www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Di Apr 23, 2024 11:47 am
Wortersee 2010
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Buitenland Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
rud helsen
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 20-4-2009
Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: Ma Jan 11, 2010 11:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

we houde het hier leuk en vrolijk manne!! Wink laat u ni zo makkelijk kenne! Wink eerst tot 10 telle voor ge iets typt! geldt in de twee richtinge! Wink

nu ja het is wel een foorbakke meeting! wel groot en mooie locatie maar ieder ziijn ding eh! wij dachten ook eerst te gaan maar bij nader inzien en wat foto's te zien van vorige jaren is het ni echt ons ding dus planne we maar iets anders...

_________________
5-7-15 VAG-DAY 2015 Schriek
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
blue&white herbie




Geregistreerd op: 8-4-2004
Berichten: 28

BerichtGeplaatst: Ma Jan 11, 2010 11:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

beste bientje,
jij vraagt of er nog meer luchtgekoelde naartoe rijden en natuurlijk kan je er met je kever naartoe rijden MAAR het evenement heeft NIKS met luchtgekoeld te maken. tuurlijk kan je er naartoe rijden
Quote:
maar dat jij er zo over moet gaan !!
Man get a life!
het is juist informatie, wie gaat er hier over??
Quote:
Wie spreekt er nu over GTI's en Jetta's , alleen jij!
je hebt duidelijk de website van dit evenment nog niet bezocht of de films ervan gezien . dit is een GTI !!! treffen voor vw's en audi's . het is niet omdat een paar mensen er met een kever naartoe rijden dat het plots interessant wordt voor luchtgekoelde liefhebbers. als morgen iemand vraagt op dit forum , als goed voornemen wil ik naar bad camberg, zijn er nog die met een golf GTI hierheen willen rijden dan zal ik eveneens antwoorden dat die meeting niks met golf GTI's te maken heeft. zeg ik dat iemand met een golf GTI niet naar bad camberg mag rijden ? neen! zeg ik dat iemand met een kever niet naar een GTI meeting mag rijden ? neen ! je rijdt met je wagen naar wat je wilt, GTI meeting, popfestival, formule 1 race, missbelgie verkiezing...... naar elke meeting die niks te maken heeft met favoriete (luchtgekoelde) wagen, dat verbied ik toch niet . als ik morgen met mijn kever naar een formule 1 race in duitsland wil rijden dan doe ik dat en als ik vraag of andere luchtgekoelde daarheen gaan en of dat dit interessant is voor luchgekoelde liefhebbers en iemand antwoordt eerlijk dat dit niks met luchtgekoelde wagens te maken heeft maar je doet maar is dat blijkbaar voldoende VOOR JOU om erover te gaan en mensen te beledigen!!!! too bad 4 you als dit jouw manier van reageren is. je eigen motto "respect is everything" is duidelijk niet aan jezelf besteedt. toch veel plezier met de 1000 km erheen met je kever en het rijden met je kever in de bergen in oostenrijk (dat alleen is zeker de moeite) en geniet maar van je dure GTI's

Laatst aangepast door blue&white herbie op Di Jan 12, 2010 12:14 am, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
blue&white herbie




Geregistreerd op: 8-4-2004
Berichten: 28

BerichtGeplaatst: Di Jan 12, 2010 12:00 am    Onderwerp: Reageer met quote

en nog iets . ik spreek toch niet van rivaliteit tussen water en luchtgekoeld. ik zeg enkel dat dit 2 verschillende werelden zijn, de ene niet beter dan de andere. zoals er beatles en rolling stones fans zijn en je best naar beide kan luisteren maar als iemand vraagt of er op een rolling stonesconcert veel beatlesliedjes zullen gespeeld worden en je dan niet eerlijk mag antwoorden......of je krijgt een pak verwijten en beledigingen naar je hoofd geslingerd tja....

