www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Sep 28, 2024 11:59 pm
Resto, pfff..., help mij aub!!

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
hypnoz




Geregistreerd op: 3-3-2004
Berichten: 70

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 16, 2005 9:19 pm    Onderwerp: Resto, pfff..., help mij aub!! Reageer met quote

Hallo

Ben als leek begonnen aan een komplete resto, en moet alles uit boeken en van dit forum halen.
Zit met het volgende/ nieuwe bodem, torsie staven gemonteerd en vandaag de versnellingsbak.
Nu de aspijpen van de versnellingsbak passen niet mooi tegen de veerplaten, als ik de bouten aandraai, trekken de veerplaten helemaal krom. (kan ni gezond zijn)
Vandaar men vraag, hoe komt dit: heb ik de veerplaten verwisseld l en r, of mss de aspijpen verwisseld, ik weet het echt niet en heb me der al enorm kwaat in gemaakt.
Ook zou ik graag iemand leren kennen in de buurt van Aarschot/leuven dat redelijk wa van keverkes kent, en mij met plezier verderhelp met eventuele problemen in de toekomst. Want als ik bij bepaalde zelfstandige iets vraag, voel ik soms dat het teveel is, omdat ze horen dat ik het zelf wil doen en zij bij gevolg niks kunnen verdienen.

Dank voor al de hulp!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
JHC
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 4-1-2004
Berichten: 1476

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 16, 2005 10:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De veerplaten zijn links en rechts uitwisselbaar, dus je kan ze niet missteken. En dat ze wat torsen wanneer je de bouten die de assen en de verplaten aan elkaar zetten is hee normaal, dat is zo en valt natuurlijk meer op op een naakt chassis.
Geen enkele reden om u daar zorgen in te maken Twisted Evil

Ene... ik ben ook zelfstandig (dan nog wel officieel) maar het deert me niet om gratis advies te geven.... wat niet van iedereen gezegd kan worden Rolling Eyes
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
beestje
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 94
Geregistreerd op: 14-11-2004
Berichten: 6566
Woonplaats: Vl Brabant

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 18, 2005 11:13 am    Onderwerp: Reageer met quote

ikzou uwel willen helpen, maar...ken er zelf nog niet zoveel van !
maar ,er zit ne goeie in uw buurt !
geert mommens,dorpstraat 19, lubeek
mg racing. Wink
rudi.

_________________
het leven is als een dames slip !
kort & vol verrassingen !
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
hypnoz




Geregistreerd op: 3-3-2004
Berichten: 70

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 18, 2005 12:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb het maar gemonteerd, zal wel zo zijn zeker, dat de veerplaten zo'n beetje scheef trekken als ge ze monteerd op los chassis.
bedankt beestje, had al ooit gehoord van iemand in lubbeek, nu weet ik ineens wie.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
De Lays
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 7-2-2004
Berichten: 2244
Woonplaats: Lubbeek - VLB

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 18, 2005 12:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

idd, dienne levert knap werk, hij heeft mijn ovaaltje ooit ook helemaal gerestaureerd. Al moet ik zeggen dat hij ni veel tijd meer heeft tegenwoordig.

Vul even je gegevens in in je profiel, danweten we teminste waavan je bent he Wink

_________________
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group