www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 27, 2024 8:55 pm
Keuring (ivm monopolie mail)
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
stijntje
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 17-5-2007
Berichten: 1957
Woonplaats: Berchem (antwerpen)

BerichtGeplaatst: Do Nov 05, 2009 8:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

't is te hopen... keuring naar duits of (goed gecontroleerd) nederlands model...
_________________
(D)OCULAR photoblog
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
yourt



Leeftijd: 80
Geregistreerd op: 7-3-2007
Berichten: 1634
Woonplaats: Boechout

BerichtGeplaatst: Do Nov 05, 2009 9:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

moeten ze eerst die stomme richtlijnen nog aanpassen natuurlijk (denk alleen al aan die tuning zever).
_________________
T1 1971 cabrio (Duitsland)
T1 1968 1200 spaarkever (Belgiƫ)
papieren '65er Kever, 2 extra D-blokskes en nog een CU of twee. Vroeger: T3 1989 1.6 TD camper (Duitsland), T3 1980 2.0 CU camper (Nederland), '61er 1200 (Zweden)'65er 1200, '68er 1300,...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
yourt



Leeftijd: 80
Geregistreerd op: 7-3-2007
Berichten: 1634
Woonplaats: Boechout

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 17, 2010 11:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nog imeand iets gelezen over monopolie autokeuring? Nu we naar Europese platen gaan, kunnen we aan die keruign misschien ook eens op Europees niveau gaan denken. Kan voor ons niet echt slechter zijn, denk ik dan...
_________________
T1 1971 cabrio (Duitsland)
T1 1968 1200 spaarkever (Belgiƫ)
papieren '65er Kever, 2 extra D-blokskes en nog een CU of twee. Vroeger: T3 1989 1.6 TD camper (Duitsland), T3 1980 2.0 CU camper (Nederland), '61er 1200 (Zweden)'65er 1200, '68er 1300,...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Natcab
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 1-4-2007
Berichten: 597
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: Do Mrt 18, 2010 10:02 am    Onderwerp: Reageer met quote

Geloof er niet in, dat er iets gaat veranderen - in Engeland knijpen ze 'm ook al omdat er ook stemmen opgaan om extreme verlagingen etc. een halt toe te roepen. Ik was in Ninove en hoewel ik het allemaal goe snap en het ferm vind met wat voor creaties die engelsmannen rondrijden, stel ik mij er toch wel vragen bij. Sommige voorassen waren zo versmald dat het bijna een driewieler was. 't Is in ieder geval niets waar ik in mijn geld in zou steken. Maar mijn moto is wel leven en laten leven, veranderingen op nationaal vlak zijn zelden verbeteringen in ons land. En dat geldt ook voor het buitenland
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
Natcab
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 1-4-2007
Berichten: 597
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: Do Mrt 18, 2010 10:02 am    Onderwerp: Reageer met quote

Geloof er niet in, dat er iets gaat veranderen - in Engeland knijpen ze 'm ook al omdat er ook stemmen opgaan om extreme verlagingen etc. een halt toe te roepen. Ik was in Ninove en hoewel ik het allemaal goe snap en het ferm vind met wat voor creaties die engelsmannen rondrijden, stel ik mij er toch wel vragen bij. Sommige voorassen waren zo versmald dat het bijna een driewieler was. 't Is in ieder geval niets waar ik in mijn geld in zou steken. Maar mijn moto is wel leven en laten leven, veranderingen op nationaal vlak zijn zelden verbeteringen in ons land. En dat geldt ook voor het buitenland...
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 8 van 8

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group