www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Zo Apr 28, 2024 12:41 pm
stickies voor steeds terugkerende vragen??
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Site Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
crwbus
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 10-6-2008
Berichten: 1085
Woonplaats: Stekene

BerichtGeplaatst: Di Dec 14, 2010 4:11 pm    Onderwerp: stickies voor steeds terugkerende vragen?? Reageer met quote

Ik merk dat er over sommige onderwerpen een hoop vragen zijn die steeds terug komen. Bijvoorbeeld over de keuring, verlagen, ...

Zou het niets zijn over voor zulke dingen een sticky te maken? Een soort bibliotheek aanmaken (om het kind een naam te geven)...?

Vb een sticky "Keuring", al dan niet onderverdeeld in dagelijkse en oldtimerkeuring. En bij die onderwerpen zetten wat nodig is bij die keuring, wat mag, wat niet mag, ...

Natuurlijk niet enkel over de keuring. Vb ook over de nieuwe nr-platen, verschillende manieren van verlagen, ...

Op die manier hoeft degene die hierover iets wilt weten niet het hele forum te doorzoeken of nog maar eens een topic hierover aan te maken.
Deze sticky's zouden dan enkel informatief zijn, waarop je dan niet kan reageren.

Het is maar een gedachtengang hé. Zou dat iets zijn???

_________________
(t2a)

Gewoon... BAM!
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Dale
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 18-8-2009
Berichten: 4544
Woonplaats: Willebroek

BerichtGeplaatst: Di Dec 14, 2010 4:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Lijkt mij een zéér goed idee! Wink
Of dit haalbaar is is iets anders denk ik. Neem nu de keuring, er zijn vele zaken die regelmatig veranderen hier in Belgïe dus er zal iemand moeten zijn die acces heeft om de informatie up to date te houden.
Het zou in elk geval wel een leuke/handige bron van informatie zijn en zoals je al eerder aanhaalde er zijn vele onderwerpen die op regelmatige basis terugkeren. Dan is dat ook van de baan en zijn eindeloze welles/niets discussies ook ineens overbodig. Very Happy
Wie kan er zoiets eventueel op poten zetten? Enkel moderaters dacht ik toch hé of is dat enkel de webbeheerder die zoiets kan fixen?

_________________
Dale's cruizer
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
g1-driver
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 1-12-2008
Berichten: 1338
Woonplaats: Uitbergen

BerichtGeplaatst: Di Dec 14, 2010 5:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind dat geen slecht idee, maar dan moet je voor alles een sticky maken en dat is volgens mij niet haalbaar. + iedereen hier heeft over alles een andere mening. Stel nu dat er iemand een sticky wil maken over spindels: komt niet goed want je hebt een paar soorten + ieders ervaring is anders.
Ik vind dat er laatste tijd veel topics bijkomen waar er al 100 van bestaan. Velen zouden beter de zoekfunctie eens gebruiken of google.

_________________
Jetta 2 Coupé '86
Ovaal '56
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
bugske1300
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 7-7-2008
Berichten: 4605
Woonplaats: neerpelt

BerichtGeplaatst: Di Dec 14, 2010 5:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

goed idee

en g1 heeft ook gelijk ivm die vele nieuwe topics..

_________________
surfbugske, resto cal look '73!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
crwbus
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 10-6-2008
Berichten: 1085
Woonplaats: Stekene

BerichtGeplaatst: Di Dec 14, 2010 6:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Daar dat is het hem juist. Het gaat niet om meningen, maar om feiten. Om het voorbeeld van de keuring nog eens aan te halen zou je in de sticky kunnen zetten wat je allemaal nodig hebt: brandblusser, fluo vestje, hoe je je aircooled kan keuren als oldie/daily.
Ivm het verlagen, kan in de sticky staan hoe je kan verlagen (spindels, verlaagde/verstelbare vooras, red9, verkorte veerpoten/schroefkit in geval van oa 1302/1303), en wat de voor- en nadelen zijn van de verschillende manieren van verlagen.
Enzovoort...
Je moet hier maar eens kijken welk principe ik bedoel: http://vct2.nl/forum/viewtopic.php?f=8&t=8425

Je kan dan nog een topic aanmaken als je ergens je mening over kwijt wil over een van deze onderwerpen.