ps kijk maar op deze fotogalerie wat je kan verwachten aan de worthersee www.woertherseetreffen.at/english/bilder_06/gallery.php?bild=68&plus=%3E%3E en beslis zelf of dit de moeite is om er met de kever 1000 km voor te rijden terwijl datzelfde weekend een keverveteranentreffen plaatsvindt in het zwarte woud
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
bug59
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 15-12-2003
Berichten: 603
Woonplaats: diest

BerichtGeplaatst: Di Jan 12, 2010 11:20 am    Onderwerp: Reageer met quote

Al is gedacht dat je de kever ook op remork kan zettten om daar rustig mee rond te bollen????


gtz

_________________
keverke
http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=9378&start=240
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
rud helsen
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 20-4-2009
Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: Di Jan 12, 2010 12:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hee manne cut the crap he!! tis wel stillekes goe geweest ze!! als mense er graag naartoe gaan en hier intresse in hebbe so be it! is trouwens een heel mooie streek, zkr als het zonneke schijnt Wink en voor de andere trek naar het zwarte woud daar hebbe ze ook een schoon veteranentreffen! Wink

probleem opgelost !! Wink

_________________
5-7-15 VAG-DAY 2015 Schriek
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
A.Busser
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 16-10-2007
Berichten: 212
Woonplaats: Arnhem/Nederland

BerichtGeplaatst: Di Jan 12, 2010 5:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ieder zijn ding, he?

Tuurlijk, als je verwacht honderden kevers te zien, dan valt het zeker tegen.
Maar gaat je interesse verder dan alleen kever, en hebt je interesse in mooie auto's en volkswagens in het bijzonder, dan moet je zeker de moeite nemen om af te reizen naar Der See!
Ook uit watergekoeld is genoeg inspiratie en idee-en te halen!
Je ziet in die scene ook steeds meer de trend verplaatsen van plastiek naar retro, en ook dat zie je terug aan der see.
Er rijden daar steeds meer leuke klassiekers, en niet alleen van volkswagen ook van skoda en van audi bijvoorbeeld.
Nee, de tijd dat je daar alleen spoilers en body-kits zag is allang voorbij!
En tja, als iedereen met een kever thuis blijft, zou je er nooit meer kevers zien dan nu het geval is...

Ik moet nog wel even kwijt dat het echt onzin is dat de dikste auto's een week eerder staan!
Op de meeting zelf is genoeg mooi spul te zien!
En laten we eerlijk zijn, als jezelf een meeting organiseert vindt je het ook niet tof als de mooie auto's een week eerder op het terrein staan, en er tijdens de meeting niets te doen is!
Naar de Bug show op Spa ga je toch ook niet een week eerder omdat je kever mooier is dan de rest?

Check: http://www.vwteamarnhem.com/meetings/meetingindex.php voor Worthersee foto's van de afgelopen jaren...

_________________
www.VWTeamArnhem.com
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
orc
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 19-8-2006
Berichten: 423
Woonplaats: Wommelgem

BerichtGeplaatst: Di Jan 12, 2010 6:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

A.Busser schreef:


Ik moet nog wel even kwijt dat het echt onzin is dat de dikste auto's een week eerder staan!
Op de meeting zelf is genoeg mooi spul te zien!
En laten we eerlijk zijn, als jezelf een meeting organiseert vindt je het ook niet tof als de mooie auto's een week eerder op het terrein staan, en er tijdens de meeting niets te doen is!
Naar de Bug show op Spa ga je toch ook niet een week eerder omdat je kever mooier is dan de rest?

Check: http://www.vwteamarnhem.com/meetings/meetingindex.php voor Worthersee foto's van de afgelopen jaren...
dit was toch 5x mijn ervaring
wat je ook nog hebt tijdens de meeting zelf , je ziet bijna geen enkele wagen door het volk

_________________
www.ratlookvw.be

Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Ads
A.Busser
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 16-10-2007
Berichten: 212
Woonplaats: Arnhem/Nederland

BerichtGeplaatst: Di Jan 12, 2010 7:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dat is dan een ervaring die ik niet kan delen, ondanks dat ik er ook al een 8 keer geweest ben.
Maar goed, als jij die ervaring wel hebt zal de waarheid ergens in het midden liggen, denk ik.

