www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 27, 2024 8:28 am
SBAT tuningkeuring geventileerde schijfrem CSP/Kerscher OK!!
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Snarf
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 22-11-2009
Berichten: 658
Woonplaats: Eindhout

BerichtGeplaatst: Di Jan 26, 2010 11:21 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat ik het gevonden heb.

verbeter me als de info niet klopt.

Remmen
De hydraulische voetrem werkt op alle vier de wielen, de handrem alleen op de achterwielen. De kever is voorzien van trommelremmen, behalve de 1500 die schijfremmen voor heeft. Vanaf augustug 1968 kan de 1300 tegen meerprijs worden geleverd met schijfremmen voor. Sinds augustus 1967 is er een gescheiden remsysteem voor de 1300 en 1500.

_________________
Mijn kevertje
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Snarf
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 22-11-2009
Berichten: 658
Woonplaats: Eindhout

BerichtGeplaatst: Di Jan 26, 2010 12:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?p=531637&sid=faf48e9fed78f0f72a17a8fc66481225

hier staat van '66

_________________
Mijn kevertje
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Doka071
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 23-8-2006
Berichten: 3929
Woonplaats: Bilzen

BerichtGeplaatst: Di Jan 26, 2010 10:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

is correcte info
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Snarf
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 22-11-2009
Berichten: 658
Woonplaats: Eindhout

BerichtGeplaatst: Di Jan 26, 2010 11:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

dus met mijn kever van '66 kan ik bij de keuring niet zeggen dat er schijfremmen op zaten. het is een 1300 model.
_________________
Mijn kevertje
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Snarf
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 22-11-2009
Berichten: 658
Woonplaats: Eindhout

BerichtGeplaatst: Wo Jan 27, 2010 2:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Kan ik bij de keuring beweren dat mijn 1300 kever met als eerste inschrijving 13/06/1966 orgineel kwam met schijfremmen (al dan niet als optie) ??

of wordt er niet naar het model gekeken. want in 1966 waren er kevers met met schijfremmen , maar zover ik het kan vinden niet het 1300 model.

_________________
Mijn kevertje
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
KG1966
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 4-6-2009
Berichten: 411
Woonplaats: Haasdonk

BerichtGeplaatst: Wo Jan 27, 2010 3:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik moet eerlijk zijn dat ik voor deze topic enkel navraag heb gedaan voor de 1303.

Maar ik was toch ook van mening dat vanaf modeljaar '67 schijfremmen mogelijk waren. Volgens mij dus vanaf augustus 1966.

Op mijn beige 1300 modeljaar '67 en nu weet ik even niet meer vanbuiten van welke maand die was Embarassed Embarassed Embarassed had ik probleemloos CSP schijven met dagelijkse keuring.

Curt

By the way: ik ben enkele weken terug met de cabrio naar een ander station gereden (Dendermonde) om de wielgeometrie te laten nakijken, dit omdat ik mijn verlaging ook als "tuning" in orde wil. Uiteraard doen ze daar terug een volledige keuring. Ik had voor de veiligheid mijn map met attesten bij van de geventileerde schijven, maar ik hoefde ze niet boven te halen - staat op je tuningbijlage - is dus in orde - kreeg ik als antwoord...

Spijtig genoeg buiten gereden met rode kaart Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Wielgeometrie was niet in orde. Ben wel blij dat ik het ontdekt heb, zelfs de man van de bandencentrale in Antwerpen verzekerde me dat die afstelling tot een rot weggedrag zou leiden. Gelukkig is hij sinds gisteren in orde, was eigenlijk iets heel stoms (zoals altijd...).
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Snarf
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 22-11-2009
Berichten: 658
Woonplaats: Eindhout

BerichtGeplaatst: Wo Jan 27, 2010 3:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Aangezien de mijne van juni '66 is, kan dit dus wel eens problemen geven.
Heeft er iemand een rechtstreeks E-mail adres van D'iteren waar ik dit kan navragen.
Ik wil namelijk heel graag dagelijkse keuring met schijfremmen, maar ik ga natuurlijk niet zo een set kopen en dat ze dan bij de keuring zeggen dat het er onderuit moet.

_________________
Mijn kevertje
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
beestje
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 88
Geregistreerd op: 14-11-2004
Berichten: 6566
Woonplaats: Vl Brabant

BerichtGeplaatst: Ma Feb 01, 2010 4:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Curt, vandaag men brief mogen ontvangen van Kerscher !!

vriendelijk bedankt voor al u moeite !..Wink..

_________________
het leven is als een dames slip !
kort & vol verrassingen !
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Bullit
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 30
Geregistreerd op: 19-3-2015
Berichten: 2
Woonplaats: Asse

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 22, 2015 2:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hey guys,

Ik weet dat dit een zeer oud topic is, maar 't is (voorlopig) m'n enige aanknopingspunt.

Graag had ik wat meer info over de upgrades. Ik speel namelijk met't idee om m'n 78'er (4 trommels) om te bouwen naar schijven (en dan direct ook van 4x130 naar 5x130).

Ik stuurde reeds een pb'tje naar KG1966, maar daar kreeg ik tot nu toe geen antwoord op.

Alvast bedankt Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Silver RS
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 10
Geregistreerd op: 25-3-2004
Berichten: 10175
Woonplaats: Reet

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 22, 2015 2:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

bj intresse kan ik u de kerscher of csp remmenset leveren,incl tuv attest.
_________________
De slechte kwaliteit duurt voort als de vreugde over de lage prijs reeds lang vergeten is! Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 5 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group