www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Apr 19, 2024 9:43 am
wie vertrekt er naar budel van west-vlaanderen
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Buitenland Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
steeske



Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 9-10-2008
Berichten: 48
Woonplaats: wevelgem

BerichtGeplaatst: Za Jun 05, 2010 8:04 am    Onderwerp: wie vertrekt er naar budel van west-vlaanderen Reageer met quote

Hoi,

Wij vertrekken normaal gezien de vrijdagnamiddag naar de budel vanuit heule, gullegem (kortrijk). Normaal gaan er al wat mensen mee met ons, van de mensen die wel al een tijdje meer naar meetings gaan. Maar is leuker als we met nog wat meer zijn, eventueel voor hulp onderweg en zo leren we nog wat ander vw volk kennen Very Happy

Wij blijven daar het hele weekend, wij nemen een caravan mee dus tis nie dat we zot gaan rijden he.

Greetz steeske
(vriendin van boving)
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
ide
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie



Geregistreerd op: 16-5-2005
Berichten: 1031

BerichtGeplaatst: Za Jun 05, 2010 9:07 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hier vertrekken er ook een 2 a 3 de vrijdagmiddag rond 13.00u vanuit Anzegem.
Vrijdagavond vertrekt de rest en zaterdagmorgen komen er nog een paar achter.

MVG
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Pierrewietkever
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 22-11-2004
Berichten: 401
Woonplaats: Deerlijk

BerichtGeplaatst: Za Jun 05, 2010 6:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Maandag ga ik concreet afspreken met nog een paar vw-vrienden uit de regio en laat dan iets horen.
Normaal zullen we ook ergens vrijdag namiddag vertrekken.

_________________
VW1200 1974 Lofotengroen -Saris Speedy 1969 Ivoorwit
VW T2B- HIGHROOF 1978 Oldtimermeeting Deerlijk
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Boving
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 3-5-2007
Berichten: 1058
Woonplaats: Heule

BerichtGeplaatst: Zo Jun 06, 2010 9:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

K pierrewietkever. We gaan zien wat het best bij ons past en eventueel als we mogen volgen we 1 of ander groepje!
_________________
Greets Boving
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Pierrewietkever
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 22-11-2004
Berichten: 401
Woonplaats: Deerlijk

BerichtGeplaatst: Zo Jun 06, 2010 9:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zou zelf graag reeds vroeg vertrekken maar van de anderen weet ik het nog ni. 13 u in Anzegem lijkt mij ook wel ok. Morgen geef ik meer info.

Groeten,

Benoit

_________________
VW1200 1974 Lofotengroen -Saris Speedy 1969 Ivoorwit
VW T2B- HIGHROOF 1978 Oldtimermeeting Deerlijk
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
ide
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie



Geregistreerd op: 16-5-2005
Berichten: 1031

BerichtGeplaatst: Zo Jun 06, 2010 9:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Pierrewietkever schreef:
Ik zou zelf graag reeds vroeg vertrekken maar van de anderen weet ik het nog ni. 13 u in Anzegem lijkt mij ook wel ok. Morgen geef ik meer info.

Groeten,

Benoit


Wij weten nog niet wat we gaan doen. Dit weekend gemerkt dat er een gaatje in onze benzinetank zit. En aangezien dit achter de motor zit, zou het nogal gevaarlijk zijn om met deze te blijven rondrijden. En 'k vrees dat ik nog te veel ander werk heb, om deze voor Budel gerepareerd te krijgen. En aangezien de kever klaar staat voor airride, vrees ik dat het dan niet-luchtgekoeld zal zijn. Dus zijn we er nog niet uit of we al dan niet gaan. Maar van de airheads vertrekken er zeker op vrijdag. Laat dan wel nog iets weten.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Pierrewietkever
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 22-11-2004
Berichten: 401
Woonplaats: Deerlijk

BerichtGeplaatst: Zo Jun 06, 2010 10:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Wij weten nog niet wat we gaan doen. Dit weekend gemerkt dat er een gaatje in onze benzinetank zit. En aangezien dit achter de motor zit, zou het nogal gevaarlijk zijn om met deze te blijven rondrijden. En 'k vrees dat ik nog te veel ander werk heb, om deze voor Budel gerepareerd te krijgen. En aangezien de kever klaar staat voor airride, vrees ik dat het dan niet-luchtgekoeld zal zijn. Dus zijn we er nog niet uit of we al dan niet gaan. Maar van de airheads vertrekken er zeker op vrijdag. Laat dan wel nog iets weten.


Laat maar iets horen, trouwens, proficiat met de organisatie van vandaag, ondanks het slechte weer toch een goeie opkomst en een goeie sfeer.

_________________
VW1200 1974 Lofotengroen -Saris Speedy 1969 Ivoorwit
VW T2B- HIGHROOF 1978 Oldtimermeeting Deerlijk
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
johntampon
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 7-3-2007
Berichten: 1576
Woonplaats: menen

BerichtGeplaatst: Ma Jun 07, 2010 12:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik ga zeker mee met de groep. (boving,...)

zeg maar waar en wanneer en ik zal er zijn met een volle tank. en veel drank en bagage( van de vrouw é)

salutjes

_________________
spaarkever volledig gerestaureerd
Full resto 58er
ex airport T1 bus in ratlookstyle
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Pierrewietkever
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 22-11-2004
Berichten: 401
Woonplaats: Deerlijk

BerichtGeplaatst: Ma Jun 07, 2010 6:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wij vertrekken vrijdag middag van uit Heestert met tot hiertoe een T1 highroof, een T2 en mijn Kever met aanhangen wagen. Laat iets horen of jullie willen aansluiten.
_________________
VW1200 1974 Lofotengroen -Saris Speedy 1969 Ivoorwit
VW T2B- HIGHROOF 1978 Oldtimermeeting Deerlijk
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
steeske



Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 9-10-2008
Berichten: 48
Woonplaats: wevelgem

BerichtGeplaatst: Ma Jun 07, 2010 9:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Pierrewietkever schreef:
Wij vertrekken vrijdag middag van uit Heestert met tot hiertoe een T1 highroof, een T2 en mijn Kever met aanhangen wagen. Laat iets horen of jullie willen aansluiten.



Welk uur vertrekken jullie?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Buitenland Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 1 van 8

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group