www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Ma Mei 20, 2024 7:08 pm
keuring aankoop
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
keveric




Geregistreerd op: 22-2-2005
Berichten: 80
Woonplaats: leopoldsburg

BerichtGeplaatst: Do Mrt 17, 2005 7:47 pm    Onderwerp: keuring aankoop Reageer met quote

Ik heb hier een keverke gekocht via ebay die absoluut moet worden ingeschreven als dagelijks vervoer. Ik dacht dan dat de verkoper met de wagen naar de keuring moet (mag) of je anders Z- platen nodig hebt als koper , klopt dit ???? Als de wagen ok is is het toch een kleintje voor de verkoper om erzelf mee naar de keuring te gaan....
_________________
http://www.linericux.no-ip.org/kever/
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
danimieghem



Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Do Mrt 17, 2005 7:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

dat is correct, normaal MOET de verkoper een "keuring voor verkoop" laten doen, maar hij kan daar in akkoord met de koper van af zien in onderling akkoord. Dan moet jij als koper ofwel met ZIJN nummerplaten, ofwel met garageplaten naar de keuring...

Keuring voor verkoop is bij mijn weten maar 3 maand geldig !


By the way, is het diene gele van op je website ? je JETPIPE staat verkeerd.. vergeet de keuring zo maar !

_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
keveric




Geregistreerd op: 22-2-2005
Berichten: 80
Woonplaats: leopoldsburg

BerichtGeplaatst: Do Mrt 17, 2005 8:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nee is die 1302 die hier te koop stond via ebay. Ik wil mijn woord houden tegenover de verkoper maar mijn vrouw wil er niet van weten zolang ie niet gekeurd is. Heb al twee keverkes waar ik problemen mee heb om door de keuring te geraken , trouwens die gele is bewust gekocht om als oldtimer te keuren en is oldtimer gekeurd. Deze moet dienen als dagelijks vervoer en moet voor haar gekeurd zijn voor ik hem mag aankopen Crying or Very sad
_________________
http://www.linericux.no-ip.org/kever/
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
keverkens
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 12-4-2004
Berichten: 392
Woonplaats: Zulte

BerichtGeplaatst: Do Mrt 17, 2005 9:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Particuliere verkoop moet niet worden gekeurd. Verkoop door garage is wel verplicht. Heb het speciaal nagevraagd nog en via particulier is het zeker niet verplicht maar zijn er wel die het doen onder druk van koper.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
Guy
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 22-5-2004
Berichten: 1218
Woonplaats: 9120 Beveren-Waas

BerichtGeplaatst: Do Mrt 17, 2005 9:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik dacht toch dat het wel verplicht was zen Confused maar omdat hij via ebay werd verkocht en dit niet op voorhand was afgesproken zal het natuurlijk aan de goede wil van de verkoper afhangen .
Het beste is natuurlijk van altijd afspraken te maken daar komt het op neer of in je advertentie te vermelden keuring dient gedaan te worden door koper.

http://www.carguide.be/vraagprijs.html#m1
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
danimieghem



Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Do Mrt 17, 2005 10:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heel juist, Guy ... en als ge dan ne goeie verkoper hebt die zelf vertrouwen heeft in de auto, dan zijn daar geen problemen mee.. Heb ik vorig jaar zelf ondervonden , dat is van een leiene dakje gelopen !
_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
erwin
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 1436
Woonplaats: sint-pieters-leeuw

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 18, 2005 8:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

normaal mag je voor een oldtimerkeuring met je eigen platen langs gaan
als de eigenaar zelf niet wil gaan zijn er twee mogelijkheden
1 hij is dermate slecht dat hij het niet haalt om een schouwing te krijgen
2 hij heeft het voertuig zelf nooit ingeschreven en heeft geen platen


wij hebben een 68 aangeboden voor keuring dagelijks gebruik
op de schouwing trokken zo Shocked een gezicht; remmen perfekt ,koetswerk perfekt, schokdempers perfekt, heel goede verlichting en een co van 1% (kontroleur vertelde ons dat het zelfs beter was dan een nieuw voertuig)

ik had er vertouwen in (heb hem zelf gerestaureerd) Twisted Evil

erwin
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
keveric




Geregistreerd op: 22-2-2005
Berichten: 80
Woonplaats: leopoldsburg

BerichtGeplaatst: Za Mrt 19, 2005 7:40 am    Onderwerp: Reageer met quote

Het hangt gewoon nu van de verkoper af ik koop hem niet ongekeurd , alvast dank voor de replies.
_________________
http://www.linericux.no-ip.org/kever/
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
keverkens
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 12-4-2004
Berichten: 392
Woonplaats: Zulte

BerichtGeplaatst: Za Mrt 19, 2005 9:35 am    Onderwerp: Reageer met quote

Heb gisteren eens geinformeerd op de keuring hoe en wat terwijl ik er toch was en verkoop van particulier naar particulier zijn er geen verplichtingen. Het is natuurlijk aan te raden het te doen zegt men in de keuring dan ben je ook zeker en hebben zij hun zakken nog een keer gevuld natuurlijk maar er is enkel een verplichting van garage naar particulier. Nu met de nieuwe wetgeving is het natuurlijk ook een soep geworden als de verkoper geen platen meer heeft. Dan moet hij de wagen natuurlijk ook naar een garage brengen en betalen voor de z platen en om naar de keuring te gaan. Als je een wagen koopt via e-bay en het niet uitdrukkelijk vermeld staat keuring bij verkoop, dan heb je geen poot om op te staan. Als hij zelf geen platen heeft wie draait op voor de kosten van de garage bvb? Denk dat je dat best zelf met de verkoper bekijkt en bespreekt en tot een oplossing probeert te komen want ieder geval is anders zou ik zo zeggen, greetz
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
ovaal55
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker



Geregistreerd op: 11-12-2004
Berichten: 109
Woonplaats: waregem

BerichtGeplaatst: Za Mrt 19, 2005 11:07 am    Onderwerp: Reageer met quote

beste,
mijn kever raakt normaal gezien zonder problemen door de keuring maar aangezien daar niets van vermeld of afgesproken was op voorhand zit ik wel met enkele vragen.
wilt ge daarvoor eens u telefoon opnemen aub en hier niet zitten zagen tegen andere mensen
mvg koen

_________________
55er aan het lassen
58er superrat comming soon
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group