www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Mei 10, 2024 9:05 pm
motor opvoeren

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
xstijnx




Geregistreerd op: 4-1-2004
Berichten: 74

BerichtGeplaatst: Zo Feb 15, 2004 12:41 am    Onderwerp: motor opvoeren Reageer met quote

De originele 1200 volstaat momenteel wel om wat mee rond te toeren, maar na verloop van tijd zal ik toch zin krijgen in een beetje meer kracht, denk ik. Is het een (relatief) goed idee om die 1200 op te voeren, en zo ja, wat is mogelijk (hoeveel pk's zou ik bij de huidige 34 mogen bijtellen?). Of kan ik er beter direct bvb. een 1600 ingooien (aangenomen dat dat mogelijk is natuurlijk).
Iemand ervaring mee?

thnx!

_________________
you are what you fight for
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
ratbak
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 14-12-2003
Berichten: 1053
Woonplaats: zoersel

BerichtGeplaatst: Zo Feb 15, 2004 4:13 am    Onderwerp: Reageer met quote

koop gewoon een 1600.. nen 1200 opvoeren tot 50pk zoals de 1600 std heeft is ongeveer 50% vermogenwinst,dat kost mer dan een 1600 occasie en gaat minder lang mee.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
xstijnx




Geregistreerd op: 4-1-2004
Berichten: 74

BerichtGeplaatst: Zo Feb 15, 2004 9:16 am    Onderwerp: Reageer met quote

is het vervangen van de 1200 door een 1600 ook 'toegelaten'? is heb hem nu gekeurd voor dagelijks gebruik, geen oldie dus, en wil dat graag zo houden.
_________________
you are what you fight for
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
albino
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 29-1-2004
Berichten: 513
Woonplaats: Kluisbergen

BerichtGeplaatst: Zo Feb 15, 2004 8:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Beste
Voorkort had ik dezelfde vragen en heb dit alles nagezocht.
U mag dit doen maar moet het voertuig volledig voorzien van aangepaste remmen enz. en vervolgens laten keuren door d'ieteren met dit attest kan u voor de keuring en verzekering geen probleem meer hebben.
Indien u dit niet doet kan u bij een ernstig ongeval door de verzekering
in de steek gelaten worden met alle gevolgen.
Ik nam ook contact op met de keuring waar ik de hoofdverantwoordelijke
van BelgiƩ aan de lijn kreeg deze melde mij dat men zo iets normaal niet ziet.Maar hij vertelde wel als ze het willen zien heb je een probleem.
Ik persoonlijk zou de wagen gewoon laten indien hij moet gekeurd worden voor dagelijks gebruik. U kan natuurlijk mij na doen en een type 1303s 1600cc kopen.Veel succes .
Kurt
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Ads
xstijnx




Geregistreerd op: 4-1-2004
Berichten: 74

BerichtGeplaatst: Zo Feb 15, 2004 9:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

thnx!
misschien best bij de 34 blijven dus... (voorlopig althans Wink )

_________________
you are what you fight for
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
beetlejuice
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 22-12-2003
Berichten: 581

BerichtGeplaatst: Di Feb 17, 2004 6:30 pm    Onderwerp: datum inschrijving Reageer met quote

op welke datum is je vw-tje vor het eerst ingeschreven Question
indien dit voor 15 juni '68 is mag je de motor vervangen...
je moet dan enkel een papier opmaken met de nieuwe gegevens en wie de werken heeft uitgevoerd, da's alles... Cool


Beetle-greets,

Beetlejuice
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
xstijnx




Geregistreerd op: 4-1-2004
Berichten: 74

BerichtGeplaatst: Di Feb 17, 2004 11:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

bummer, hij is pas sinds 74 op de baan...
_________________
you are what you fight for
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group