www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Ma Mei 20, 2024 11:26 am
chassisnummer.

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
siven




Geregistreerd op: 14-3-2004
Berichten: 33
Woonplaats: Tielt

BerichtGeplaatst: Do Jan 13, 2005 9:04 pm    Onderwerp: chassisnummer. Reageer met quote

Heb mij een Belgisch busje gekocht zonder papieren T2B, maar weet niet van welke datum hij is, kan iemand mij vertellen waar ik dat kan terug vinden, wat originele kleur was en waar ik mij terug aan papieren kan geraken.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Gertje Weg
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 56
Geregistreerd op: 7-1-2004
Berichten: 1966
Woonplaats: MOORSLEDE

BerichtGeplaatst: Do Jan 13, 2005 9:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Aan de hand van het chassisnummer kan je het bouwjaar terugvinden. In mijn Westfalia zit achter de bestuurderszetel een plaatje waaruit ik kan afleiden van wanneer hij is, waar hij naartoe verscheept werd, welke de oorspronkelijke kleur en opties waren. Bij het busje van mijn dochter vind ik dat plaatje echter ook niet. Toch de moeite om eens te zoeken, dacht ik.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
siven




Geregistreerd op: 14-3-2004
Berichten: 33
Woonplaats: Tielt

BerichtGeplaatst: Do Jan 13, 2005 10:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja heb ook dat plaatje al gezocht, maar niet gevonden. Heb wel het chassisnummer. Vermoed dat hij van eind 74 of begin 75 is maar ben het niet zeker.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
theVWbarn
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor



Geregistreerd op: 3-10-2004
Berichten: 6292
Woonplaats: Hulst

BerichtGeplaatst: Do Jan 13, 2005 11:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wa is het chassisnummer?
Ik kan da wel uitzoeken voor u

_________________
Meer info en foto's contacteer ons via thevwbarn@outlook.com of via Facebook: https://www.facebook.com/pages/The-VW-Barn/215074978668921?ref=hl
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
bussie
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 4-1-2005
Berichten: 109
Woonplaats: Sint-Amandsberg (GENT)

BerichtGeplaatst: Vr Jan 14, 2005 9:39 am    Onderwerp: Reageer met quote

the vw barn schreef:
Wa is het chassisnummer?
Ik kan da wel uitzoeken voor u


@the vw barn : waar kun je dat opzoeken ? ik weet dat je the VIN-nummers kunt vinden op http://www.thesamba.com , maar daar hebben ze informatie tot 1967. Mijn busje is van 74, heb originele boekjes enzo, maar zou wel eens op 't web willen zoeken of ik er nog meer info kan over vinden (a.d.h.v. chassisnummer)

_________________
VW Forever
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
koengt3rs




Geregistreerd op: 6-9-2004
Berichten: 55
Woonplaats: Scherpenheuvel-Zichem

BerichtGeplaatst: Vr Jan 14, 2005 10:36 am    Onderwerp: Reageer met quote

Waarom vraag je niet gewoon een geboortecertificaat aan via het ch.nr, dan weet je onmiddelijk een pak meer Laughing

Koen Cool
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
keverzot
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 28-3-2004
Berichten: 1599
Woonplaats: Nijlen

BerichtGeplaatst: Vr Jan 14, 2005 1:12 pm    Onderwerp: re Reageer met quote

zo is zo als m geen papieren heeft zal m toch nen andere numme rmoete kloppen anders gaatem die nooit kunnen inschrijven, og hebde een papier van verlies van papieren van de flikkers?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
polderbug
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 3-12-2004
Berichten: 1294
Woonplaats: Waterland-Oudeman

BerichtGeplaatst: Vr Jan 14, 2005 11:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als je de laatste nummerplaat hebt of weet kun je terug papieren aanvragen.
_________________
Keep the bug a live!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Ads
siven




Geregistreerd op: 14-3-2004
Berichten: 33
Woonplaats: Tielt

BerichtGeplaatst: Za Jan 15, 2005 4:19 pm    Onderwerp: flikkers Reageer met quote

Ik ben zonet bij politie geweest en aangifte van verlies documenten gedaan. Heb attest gekregen en moet bij VW nieuw gelijkvormigheidsattest vragen. Weet iemand waar ik da kan doen of bij wie ik daarvoor moet zijn?

Chassisnummer is 2162135483. Kan iemand zeggen waar ik de juiste uitvoering kan vinden en de originele kleur?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
keverzot
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 28-3-2004
Berichten: 1599
Woonplaats: Nijlen

BerichtGeplaatst: Za Jan 15, 2005 4:21 pm    Onderwerp: re Reageer met quote

gewoon naar de vw dealer gaan die regelen dat voor u jef Laughing
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group