www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Zo Jun 16, 2024 8:29 pm
kever chassis nr en plaatje
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
kever wenst hulp



Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 16-1-2009
Berichten: 10

BerichtGeplaatst: Vr Jan 16, 2009 5:24 pm    Onderwerp: kever chassis nr en plaatje Reageer met quote

hallo,hulp gevraagd ,ik heb me een kever met werk aangeschaft,geen motor erin,brede spatborden ovaal achterlichten,een kit erop met een brilruit erin,soit sommigen zullen het niet echt origineel vinden,ik zag er wel wat in maar nu komt de aap uit de mouw,voor ik hem kocht mooi op het internet opgezocht waar ik het chassisnr kon vinden,inderdaad onder de achterzetel,dat bekeken toen ik hem kocht en dat klopte met de papieren,dus het ding maar opgeladen,nu via via hoor ik dat er nog een plaatje op je carrosserie moet ziten,waar bij mij nog 2 gaatjes zitten dus plaatje weg,iemand erbij geroepen en het zou dus gaan om een 67 chassis en een jongere opbouw die dan weer met kit en oudere lichten een oudere uitstraling moet geven,zoals je kunt zien is er nu even heel veel verwarring bij mij,wat moet ik hiermee?de boel buiten gooien of ander koets of chassis gaan zoeken?ik wil dat ding dus ooit door de keuring krijgen graag wat hulp hierbij groeten johan
_________________
exploring the beetle feeling
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Gunbab
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 30-4-2006
Berichten: 911
Woonplaats: Minderhout, Hoogstraten, BE

BerichtGeplaatst: Vr Jan 16, 2009 5:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat het plaatje niet zoveel uitmaakt voor de controle.
Ik denk dat je het over het plaatje hebt in de bandenbak??
Er zijn immers vele kevers met een verschillend onderstel of kas.

Het belangerijkste is dat de papieren kloppen.
Post maar wat foto´en zet hem bij projecten kunnen we meevolgen. Is altijd leuk.
En niet te vergeten welkom hier..
Grtz en succes nog
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Top shop speedster driver
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 25-7-2006
Berichten: 1017
Woonplaats: Langstraat 26 2270 Herenthout

BerichtGeplaatst: Vr Jan 16, 2009 5:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Is da per toeval ne zwarte kever? Denk persoonlijk ook ni te rap panikeren hé. Het chassisnr klopt met de papieren dus....
_________________
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
de_koen
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 27-9-2005
Berichten: 317
Woonplaats: Duffel

BerichtGeplaatst: Vr Jan 16, 2009 6:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

zo"n identificatieplaatje kan je gewoon blanco kopen en zelf de nummers erin kloppen.

voor oldtimer keuring is dat niet verplicht, bij dagelijkse wel.

_________________
rotlook!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Top shop speedster driver
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 25-7-2006
Berichten: 1017
Woonplaats: Langstraat 26 2270 Herenthout

BerichtGeplaatst: Vr Jan 16, 2009 6:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

de_koen schreef:
zo"n identificatieplaatje kan je gewoon blanco kopen en zelf de nummers erin kloppen.

voor oldtimer keuring is dat niet verplicht, bij dagelijkse wel.


Waar kun je die dan kopen?

_________________
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
de_koen
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 27-9-2005
Berichten: 317
Woonplaats: Duffel

BerichtGeplaatst: Vr Jan 16, 2009 6:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

in elke autowinkel, hoeft geen merkgeboden plaatje te zijn hoor...
denk zelfs dat ze dat in den auto5 wel hebben...

_________________
rotlook!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
frederick
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 23-5-2005
Berichten: 970
Woonplaats: Beerzel

BerichtGeplaatst: Vr Jan 16, 2009 6:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Voor dagelijkse gaan ze moeilijk doen.
Toen ik mijn kever uit 64 ging keure voor dagelijksgebruik (was al oldtimer gekeurd op mijn naam) woude ze deze niet keuren.
Na dat ik naar een volkswagen garage was geweest en papiere van dietere had gekrege waar opstond dat dit pas moest vanaf een bepaald jaartal (denk dat het 67 of 69 was) hebbe ze die na veel 5e en 6e wille keuren.

Voor oldtimer zou dit normaal geen enkel probleem zijn.


groete fre
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
kever wenst hulp



Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 16-1-2009
Berichten: 10

BerichtGeplaatst: Vr Jan 16, 2009 6:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

allez dat komt dus wel goed,fotos komen er zeker aan bij het topic projecten enkel eens zien hoe ik mijn fotos kleiner kan krijgen want ze zijn te groot,groeten johan en bedankt voor al jullie advies tot gauw
_________________
exploring the beetle feeling
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
ikenalleenik
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 35
Geregistreerd op: 29-10-2006
Berichten: 2495
Woonplaats: De Pinte

BerichtGeplaatst: Vr Jan 16, 2009 6:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

de_koen schreef:
zo"n identificatieplaatje kan je gewoon blanco kopen en zelf de nummers erin kloppen.

voor oldtimer keuring is dat niet verplicht, bij dagelijkse wel.


Serieus? Ze wouden zelfs ni beginnen mne bus oldtimer te keuren omdat k dat plaatje miste...

Kheb het dan toch gevonden via BBT... Is idd blanco (wel met alles algemeen al op).

_________________

ikenalleenik.wordpress.com
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
dj_
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie



Geregistreerd op: 25-6-2006
Berichten: 1345
Woonplaats: West-Vlaanderen

BerichtGeplaatst: Vr Jan 16, 2009 8:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dat moet toch geen 'plaatje' zijn uit ne winkel .... zelf maken .... zo is het bij mij gegaan .... zelfgemaakt plaatje + officieel document met de juiste gegevens dat ik laten aanvragen heb via de garage ... naar de keuring ermee ... hebben ze nagekeken en een stempel ingeslaan ...en t'was in orde
_________________


www.westcoastbugs.com

WCB Presents 10th Coast Run - 25/09/2016 - Wenduine (aan zee)
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group