www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Zo Apr 28, 2024 11:37 am
nieuwe links voor Kever.startpagina.be

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dees




Geregistreerd op: 14-8-2008
Berichten: 17

BerichtGeplaatst: Zo Aug 08, 2010 3:46 pm    Onderwerp: nieuwe links voor Kever.startpagina.be Reageer met quote

Ik ben moderator van :
http://kever.startpagina.be/

Voor diegene die deze startpagina nog niet kennen kan ik vertellen dat deze pagina volledig gericht is op alles wat te maken heeft van kevers in Belgie. Alle aircooled shops staan erop en nu zou ik graag nog iets toevoegen , namelijk 'Werktuigen en Materiaal winkels'.
Hiermee bedoel ik de winkels die specifiek gericht zijn op al het materiaal om te werken aan oldtimers. Matthys is daar een gekend voorbeeld van.

Graag zou ik weten of jullie ook nog zulke winkels/shops kennen in Belgie, en of die mensen dan een site hebben of niet.
De links mag je hier posten of op de startpagina zelf kan je ze ook toevoegen. Moest het zijn dat jullie zo een winkel kennen, maar die mens heeft geen site, dan mag je gewoon het adres van die winkel posten en ik zorg er dan voor dat ze wel vermeld worden op de site.

Laat maar van jullie horen!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group