www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Di Jun 04, 2024 7:44 am
bugaroo dood????????
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Binnenland Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
v-sub
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 26-12-2004
Berichten: 119
Woonplaats: rijkevorsel

BerichtGeplaatst: Di Jan 11, 2005 9:38 pm    Onderwerp: bugaroo dood???????? Reageer met quote

heeft er hier iemand iets gehoord over bugaroo,of de inrichters, bestaat die meeting nog, want ik vindt dr niks over, vond da destijds toch wel een redelijk goede meeting
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Beetleptest




Geregistreerd op: 5-9-2004
Berichten: 47
Woonplaats: Diest (Webbekom)

BerichtGeplaatst: Di Jan 11, 2005 10:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

er zijn geruchten dat ze dit jaar terug een meeting organiseren, maar dat is afwachten Confused
_________________
GRTZ

Jackie
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
koengt3rs




Geregistreerd op: 6-9-2004
Berichten: 55
Woonplaats: Scherpenheuvel-Zichem

BerichtGeplaatst: Di Jan 11, 2005 10:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

D'r was een personeelstekort....zoals bij de meeste organisaties dus...

'k zal ne keer luisteren...k ken van die manne...

bedoeling was jaartje niet(2004) en dan wel(2005) maar...

Koen Cool
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
keverzot
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 28-3-2004
Berichten: 1599
Woonplaats: Nijlen

BerichtGeplaatst: Wo Jan 12, 2005 8:00 am    Onderwerp: Bug a roo leeft Reageer met quote

Volgende mail heeft me vanmorgen heeeeeeel blij gemaakt!!!
Blijkbaar zit ik dus niet alleen met die vraag.

Bug-a-roo leeft, nou en hoe!!!



Dag Willy en Martine,

Eerst en vooral mijn excuses voor het late antwoord, maar ik ben wezen skiƫn.
Normaal is er dit jaat een Bug-A-Roo, wij zijn enkel op naarstig op zoek naar een nieuwe lokatie. Onze weide van vorig jaar is nl verkocht en de nieuwe eigenaar ziet het niet goed zitten om zulk een evenement op zijn weide te laten doorgaan.
In elk geval zullen jullie het wel vernemen zodra alles in de startblokken zit. Publiciteit zal er dan genoeg rondgaan.
Mag ik u vragen om samen met ons te hopen op een nieuwe lokatie? Het zal nodig zijn, een lokatie voor een evenement van die omvang is niet zo makkelijk te vinden.

Groetjes,
Kim
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
J.G.
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 4-2-2004
Berichten: 713
Woonplaats: Diest

BerichtGeplaatst: Wo Jan 12, 2005 10:17 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb ook al een email binnen gekregen van Kim.

ze zijn aan het zoeken naar een geschikte lokatie, maar het evenement zal dit jaar normaal wel van de grond terug komen.

_________________

www.carsthestars.be
Vw Luchtpomper member
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
koengt3rs




Geregistreerd op: 6-9-2004
Berichten: 55
Woonplaats: Scherpenheuvel-Zichem

BerichtGeplaatst: Wo Jan 12, 2005 11:34 am    Onderwerp: Reageer met quote

'k had nog gene tijd om te luisteren hoe het zat of t antwoord stond hier al genoteerd! Laughing

Koen Cool
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
daverke
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 27-7-2004
Berichten: 634
Woonplaats: lochristi

BerichtGeplaatst: Wo Jan 12, 2005 6:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik ben er (nog) nooit geweest, waar de foto's spreken voor zich Shocked Cool en het zou inderdaad spijtig geweest zijn moest de bug-a-roo verdwijnen Exclamation
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
busje
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 23-12-2003
Berichten: 959
Woonplaats: buggenhout

BerichtGeplaatst: Wo Jan 12, 2005 7:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

was inderdaad steeds een toffe en gezellige meeting, hopelijk gaat het dit jaar weer door.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
koengt3rs




Geregistreerd op: 6-9-2004
Berichten: 55
Woonplaats: Scherpenheuvel-Zichem

BerichtGeplaatst: Wo Jan 12, 2005 7:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ben 1 keer geweest en k weet er niet veel meer van...ahum...ahum Confused Shocked

Koen Cool
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Slayer




Geregistreerd op: 23-5-2004
Berichten: 24
Woonplaats: Wijnegem

BerichtGeplaatst: Za Jan 15, 2005 2:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ben er ook 1 keer geweest (2003) denkik maar het probleem was toen da et veel te warm was Rolling Eyes Very Happy
ma vo de rest was da zalige meeting, veel te zien en ideaal voor fotos ^^

*hoopt mee op locatie*
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Binnenland Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group