www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Ma Mei 20, 2024 5:42 am
prijzen

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Huwelijken - Aanbod Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
oldbeetle
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie



Geregistreerd op: 23-6-2004
Berichten: 1065
Woonplaats: Ter Vichten

BerichtGeplaatst: Di Mrt 22, 2005 9:45 pm    Onderwerp: prijzen Reageer met quote

Misschien interessant voor diegene die op zoek zijn naar trouwvervoer.
Wat zijn zo ongeveer de prijzen voor een kever?
Zal natuurlijk vooraleerst afhankelijk zijn vd afstand.
De laatste trouws die ik gereden heb waren ongeveer 80€ voor een gewoon keverke en 100€ voor een cabrio. Wel in een buurgemeente en enkel zaterdagnamiddag, niet de hele dag. Is dit een beetje de gebruikelijke prijs? Een bus zal ook iets meer kosten denk ik , er kunnen meer mensen in. Hoeveel vragen ze nu eigenlijk voor zo een zwarte blikken doos met een ster op vooraan? Twisted Evil

_________________
Christophe.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
fastfred
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 335
Woonplaats: ninove

BerichtGeplaatst: Do Mrt 24, 2005 6:05 pm    Onderwerp: met ster Reageer met quote

zwarte blikken doos met ster, naargelang het model van 250 tot 500 euro per wagen. no kidding. mijn schoonbroer heeft er zo vijf gehuurd voor zijnen trouw. met chauffeurs, rode loper, ceremoniemeester en duiven inbegrepen.
_________________
EUROPEAN BUG IN 5 op 28/29/30 JUNI 2013 !
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Huwelijken - Aanbod Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group