www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 27, 2024 2:26 pm
e-mailadres wijzigen

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Site Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
VwCruiser1973
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 18-9-2008
Berichten: 777

BerichtGeplaatst: Di Sep 28, 2010 12:09 pm    Onderwerp: e-mailadres wijzigen Reageer met quote

Hallo,

ik zit met het volgende probleem:
Deze account van mij (vwcruiser1973) is mijn 2de account op f4f. Eerst had ik een andere account, namelijk bug73. Deze bug73 staat op mijn huidig e-mailadres. Voor vwcruiser1973 heb ik een e-mailadres ingegeven dat ik nooit gebruik.

Mijn vraag is dus:
Kan ik nu het e-mailadres dat ik gebruikte voor bug73 overzetten naar vwcruiser1973 ?

Greetz!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
koen1303



Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 26-10-2008
Berichten: 3358
Woonplaats: As

BerichtGeplaatst: Di Sep 28, 2010 12:21 pm    Onderwerp: Re: e-mailadres wijzigen Reageer met quote

VwCruiser1973 schreef:
Hallo,

ik zit met het volgende probleem:
Deze account van mij (vwcruiser1973) is mijn 2de account op f4f. Eerst had ik een andere account, namelijk bug73. Deze bug73 staat op mijn huidig e-mailadres. Voor vwcruiser1973 heb ik een e-mailadres ingegeven dat ik nooit gebruik.

Mijn vraag is dus:
Kan ik nu het e-mailadres dat ik gebruikte voor bug73 overzetten naar vwcruiser1973 ?

Greetz!

gewoon hierboven op profiel klikken en e-mailadres wijzigen? Rolling Eyes

_________________
1303LS - 1972 .. under continuous construction ...
T3 Westfalia 2.0 - 1980 .. same, .. driving project ..
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
VwCruiser1973
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 18-9-2008
Berichten: 777

BerichtGeplaatst: Di Sep 28, 2010 1:11 pm    Onderwerp: Re: e-mailadres wijzigen Reageer met quote

koen1303 schreef:
VwCruiser1973 schreef:
Hallo,

ik zit met het volgende probleem:
Deze account van mij (vwcruiser1973) is mijn 2de account op f4f. Eerst had ik een andere account, namelijk bug73. Deze bug73 staat op mijn huidig e-mailadres. Voor vwcruiser1973 heb ik een e-mailadres ingegeven dat ik nooit gebruik.

Mijn vraag is dus:
Kan ik nu het e-mailadres dat ik gebruikte voor bug73 overzetten naar vwcruiser1973 ?

Greetz!

gewoon hierboven op profiel klikken en e-mailadres wijzigen? Rolling Eyes


ja heb ik al dikwijls geprobeerd, maar omdat mijn e-mailadres nog op die oude account staat, gaat dit niet.
Nu was mijn plan om in te loggen op die oude account, en daar het e-mailadres te veranderen, zodat het e-mailadres op mijn huidige account kan gezet worden.

Blijkbaar kan ik niet meer inloggen op mijn oude account omdat het wachtwoord niet klopt. Ik ben er 99% zeker van dat ik het juiste wachtwoord heb ingegeven. Dan heb ik maar op "wachtwoord vergeten" geklikt, gaf daar de naam van de oude account en mijn huidig e-mailadres in, en dat bleek ook niet te kloppen. Heel rare zaak!

Mijn oude account is bug73 en het e-mailadres dat daarbij hoort is roel_vanroosbroeck@hotmail.com , je kan het zien op het profiel.

Bestaat er een manier om die oude account helemaal te verwijderen door iemand van de moderators?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
koen1303



Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 26-10-2008
Berichten: 3358
Woonplaats: As

BerichtGeplaatst: Di Sep 28, 2010 1:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

stuur eens mailtje naar de webmaster (zijn profiel bijgevoegd)
http://www.flat4free.be/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=2

_________________
1303LS - 1972 .. under continuous construction ...
T3 Westfalia 2.0 - 1980 .. same, .. driving project ..
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
VwCruiser1973
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 18-9-2008
Berichten: 777

BerichtGeplaatst: Do Sep 30, 2010 2:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

koen1303 schreef:
stuur eens mailtje naar de webmaster (zijn profiel bijgevoegd)
http://www.flat4free.be/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=2

Heb ik gedaan, maar nog ff geen antwoord Smile
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
VwCruiser1973
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 18-9-2008
Berichten: 777

BerichtGeplaatst: Vr Okt 01, 2010 3:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het is opgelost! Mag dicht
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Site Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group