www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Ma Mei 20, 2024 7:30 pm
Vraagje keuring
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
capone



Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 12-8-2004
Berichten: 32
Woonplaats: merelbeke

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 20, 2005 7:45 pm    Onderwerp: Vraagje keuring Reageer met quote

Hallo

Ik begin hier te twijfelen. Na alles wat ik gelezen heb

VRAAG: Ik heb mijne kever gekocht in Nederland. Hij is al ingevoerd in Belgie maar gaat hem keuren als oldtimer. Dus heb geen platen kan ik dan mijn platen van mijn wagen erop steken voor naar de keuring te gaan.

Mvg Kenny
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
zotte kever
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 1-2-2004
Berichten: 1012
Woonplaats: Walenweg 164, 9600 Ronse

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 20, 2005 8:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nope, enkel met garageplaten.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
JHC
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 4-1-2004
Berichten: 1476

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 20, 2005 8:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jawel!!! Een oldtimer, ingevoerd of niet kan je gaan OLDTIMER keuren met de plaat van uw ander voertuig, geen garageplaat verreist, maar dan moet de wagen wel worden ingeschreven op dezelfde titularis van de plaat waarmee je hem bent gaan keuren.

Deze uitzondering geldt enkel voor oldtimer die voor oldtimerkeuring gaan, niet voor dagelijks gebruik!!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
peugske
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 13-7-2004
Berichten: 261
Woonplaats: bocholt

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 20, 2005 8:13 pm    Onderwerp: keuring Reageer met quote

nope gaat ni in alken en in ieder keuringstation hangt da op da da nimeer gaat vanaf 1 januari heb er genoeg voor rond gebeld en overal zeggen ze het zelfde groetjes keverke
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
capone



Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 12-8-2004
Berichten: 32
Woonplaats: merelbeke

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 20, 2005 8:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ale vooruit.

Ook niet als de verzekeringsmaatschappij mij verlopig dekt
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
JHC
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 4-1-2004
Berichten: 1476

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 20, 2005 8:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@ iedereen, het gaat wel, ze spelen met uw kl**en, en da papier dat dar uithangt spreekt nie over oldtimer. Enne het gaat daar en daar niet is zever, regels zijn voor ieder station gelijk...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
capone



Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 12-8-2004
Berichten: 32
Woonplaats: merelbeke

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 20, 2005 8:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@ JHC: Thanks nu kan ik op mijn beide orens lapen.

Heb mijn dagelijks voertuig op mijne naam moeten verzekeren
anders ging het niet voor kever als oldtimer.
Dus vrijdag naar de keuring
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
peugske
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 13-7-2004
Berichten: 261
Woonplaats: bocholt

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 20, 2005 8:21 pm    Onderwerp: keuring Reageer met quote

belt dan ma eens na alken en geel daar zullen ze u da wel vertellen ben er ook een heel week mee bezig geweest en da geld voor al de voertuigenen ik lees hier op de site van goca nergens da oldtimers uitzonderingen zijn maja das dan tog ni voor al de keuringstations het zelfde
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
JHC
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 4-1-2004
Berichten: 1476

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 20, 2005 8:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb het mss al 20 keer gedaan waar ik naar de keuring ga. Ook dit jaar nog.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
bloemme



Leeftijd: 54
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 3356
Woonplaats: 3071 Erps-Kwerps

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 20, 2005 9:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

dat gaat zekers , zoals jhc schreef !
_________________
Yves -Steffy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group