Maar ik begrijp inderdaad ook dat iemand zich hier mee moet bezig houden. Uiteindelijk is dit wel een huzarenstukje denk ik. Maar eerst en vooral moet er genoeg interesse zijn voor deze stickies hé.

_________________
(t2a)

Gewoon... BAM!
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
beestje
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 93
Geregistreerd op: 14-11-2004
Berichten: 6566
Woonplaats: Vl Brabant

BerichtGeplaatst: Di Dec 14, 2010 7:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

anders is kontact opnemen met Aart-Jan van keversite nl, daar staan er veel.
vooral op technisch vlak. en mischien mag je ze overzetten ?..altijd een vraag waard , niet ?..Wink

_________________
het leven is als een dames slip !
kort & vol verrassingen !
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Johan V
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 26-6-2008
Berichten: 1898
Woonplaats: Kortemark

BerichtGeplaatst: Wo Dec 15, 2010 11:04 am    Onderwerp: Reageer met quote

Misschien moet de zoekfunctie meer gebruikt worden door de leden van het forum?
_________________

Project: T2b van mijn geboortejaar
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
crwbus
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 10-6-2008
Berichten: 1085
Woonplaats: Stekene

BerichtGeplaatst: Wo Dec 15, 2010 11:28 am    Onderwerp: Reageer met quote

Johan V schreef:
Misschien moet de zoekfunctie meer gebruikt worden door de leden van het forum?


Kan ook. Maar zoek maar eens op "keuring" in "Administratief". Dan heb je 13 pagina's met honderden berichten. Bij "verlagen" in "Techniek" heb je 7 pagina's, enz...
Vind dan maar datgene wat je wilt weten. Is zoeken naar een speld in een hooiberg.

_________________
(t2a)

Gewoon... BAM!
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Johan V
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 26-6-2008
Berichten: 1898
Woonplaats: Kortemark

BerichtGeplaatst: Wo Dec 15, 2010 11:31 am    Onderwerp: Reageer met quote

SPLITT schreef:
Johan V schreef:
Misschien moet de zoekfunctie meer gebruikt worden door de leden van het forum?


Kan ook. Maar zoek maar eens op "keuring" in "Administratief". Dan heb je 13 pagina's met honderden berichten. Bij "verlagen" in "Techniek" heb je 7 pagina's, enz...
Vind dan maar datgene wat je wilt weten. Is zoeken naar een speld in een hooiberg.


Ik weet het. Het zijn er veel, maar als je van al deze topics stickies maakt, dan heb je 13 pagina's stickies voor je iets anders ziet.
Misschien een aparte rubriek maken voor keuring, maar eigenlijk is dat er al (administratief.)

_________________

Project: T2b van mijn geboortejaar
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
crwbus
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 10-6-2008
Berichten: 1085
Woonplaats: Stekene

BerichtGeplaatst: Wo Dec 15, 2010 11:52 am    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn idee was niet om van al deze topics stickies te maken hoor! Mijn idee is om voor bepaalde onderwerpen 1 sticky te maken. Om de keuring nog maar eens te nemen kan je bijvoorbeeld 1 tekst maken hieromtrent met zoveel mogelijk info, eventueel onderverdeeld in oldie en daily... dan blijft het bij deze ene.
Ivm verlagen kan je één sticky maken met de verschillenee manieren van verlagen, met eventueel de voor- en nadelen enzovoort. dan bijft het ook bij 1 sticky.

Maar zoals ik al had gezegd, dan moet er inderdaad iemand zich mee gaan bezighouden. En dat zal niet simpel zijn om zoiets te maken.

Ach weet je. Het was maar een idee. Misschien toch niet echt haalbaar...

_________________
(t2a)

Gewoon... BAM!
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Site Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group