 2009 7:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn vriendin en ik hebben in 2005 twee weken rondgetrokken in Amerika. We zijn vertrokken in New York om door te reizen naar Miami en Orlando. Is een zeer mooie reis die bij ons volledig uitgestippeld was door het reisbureau Connections (zeer tevreden van).

Veel plezier met de planning en de reis.

Robbie
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
Gertje Weg
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 91
Geregistreerd op: 7-1-2004
Berichten: 1966
Woonplaats: MOORSLEDE

BerichtGeplaatst: Zo Jun 14, 2009 7:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wij zijn in 95 geweest. Landen in New York. Met de huurwagen naar de Canadese grens (Niagara Falls), dan door Pennsylvania naar Washington, waar we een week logeerden bij mijn broer. Vandaar drie weken met de (huur-)wagen naar het zuiden tot Charleston en langs de kust terug naar Washington. Schitterende reis.
Mijn schoonzus had alles netjes uitgestippeld en overal motels/Hotels geboekt voor de rondrit. Na drie dagen hebben we die allemaal afgebeld, wegens een te strak schema. Zo reizen we niet graag. Wanneer je rond 16-17u. inde namiddag uitkijkt voor een motel, vind je er gegarandeerd wel een die je zint. Nooit problemen gehad.

Goede reis !

_________________
member of the vw luchtpompers
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
$trakke
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 9-2-2008
Berichten: 435
Woonplaats: wortel

BerichtGeplaatst: Zo Jun 14, 2009 8:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@ the bugman hoeveel was daar het kostprijs van eigelijk zo met een reisbureau

doe je ginder eigelijk veel op is het daar duur? ben ook van plan om in new york te beginnen en te eindigen in miami. en rond welke periode zijn jullie daar geweest.

want is het zo dat het in NY weer is zo als bij ons? en in miami is het zalig weer zeker

_________________
have no fear de STRAKKE is here!!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Volksie




Geregistreerd op: 1-2-2004
Berichten: 35
Woonplaats: Oudenaarde

BerichtGeplaatst: Zo Jun 14, 2009 9:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wij zijn ondertussen dik verslaafd aan de US, we zijn al drie keer geweest: 1 maand de westkust en 2 keer florida (met de dochter die nu 6 is).
Het plan is dat we volgend jaar opnieuw gaan naar de westkust.
Mijn vrouwke heeft een website gemaakt van onze laatste reis, je kan er wel wat info opvinden die je kan gebruiken : http://users.skynet.be/reisverslagen
ik boek altijd op voorhand, kwestie van terplaatse op je gemak te zijn.
persoonlijk geef ik de voorkeur om via jet-air te boeken, ze hebben sinds vorig jaar een online tool waar je alle hotels kan in terug vinden, ook deze die niet in hun brochure staan.
als je nog vragen hebt, laat maar weten
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
$trakke
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 9-2-2008
Berichten: 435
Woonplaats: wortel

BerichtGeplaatst: Zo Jun 14, 2009 9:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

zo graag de prijs +- weten van zo een reis alleen het vliegtuig en de hotels
_________________
have no fear de STRAKKE is here!!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
$trakke
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 9-2-2008
Berichten: 435
Woonplaats: wortel

BerichtGeplaatst: Zo Jun 14, 2009 9:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@volksie die website is wel echt de moeite, als ik de foto's zie krijg ik er al zin in. maar zal iets zijn voor volgend jaar binnenkort 1st naar de kaapverdische eilanden
_________________
have no fear de STRAKKE is here!!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
the bugmen



Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 23-11-2005
Berichten: 33
Woonplaats: gent

BerichtGeplaatst: Ma Jun 15, 2009 7:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wij zijn in februari geweest maar dat was eigenlijk beetje te vroeg op het jaar. Mss beter in september gaan denk ik. De kostprijs van onze reis was in totaal 4000euro. Het is daar allemaal toch vrij duur maar zeker de moeite waard. We zijn naar cape canaveral en sea life geweest.

Robbie
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
$trakke
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 9-2-2008
Berichten: 435
Woonplaats: wortel

BerichtGeplaatst: Di Jun 16, 2009 4:22 am    Onderwerp: Reageer met quote

die 4000€ is da voor 2man of per persoon. als dat voor 2man is valt da wel mee
_________________
have no fear de STRAKKE is here!!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
stef69
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 20-6-2007
Berichten: 339

BerichtGeplaatst: Di Jun 16, 2009 7:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wij waren er in 98
gewoon super
vliegtuig, wagen en één nacht hotel geboekt

wel een afspraak 3 weken later op wagen in te leveren en vliegtuig terug (op andere plaats dan aankomst)

en onderweg gewoon doen waar je zin in hebt, een keer een goedkoop hotel, eens een duurder
echt amerikaans gaan eten en een chinees en europees (viel wat tegen)
ontbijt in hotel naast dat waar je logeerde (omdat het lekkerder uitzag, goekoper was, ander aanbod) totaal geen probleem

max 2 dagen ergens blijven, ...

in hotel vragen of ze referentie hadden op volgende plaats, ... en dan toch maar 3 dagen later daar aankomen, wegens andere route, ...

inzake auto's : gingen wij op bezoek in Daytona op de speedway, tof om eens te zien, maar enkel testritten bezig geen wedstrijd

en ook Daytona-beach : een strand vol met wagen, maf om te zien
er zijn ook vele "dirt-tracks" plaatselijke racebaan
drive-in cinema is ook leuk

veel busjes, ook kevers, zuidelijke sfeer, ...

moet je echt doen
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Reisverslagen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group