www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 8:50 pm
verlaagde bus >> gewone of verlaagde schokbrekers??

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
crwbus
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 10-6-2008
Berichten: 1085
Woonplaats: Stekene

BerichtGeplaatst: Di Dec 29, 2009 12:05 am    Onderwerp: verlaagde bus >> gewone of verlaagde schokbrekers?? Reageer met quote

Hoi,

Een paar dagen geleden is mijn bus (eindelijk) verlaagd dmv verstelbare vooras (zie dit topic: http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=56867 ).
Nu is mijn vraag welke schokbrekers ik precies moet gebruiken. Hij staat op zijn laagst nu. Momenteel zitten er onverlaagde dubbelgas (KYB) onder.
Ik heb me laten vertellen dat deze er onder kunnen blijven, net omdat het dubbel gas is (die kunnen de opwaartse beweging nog dempen), maar iemand anders zegt dan weer dat ik toch beter verkorte of zelfs geen schokbrekers gebruik.
Zelf denk ik toch verkorte nodig te zullen hebben omdat de lange nu misschien op hun eind zitten.
De personen die me hadden gezegd om de gewone dan wel de verkorte dempers te nemen, zijn absoluut kenners. Vandaar dat ik de vraag stel.


Wie kan me hier een sluitend antwoord op geven?

Thanks!

_________________
(t2a)

Gewoon... BAM!
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Silver RS
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 10
Geregistreerd op: 25-3-2004
Berichten: 10175
Woonplaats: Reet

BerichtGeplaatst: Di Dec 29, 2009 8:39 am    Onderwerp: Reageer met quote

verstelbare vooras is normaal met ingekorte dempers te rijden, omdat de originele te lang zijn,en dus te weinig veerweg hebben.
_________________
De slechte kwaliteit duurt voort als de vreugde over de lage prijs reeds lang vergeten is! Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
crwbus
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 10-6-2008
Berichten: 1085
Woonplaats: Stekene

BerichtGeplaatst: Di Dec 29, 2009 5:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Net wat ik dacht. Ik zal er me dan maar in huis halen dan...

Bedankt.

_________________
(t2a)

Gewoon... BAM!
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
spekracer
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 7-2-2007
Berichten: 359

BerichtGeplaatst: Di Dec 29, 2009 5:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Oud model kever moet je hebben,want verlaagde schokdempers voor een bus ga je moeilijk vinden.neem wel geen verlaagde schokdempers van een kever want dan schiet je te kort Smile

Ik heb deze zitten maar van koni en ben daar heeeel blij mee,ligt niet echt been hard maar dempen perfect Wink

Greetz.

_________________
Neem de auto zei men vriendin,Nee ik neem de bus wel Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
crwbus
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 10-6-2008
Berichten: 1085
Woonplaats: Stekene

BerichtGeplaatst: Di Dec 29, 2009 5:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nu je het zegt, ik vind idd geen voor een t2, wel voor een split. Kan je me zeggen welke je precies hebt (artikelnummer bijvoorbeeld)? En waar je ze gehaald hebt?
Thx

_________________
(t2a)

Gewoon... BAM!
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
spekracer
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 7-2-2007
Berichten: 359

BerichtGeplaatst: Di Dec 29, 2009 7:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

splitt pb Wink

kzal het hier nog is zetten voor andere geintreseerden Very Happy

Kunt ge overal krijgen maar ik had gebeld naar bbt,is gewoon het oud model kever schokdemper me 2 ogen in plaats van een oog en draad.

Mijn koni's komen van steve,lang op gewacht maar zeker de moeite wel kostelijk gerief Confused maja kwaliteit betaalt he,spijtig genoeg Laughing

Greetz Wink

_________________
Neem de auto zei men vriendin,Nee ik neem de bus wel Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group