www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 27, 2024 11:27 pm
stickies voor steeds terugkerende vragen??
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Site Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Johan V
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 26-6-2008
Berichten: 1898
Woonplaats: Kortemark

BerichtGeplaatst: Wo Dec 15, 2010 11:58 am    Onderwerp: Reageer met quote

Eigenlijk vind ik het een goed idee. Ik was maar wat luidop aan 't denken.
_________________

Project: T2b van mijn geboortejaar
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
stijntje
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 17-5-2007
Berichten: 1957
Woonplaats: Berchem (antwerpen)

BerichtGeplaatst: Wo Dec 15, 2010 6:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nadeel van sticky's is dat ze steeds bovenaan aan de pagina komen.

als je dan bij techniek pakt 15 sticky's hebt staan, moet je eerst een pagina naar beneden scrollen voor je andere topics ziet...

_________________
(D)OCULAR photoblog
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
sevydu



Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 11-12-2010
Berichten: 35
Woonplaats: Achel

BerichtGeplaatst: Do Jan 20, 2011 8:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Voor een groentje op aircooled en technisch gebied is de zoekfunctie een hulpje. Maar niet altijd even handig.
Ik heb een vrij standaard autootje gekocht (1975 1200cc spaarkever) maar met de zoekfunctie vind ik echt niet alles wat ik wil weten omdat ik simpelweg de taal niet spreek.
Al moet ik zeggen dat sticky's volgens mij ook geen heiligmakende oplossing zijn.
Als een groentje luidop mag denken, zou ik een trefwoordentopic overwegen.
Met de zoekfunctie van je browser kan daarin een woord zoeken en bij dit woord staan de mogelijkheden, met eventueel links naar andere topics die ermee te maken hebben.
Dus bijvoorbeeld voor verlagen, is er een onderverdeling voor- en achteras en daarbij een opsomming van de manieren met een link naar een topic waarin dit goed uit de doeken wordt gedaan.
De zoekfunctie doorzoekt immers het hele forum en bijna ieder project wordt verlaagd, maar niet iedereen legt uit hoe hij dat gedaan heeft.
't is maar een idee, so don't shoot me omdat ik het meteen zo uit de doeken doe

_________________
Alle begin is moeilijk
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
theVWbarn
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor



Geregistreerd op: 3-10-2004
Berichten: 6292
Woonplaats: Hulst

BerichtGeplaatst: Do Jan 20, 2011 9:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gewoon eens wa zondagskes doorbrengen op F4F en ge gaat vanzelf kennis opbouwen !

Bij dringende vragen een topicske openen in techniek en ge zal vanzelf antwoord krijgen

_________________
Meer info en foto's contacteer ons via thevwbarn@outlook.com of via Facebook: https://www.facebook.com/pages/The-VW-Barn/215074978668921?ref=hl
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Site Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group