www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Ma Jun 17, 2024 4:53 pm
Vraagske oldtimerkeuring
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Globetrotter



Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 15-10-2004
Berichten: 62
Woonplaats: Merksem

BerichtGeplaatst: Di Apr 05, 2005 10:34 am    Onderwerp: Vraagske oldtimerkeuring Reageer met quote

Ik zou eens willen weten of je gewoon een voertuig mag hebben da oldtimergekeurd is en ermee rijden en geen tweede voertuig hebben dat ingeschreven is als dagelijks gebruik?

Ik ken de beperkingen van een oldtimer dus van die 25 km en bla bla bla maar men werk is toch mor 3 km ver.

Natuurlijk moet ge ni tegen a verzekering zeggen da ge der alle dagen mee gaat cruisen e. Cool

Hopelijk weet hier iemand dat want dan ga ik die gele inschrijven als oldtimer.

_________________
Herbie rocks
'75 1300 groen
'74 1200 rood
Member of the VW barn
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
danimieghem



Leeftijd: 32
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Di Apr 05, 2005 10:44 am    Onderwerp: Reageer met quote

je kan hem als CLASSIC CAR verzekeren maar niet alle maatschappijen willen dat doen als je geen andere wagen op je naam hebt....

MAAR ... als je hem als classic INSCHRIJFT, dan moet je ook wel elk jaar naar de keuring hee ... dan ben je beter met een gewone inschrijving, dat kost je enkele eurookes meer, maar dekt alles.

Misschien vragen aan ma/pa om hem op hun naam te nemen ?

PS: wees voorzichtig en probeer zo veel mogelijk de regels te volgen, je weet nooit wie hier allemaal mee leest !! Dit forum is voor iedereen toegankelijk, dus ook voor ...... JUIST JA !!

_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs


Laatst aangepast door danimieghem op Di Apr 05, 2005 11:03 am, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Elske
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 30-11-2004
Berichten: 1296
Woonplaats: Affligem

BerichtGeplaatst: Di Apr 05, 2005 10:45 am    Onderwerp: Reageer met quote

Volgens mij mag dit.

Juist om naar de keuring te gaan zal je met Z-platen moeten gaan of met de platen van de eigenaar waarop het voertuig het laatst is ingeschreven.

Indien je over een dagelijks voertuig beschikt mag je zelfs gewoon gaan met die platen.

Je kan ook anders is kijken op www.goca.be daar staan de verreisten en alle gegevens van de keuringstations.

Veel succes Els
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
Westy73
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 15-12-2003
Berichten: 2704
Woonplaats: WOB-city

BerichtGeplaatst: Di Apr 05, 2005 11:11 am    Onderwerp: oldtimer Reageer met quote

Mee een O-plaat moogt ge nie naar het werk rijden Exclamation Exclamation
_________________
WEER EEN BUMPERKLEVER VOOR MIJ...
VAGetariër 66 %
Two beer or not two beer.... ....Shakesbeer
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Hellraiser
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 26-1-2004
Berichten: 1402
Woonplaats: Sint-Niklaas

BerichtGeplaatst: Di Apr 05, 2005 11:17 am    Onderwerp: Re: oldtimer Reageer met quote

Westy73 schreef:
Mee een O-plaat moogt ge nie naar het werk rijden Exclamation Exclamation


En dan? Tis goe weer Razz Ik rij der ook mee naar't werk Razz

_________________
Don't take life too seriously...no one gets out alive anyway.

Porsche 911 Targa bouwpakketje Smile
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
Westy73
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 15-12-2003
Berichten: 2704
Woonplaats: WOB-city

BerichtGeplaatst: Di Apr 05, 2005 11:28 am    Onderwerp: o-plaat Reageer met quote

Bij ons moede da nie probere.
Op de ring halen ze u deruit, en pluizen de ganse boel uit.
Jaloezie noem ik da, maar enfin... Die mannen van het warm water, leven en laten leven zeg ik dan....

Heb eens serieus onder mijn zak (lees kl***) gehad omdat ik boodschappen had gedaan met de mijne.

Daarom zijn ze nu allemaal dagelijks ingeschreven. Confused

Greetz,

_________________
WEER EEN BUMPERKLEVER VOOR MIJ...
VAGetariër 66 %
Two beer or not two beer.... ....Shakesbeer
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
keverzot
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 28-3-2004
Berichten: 1599
Woonplaats: Nijlen

BerichtGeplaatst: Di Apr 05, 2005 12:21 pm    Onderwerp: re Reageer met quote

met een o plaat moode enkel proefritten binnen een straal van 25 km doen MET HET OOG OP MANIFESTATIES!! of deelname aan manifestaties

dus niet naar het werk enz mee rijden, en tegenwoordig doen ze meer en meer controle op O platen
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
theVWbarn
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor



Geregistreerd op: 3-10-2004
Berichten: 6292
Woonplaats: Hulst

BerichtGeplaatst: Di Apr 05, 2005 2:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vloeken mag uk nie.

ik moedig het nie aan, maar ken der toch genoeg die dant wel doen.

Alli, het overgrote deel.

Tis een kwestie van gunnen. Als den besten, zennen slechten dag eed, dan edde een boete. Ed hij nog is nun wilde nacht had, dan zalt wel meevallen.

Maar het best is om in regel te zijn. Maar mocht het is een keerke voorvallen. Bwah Wink

_________________
Meer info en foto's contacteer ons via thevwbarn@outlook.com of via Facebook: https://www.facebook.com/pages/The-VW-Barn/215074978668921?ref=hl
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
keverzot
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 28-3-2004
Berichten: 1599
Woonplaats: Nijlen

BerichtGeplaatst: Di Apr 05, 2005 2:22 pm    Onderwerp: re Reageer met quote

idd en ik heb het ook al gedaan en zal het nog doen maar t wil nie zeggen dat het mag er zijn veel misvattingen over over oldtimer keuring, vooral zien dat ge geen ongevallen doet op momenten dat ge eigenlijk niet moogt rijden
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
danimieghem



Leeftijd: 32
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Di Apr 05, 2005 3:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik denk dat iedereen wel eens zondigt tegen de regels , ik ga mezelf niet bij de heiligen de heiligen rekene, vooral als het mooi weer is en het kevertje me vanuit de garage roept om eens een ritje te maken, kwestie van zijn pootjes eens te strekken !

Maar zoals Keverzot ook nog eens zegt... niet omdat we het soms eens doen, dat het daarom toegelaten is ! Elk moet voor zichzelf uitmaken of hij of zij het risico op een boete wil riskeren en of de financiën deze boete kunnen verwerken.

Om er echter DAGELIJKS mee op de baan te gaan, dat is echt wel om problemen vragen vind ik persoonlijk Crying or Very sad Een ongeluk zit vaak in een klein hoekje, en je hoeft niet altijd zelf in fout te zijn hee gasten Confused

_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group