www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 27, 2024 11:44 pm
matt black ;-)
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Natcab
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 1-4-2007
Berichten: 597
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2010 1:49 pm    Onderwerp: matt black ;-) Reageer met quote

Ga binnekort de mini van mijn vriendin doen met de roller,
twijfel alleen beetje welk merk van verf ik zou nemen,
het wordt satin black dus ni echt mat maar 't moet wel een goed resultaat zijn. De ondergrond is perfect strak en al met nen 2000 gematteerd.
Heb al is gekeken bij hammerite (tja alst toch nen home paint job is) maar heb nog geen tijd gehad om is naar nen deftige verfwinkel te gaan.
Trimetal of zo zegt me meer qua kwaliteit maar als er nog mensen ervaring hebben laat maar horen.
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
bugske1300
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 7-7-2008
Berichten: 4605
Woonplaats: neerpelt

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2010 1:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

als je gaat rollen hoef je hem helemaal niet zo fijn te matteren.. met een 400 of 600 was al zat geweest, nu heb je hem eigenlijk gewoon gepolijst en zal je lak bijna niet hechten.

trimetal is goed of gewoon satin black metaalverf laten mengen bij de gamma ofzo is ook heel goed

_________________
surfbugske, resto cal look '73!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
Natcab
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 1-4-2007
Berichten: 597
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2010 2:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

bugske1300 schreef:
als je gaat rollen hoef je hem helemaal niet zo fijn te matteren.. met een 400 of 600 was al zat geweest, nu heb je hem eigenlijk gewoon gepolijst en zal je lak bijna niet hechten.

trimetal is goed of gewoon satin black metaalverf laten mengen bij de gamma ofzo is ook heel goed


Ja je hebt gelijk maar had hem eerst gespoten in high gloss zwart maar werd behoorlijk zenuwachtig om dat perfect te krijgen. Bijna onmogelijk zonder spuitcabine.

ga er nog wel is over met een 600, ga eens horen bij de gamma wat voor lak dat is, mag best ni reageren met de onderlaag (was ik vergeten te zeggen)
da's alkyd-urethaanlak
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
bugske1300
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 7-7-2008
Berichten: 4605
Woonplaats: neerpelt

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2010 2:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ok, maar nu hij gematteerd is en je hebt nergens doorgeschuurd is hij wel te polijsten tot hoogglans he... spuit regelmatig zwart en ook veel stof en of appelsien, maar krijg het met een 2000-2500 altijd perfekt, daarna polijsten met machien en dan wax erop, klaar.
_________________
surfbugske, resto cal look '73!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
Natcab
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 1-4-2007
Berichten: 597
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2010 2:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

bugske1300 schreef:
ok, maar nu hij gematteerd is en je hebt nergens doorgeschuurd is hij wel te polijsten tot hoogglans he... spuit regelmatig zwart en ook veel stof en of appelsien, maar krijg het met een 2000-2500 altijd perfekt, daarna polijsten met machien en dan wax erop, klaar.


Mja vriendin heeft meegeholpen met slissen en zat er hier en daar door ondanks mijn geduldige uitleg en elke minuut te controleren of ze wel van de hoeken afbleef Rolling Eyes
Heb het er gewoon mee gehad en mat zwart is nu toch "in de mode" en wordt een JPS-replica (Lotus / Senna) dus tja lekker makkelijk en geen stress Laughing
Moet nog goesting hebben om mijn buske te spuiten ook hé Cool
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
spekkie
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 26-11-2008
Berichten: 545
Woonplaats: Weelde

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2010 2:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik gewoon bij de doe het zelf de goekoopste pot gekocht waar satijnglans opstond echt goede verf verschoot er zelf van !
als ge op het rollen een beetje moeite doet kan veel volk geneens het verschil zien tussen gerold en gespoten Wink

_________________
drop bugs not bombs !
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Natcab
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 1-4-2007
Berichten: 597
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2010 2:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

spekkie schreef:
Ik gewoon bij de doe het zelf de goekoopste pot gekocht waar satijnglans opstond echt goede verf verschoot er zelf van !
als ge op het rollen een beetje moeite doet kan veel volk geneens het verschil zien tussen gerold en gespoten Wink


Mja zal dan maar een gokske wagen Wink
Idd. als ge goed rolt dan zie geen kat da!.
Heb ook ni veel zin meer in spuiten nu mijn garage zo proper sta....
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
spekkie
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 26-11-2008
Berichten: 545
Woonplaats: Weelde

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2010 2:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gewoon uwe tijd pakken
Ver een heel klein beetje verdunnen maar echt niet teveel zene Wink

_________________
drop bugs not bombs !
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Mispoes
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 20-3-2008
Berichten: 812
Woonplaats: Oilsjt eing

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2010 3:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ga de mijne ook mat zwart zetten, ik ga dit doen met de levis verf die ze verkopen bij de gamma, opgelet! : wel synthetische lak nemen, dus niet op waterbasis hé Wink
_________________
NSU Prinz 4: Het groene gevaar...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
Natcab
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 1-4-2007
Berichten: 597
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2010 3:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mispoes schreef:
Ik ga de mijne ook mat zwart zetten, ik ga dit doen met de levis verf die ze verkopen bij de gamma, opgelet! : wel synthetische lak nemen, dus niet op waterbasis hé Wink


Rolling Eyes kan toch leuk worden als 't is goe regent... Laughing

zwarte oprit dan Laughing
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group