www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Ma Mei 13, 2024 11:07 am
inschrijven en verzekeren
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gertje Weg
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 21
Geregistreerd op: 7-1-2004
Berichten: 1966
Woonplaats: MOORSLEDE

BerichtGeplaatst: Wo Jan 12, 2005 10:48 pm    Onderwerp: inschrijven en verzekeren Reageer met quote

Mijn kever is ongeveer klaar om in te schrijven en op de baan te brengen. Ik overweeg om hem in te schrijven als gewone wagen, niet als oldtimer. Maar daar ben ik nog niet helemaal zeker van. Wat zou het verschil in kosten zijn tussen inschrijven en verzekeren als gewone of als oldtimer ? En waar kan ik een betaalbare verzekering krijgen (classic car ?) en wat is daar dan de gangbare prijs voor ? M.a.w. : ik heb info nodig.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
huggy bear
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 3-6-2004
Berichten: 679
Woonplaats: Aalst

BerichtGeplaatst: Wo Jan 12, 2005 10:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Inschrijven zal geen verschil zijn enkel heb je wel de jaarlijkse keuring bij gewone inschrijving.

Classic car verzekering neem ik via Erard (www.oldtimersweb.be) en die kost mij 141€ per jaar.
Geen enkele beperking enkel geen woon werk verkeer.

Als je kever technisch in orde is wat na zo een resto wel het geval zal zijn, vind ik dat de gewone keuring toch zo zijn voordelen heeft.
Je rijd ermee wanneer je wil en dat is toch al een groot voordeel op zich.

Greetz,
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
2Ugly
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 54
Geregistreerd op: 31-12-2003
Berichten: 1550
Woonplaats: Zemst

BerichtGeplaatst: Wo Jan 12, 2005 11:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@ Gertje Weg

ik moet met de mijne ook jaarlijks naar de keuring, is voor dagelijks gebruik ingeschreven.

het voordeel van jaarlijkse keuring, als er iets mis moest zijn merken ze het en anders zou je er mss mee verderrijden met meer schade tot gevolg .

en als uw keverke in orde is zal da geen probleem zijn he, wat bij u wel het geval is.
'k heb hem namelijk al mogen van dichtbij bewonderen en moet zeggen.......proper Wink

grtz,wannes

_________________
© Elke vraag, hoe stom ook gesteld, geeft blijk van de aanwezigheid van intelligentie!

*hij brak haar hart, zij z'n ballen*
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Westy73
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 15-12-2003
Berichten: 2704
Woonplaats: WOB-city

BerichtGeplaatst: Do Jan 13, 2005 7:45 am    Onderwerp: verzekeren Reageer met quote

@ gertje weg:

zweetslasj heeft gelijk.

Erard is OK, gewone auto daar laten verzekeren en uwen classic ook.
1ste classic, maar gewoon ingeschreven is 141 €, 2de is 87 €

Taksen zijn 28.44 € gewone inschrijving, en zelfde taksen voor oldtimerinschrijving.


Greetz,

_________________
WEER EEN BUMPERKLEVER VOOR MIJ...
VAGetariër 66 %
Two beer or not two beer.... ....Shakesbeer
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
huggy bear
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 3-6-2004
Berichten: 679
Woonplaats: Aalst

BerichtGeplaatst: Do Jan 13, 2005 8:25 am    Onderwerp: Reageer met quote

@gertje en westy

Ik heb er zelfs enkel mijn classic car verzekering is ook geen probleem.

Greetz,
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
B52man
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 24-12-2003
Berichten: 1450
Woonplaats: Dendermonde

BerichtGeplaatst: Do Jan 13, 2005 10:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben der ook content van.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
abic911



Leeftijd: 12
Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 54
Woonplaats: Limburg

BerichtGeplaatst: Do Mrt 10, 2005 9:47 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb een Classic Car verzekering via een club die lid is van de B.F.O.V., en die kost mij € 117 per jaar (inclusief een Assistance-verzekering en taksen). Een tweede auto kost € 32 per jaar (als ge er niet tegelijkertijd mee rijd, anders is het ook € 117).
Er zijn ook geen beperkingen van km en chauffeur en ge moogt 24u/24u rijden. Alleen geen woon-werk verkeer, maar dat is bij Erard ook zo.

Mijn persoonlijk 'pluspunt' : ge zijt nie verplicht om de gewone wagen daar te laten verzekeren, die mag gewoon bij uw eigen makelaar verzekerd blijven.

Ge kunt eens gaan kijken op www.bfov.be
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Gertje Weg
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 21
Geregistreerd op: 7-1-2004
Berichten: 1966
Woonplaats: MOORSLEDE

BerichtGeplaatst: Do Mrt 10, 2005 6:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Is ondertussen ingeschrevan voor dagelijks gebruik met classic car verzekering bij Ethias, waar ook mijn daily verzekerd is. Kostprijs ook ongeveer 140 €, zoals hier al eerder vermeld. Enkel woon- werkverkeer mag niet en beperking tot 300 km buiten de landsgrenzen.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
zimmeke
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 25-4-2006
Berichten: 2289
Woonplaats: Grove Lock Marina, leighton buzzard (England)

BerichtGeplaatst: Do Mrt 10, 2005 6:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

as kik mijne 1200 voor dagelijks verkeer inschrijf kwam kik op iets van
een 300euro en ik mag altijd en overal rijden en ongeveer 25euro
inschrijvingstaks
dus volgens mij kunde daar nie voor sukkelen

_________________
beetle ragtop 1958 old school
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
piet
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 3-1-2004
Berichten: 422
Woonplaats: as

BerichtGeplaatst: Do Mrt 10, 2005 6:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

en weet er misschien iemand hoeveel het kost om hem ook nog voor woon en werkverkeer te gebruike? als ik hem later toch elk jaar ga laten keuren zou het wel leuk zijn als ik er afentoe mee naar school kan cruizen Cool
greetz piet
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group