De drukte op de hoofdstraat is zeker een nadeel!
Aan de andere kant geeft het wel weer aan dat er genoeg mooi spul te zien is om zo'n mensen massa op de been te krijgen!
Op de straten en veldjes achter de hoofdstraat vindt ik het trouwens mee vallen, tuurlijk is het er druk, maar ik heb toch genoeg foto's kunnen schieten waar geen mens op staat.

Zoals ik eerder schreef ieder zijn ding.
Ik ben het er alleen niet mee eens dat je daar met een kever niets te zoeken hebt, en het geen mooie meeting zal zijn.
That's it!

_________________
www.VWTeamArnhem.com
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
kjell_dmd



Leeftijd: 35
Geregistreerd op: 11-10-2008
Berichten: 73
Woonplaats: dendermonde

BerichtGeplaatst: Wo Jan 13, 2010 8:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

owlaa, het begrip foorbak word hier precie vrij letterlijk genomen Very Happy
als je een mooie golf 1-6, jetta ,transporter1-5 niet kan apprecieren dan
heb je de verkeerd hobby gekozen man!!!
80% van alles wat daar rondbolt zijn originele wagens die verlaagd zijn en andere velgen onder zitten...
oeps.... nu je het zegt... het is hier dan ook ineens een foorkever forum ofwa omda 80% van de kevers hier rondrijden me hun pens op de grond en andere wielkes...
komaan e seg!
ik snap al het protest ni goe,
kzal nekeer aan under denken azek daar rondbol me mijn foorbaktupperwaregolfke4 me enkel een schroefkit onder en schoon velgskes , hem parkeer voor de chalet en 5min later me men pint in de hand naast het zwembad zit om vervolgens me men dikke pens in het water te pletsen.
kijkt gunder dan allemaal ma na de fotokes op de pc en vertrekt 's morgens na u werk me uwen KIA of uwe citroen Laughing Laughing Laughing

no hard feelings hé jongens Wink is gewoon een weeksken congé
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
4kant




Geregistreerd op: 21-4-2008
Berichten: 10

BerichtGeplaatst: Do Apr 01, 2010 1:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

blue&white herbie schreef:
snap totaal niet wat deze meeting op deze site komt doen ??? is een zeer dure, (40€) verre meeting voor dikke GTI's golf jetta's ed. heeft niks maar dan ook NIKS met luchtgekoeld te maken.
voor een mooie luchtgekoelde meeting rij ik met plezier naar de worthersee maar voor zoiets ??? NEIN DANKE
een goed voornemen voor dit jaar is toffe luchgekoelde meetings te bezoeken in binnen - en buitenland. in het buitenland zijn er vooral in frankrijk, luxemburg en duitsland voldoende meetings de moeite waard
Quote:
mmm .... wat te ver .... maar ik ga wel in mei naar http://www.vw-veteranen-treffen.de/ Da's het Zwarte Woud.
dit is er zeker zo een



Wij rijden nu al 4 jaar op een rij naar Oostenrijk met onze luchtkoelers.
Volgens mij gaat het bij evenementen ook nog wel eens om de gezellige bijeenkomst. Daar heb je alles bij elkaar...... meestal mooi weer, water, een biertje mooie dame's en het aircooled gehalte stijgt jaarlijks!
Overigens zijn het vaak wel de dikke kevers en busjes die je daar tegen komt!
Na, bug-in, Ninove en nog een paar meer staat deze meeting hoog op mijn lijstje!

Maar goed, ieder zijn ding!

3500km cruisen met je luchtkoeler in een weekje moet je natuurlijk ook wel aandurven.........
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Buitenland Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group